Pieni kysymys miesten vessakäyttäytymisestä
Ja ei, en aio löysätä pipoa, nutturaa tai mitään muutakaan. Kysymys kuuluu, osaako miehet käydä kusella h.i.l.ja.a.? Naisena on toki vaikea sanoa, mutta voisi olettaa että heillä on kykyjä/fyysisiä ominaisuuksia vähänsen tähdätä/määritellä että osuuko se suihku veteen VAI siihen posliiniin veden yläpuolella -> hiljaisempi ääni? Onko miehillä ollenkaan lantiopohjan lihaksia??? Ilman muuta kaikki käy kusella eikä siinä sinänsä ole mitään kummempaa, mutta eräs taloudessa asuva mies hoitaa vessatouhunsa niin että oikeasti koko s*atanan MAAILMA kaikuu... Hävettää kun on esim vieraita ja vessa on olohuoneen vieressä. Olen asiaa ottanut puheeksi ja sanonut että nuo vessatouhut voisi hoitaa vähän sivistyneemmin, mutta ei muutosta.
Kommentit (58)
Yli puolet miehistä jo osaavat pissia istualtaan vessan pönttöön, ei tarvitse eriyitsemmin ohjailla suihkua. Myös lääkärit suosittelevat sitä tapaa,
Varsinkin jos on tuollaisia osumisvaikeuksia ja kyvyttömyyttä itse siivota jälkensa-
Vierailija kirjoitti:
Argh, se on ärsyttävää varsinkin kun naapuri tekee niin! Omassa taloudessa ei ole lorottavia miehiä, niille voisi sentään sanoa, mutta mitäs sanot, kun joka helvatan aamu klo 5.45 kuuluu jostain päin taloa LIRI LORI LIRI LORI, suoraan veteen, ja paineella.
Naurettavaa rutista tuosta. Naapurin kuseminen 🤣🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku pippelit käy istualtaan kusella, ei lorise eikä roisku :)
Pa$kantaako isopippeliset sitten seisaaltaan?
Siis paskallahan pitää käydä seisaaltaan! Mä ainakin pelaan samalla laivanupotusta...
Vierailija kirjoitti:
No yritäpäs itse kaataa vaikka kastelukannusta vettä pönttöön metrin korkeudelta, kyllä siitä lorina kuuluu.
Ja mitä tulee siihen tähtäämiseen, eli osuuko virta posliiniin vai veteen, niin siitä posliinista se helposti räiskyy ympäriinsä, ja paljon ei tarvitse mennä pieleen niin sitten on jo reunallakin, eli kyllä minä ainakin itse yritän tähdätä sinne niin syvälle ja keskelle kuin pystyn.
Virtsauksen voimakkuuteen taas vaikuttaa kunkin miehen oma anatomia, kuten myös missä tilassa sillä hetkellä on kalu, eturauhanen, jne. Joskus virtaa voimakkaammin, joskus vähemmän, eikä sille juurikaan voi itse mitään.
Tuskin sitä kukaan tahallaan pitää enempää ääntä kuin on pakko.
Tässä aloittaja on taas niitä lumihiutaleita, jolle kaikki on ärsyttävää ja väärin🥱
Meillä on pieni asunto, mutta jos mies kusee istualtaan, niin ei kuulu mitään, vaikka vessan ovi olisi auki. Tuo kusen lorina on joillekin ilmeisesti joku miehisyyden mitta. Exän kuseminen raikui koko talossa. Välillä ihan hävetti olla kylässä, kun miehen kusenlorina kuului isossakin omakotitalossa joka paikkaan. Kiva siinä sitten kahvitella. Selvästi isäntäperhekin yritti esittää, että ei tässä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koettakaa jo päättää kumpaa te haluatte, että pissaan hiljaa jolloin pissa ruiskuu reunoille tai pidän ääntä ja pissaan sille veteen, jolloin ei roisku niin paljon? Välillä aloin käymään tontin reunalla pissalla, mutta tästäkin tuli sanomista.
No miksei voi pissata istuen??
Siksi kun miehen rakenne on sellainen, että se ei onnistu kun ikää on yli 40v. Nuorempana se vielä onnistui. Istun ensin paskalla ja kusen sen jälkeen seisaaltaan.
Varmaan Myrkystä saanut biologian oppinsa tämä...
Istun kotona ihan suosiolla, ei kuulu lorotusta, ei tule roiskeita. Äidin ja vaimon koirakoulu käyty.
Osaa. Ei mun miehen vessassa käynnistä ainakaan tule ääniä (paitsi vessan vedon ääni).
Seisaaltaan sohottavat äijät kusee vääjäämättä sekä omille housuilleen että pytyn ulkolaitaa pitkin kylppärin matolle. Fakta.
Ja: ne hengittää kusitippoja ilmasta ja nauttii siitä. Ei pysty tajuamaan tuollaista sikamaisuutta.
Ei miehet osaa käyttää lantionpohjalihaksia eikä varsinkan treenaa niitä, vaikka sillä välttyisi kusen valumiselta housuihin vanhana ja useimmissa tapauksissa impotenssiltakin. Lantionpohjajumppa parantaa alueen verenkiertoa ja estää riippumaton muodostumisen rakolle ja suolelle, jotka sitten aiheuttaa pidätyskyvyttömyyttä, virtsaumpea ja munuaisvikaa.
Kukapa ei haluaisi paremman erektionkin?
Mä en lötkömunan paskahousun omaishoitajaksi ala. Lopetin yhden suhteenkin kun mieheltä meni erektiokyky. Ei johdu minusta, mua haluaa moni ja hänkin halusi, mutta oli turhauttavaa molemmille kun hän ei saanut sojoaan kovaksi. Lötkö ei vain tunnu yhtään miltään.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet osaa käyttää lantionpohjalihaksia eikä varsinkan treenaa niitä, vaikka sillä välttyisi kusen valumiselta housuihin vanhana ja useimmissa tapauksissa impotenssiltakin. Lantionpohjajumppa parantaa alueen verenkiertoa ja estää riippumaton muodostumisen rakolle ja suolelle, jotka sitten aiheuttaa pidätyskyvyttömyyttä, virtsaumpea ja munuaisvikaa.
Kukapa ei haluaisi paremman erektionkin?
Mä en lötkömunan paskahousun omaishoitajaksi ala. Lopetin yhden suhteenkin kun mieheltä meni erektiokyky. Ei johdu minusta, mua haluaa moni ja hänkin halusi, mutta oli turhauttavaa molemmille kun hän ei saanut sojoaan kovaksi. Lötkö ei vain tunnu yhtään miltään.
Ei hän mitään tärkeää sinussa menettänyt. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argh, se on ärsyttävää varsinkin kun naapuri tekee niin! Omassa taloudessa ei ole lorottavia miehiä, niille voisi sentään sanoa, mutta mitäs sanot, kun joka helvatan aamu klo 5.45 kuuluu jostain päin taloa LIRI LORI LIRI LORI, suoraan veteen, ja paineella.
Naurettavaa rutista tuosta. Naapurin kuseminen 🤣🙄
Naapurin lorotuksen kuunteleminen on oikeasti niin ärsyttävää, että..... Ja erityisesti yöllä. Asun paritalossa (kivi), jossa tuo lorotus kuuluu erityisesti yöllä erittäin hyvin naapurista. Olin niin kiitollinen, kun edellisissä asukkaissa kukaan ei lorotellut, mutta nyt on tuo naapurin asunto myynnissä ja ihan kammona odotan, että tulee joku järkyttävä lorottelija sinne, yök.
Mä kusen kotona aina istualteen.
Jaa että miksikö?
Koska itse siivoan oman kämppäni, mukaan lukien vessat.
M42
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mistään sivistyksestä kiinni. Mies lorisuttaa siten kuin on luonnollista. Joillain on kovempi paine luonnostaan, toisilla hiljaisempi.
Sama asia kuin pyytäisit jotain, että voisiko hän saada pökäleensä molskahtamaan hiljaisemmin pönttöön.
Ei se ole paineesta kiinni , vaan mihin sen kusen tähtää. Tosin jos tähtää lähemmäs raunoja, niin sit tulee myös niitä roiskeita. Siis seisten kusten. Istualtaan kusten se kusi sit roiskuu omille reisille, kun osuu siihen etuposliiniin.
En kyllä ymmärrä yhtään tätä keskustelua. Ihan luonnollinen asia, siis kuka häiriintyy kusemisen äänistä. Asun omakotitalossa ja täällä saa miehet ihan rauhassa käydä kusella myös pihalla, on jopa toivottavaa kun on jätekaivot tuossa pihalla, jotka täytyy tyhjennyttää säännöllisin väliajoin. Olen vanhempi nainen, kohta 70v eikä häiritse yhtään miesten vessakäynnit tai asioiminen pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mistään sivistyksestä kiinni. Mies lorisuttaa siten kuin on luonnollista. Joillain on kovempi paine luonnostaan, toisilla hiljaisempi.
Sama asia kuin pyytäisit jotain, että voisiko hän saada pökäleensä molskahtamaan hiljaisemmin pönttöön.
Ei se ole paineesta kiinni , vaan mihin sen kusen tähtää. Tosin jos tähtää lähemmäs raunoja, niin sit tulee myös niitä roiskeita. Siis seisten kusten. Istualtaan kusten se kusi sit roiskuu omille reisille, kun osuu siihen etuposliiniin.
Mä olen varmaan sitten ikäni kussut väärin kun mun mielestä veteen lorisuttaminen se vasta roiskii, enkä istualteen saa roiskeita reisille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koettakaa jo päättää kumpaa te haluatte, että pissaan hiljaa jolloin pissa ruiskuu reunoille tai pidän ääntä ja pissaan sille veteen, jolloin ei roisku niin paljon? Välillä aloin käymään tontin reunalla pissalla, mutta tästäkin tuli sanomista.
No miksei voi pissata istuen??
Siksi kun miehen rakenne on sellainen, että se ei onnistu kun ikää on yli 40v. Nuorempana se vielä onnistui. Istun ensin paskalla ja kusen sen jälkeen seisaaltaan.
Varmaan Myrkystä saanut biologian oppinsa tämä...
Eikun kyllä seisaaltaan rakko paremmin tyhjenee.
Kun kusee istualleen niin ei lorise. Ihan helvetin kiusallista kuunnella seisaaltaan kusevien lorinaa. Se kuuluu kauas.