Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni kysymys miesten vessakäyttäytymisestä

Vierailija
11.04.2019 |

Ja ei, en aio löysätä pipoa, nutturaa tai mitään muutakaan. Kysymys kuuluu, osaako miehet käydä kusella h.i.l.ja.a.? Naisena on toki vaikea sanoa, mutta voisi olettaa että heillä on kykyjä/fyysisiä ominaisuuksia vähänsen tähdätä/määritellä että osuuko se suihku veteen VAI siihen posliiniin veden yläpuolella -> hiljaisempi ääni? Onko miehillä ollenkaan lantiopohjan lihaksia??? Ilman muuta kaikki käy kusella eikä siinä sinänsä ole mitään kummempaa, mutta eräs taloudessa asuva mies hoitaa vessatouhunsa niin että oikeasti koko s*atanan MAAILMA kaikuu... Hävettää kun on esim vieraita ja vessa on olohuoneen vieressä. Olen asiaa ottanut puheeksi ja sanonut että nuo vessatouhut voisi hoitaa vähän sivistyneemmin, mutta ei muutosta.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin miehillä tuntuu olevan tarve kusta niin, että koko kerrostalokin kaikuu ja kaikki naapurit kuulevat, että jaaha nyt siellä on MIES vessassa.

Ei ne miehet edes ajattele tuollaista. Sun alemmuudentunne vaan paistaa läpi viestistäsi.

Vierailija
22/58 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs paskalla käynnin öhinät ja molskahdukset? Ei varmaan häiritse ketään tämä, kun mies istuu silloin pöntöllä "alistettuna". :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritäpäs itse kaataa vaikka kastelukannusta vettä pönttöön metrin korkeudelta, kyllä siitä lorina kuuluu.

Ja mitä tulee siihen tähtäämiseen, eli osuuko virta posliiniin vai veteen, niin siitä posliinista se helposti räiskyy ympäriinsä, ja paljon ei tarvitse mennä pieleen niin sitten on jo reunallakin, eli kyllä minä ainakin itse yritän tähdätä sinne niin syvälle ja keskelle kuin pystyn.

Virtsauksen voimakkuuteen taas vaikuttaa kunkin miehen oma anatomia, kuten myös missä tilassa sillä hetkellä on kalu, eturauhanen, jne. Joskus virtaa voimakkaammin, joskus vähemmän, eikä sille juurikaan voi itse mitään.

Tuskin sitä kukaan tahallaan pitää enempää ääntä kuin on pakko.

Vierailija
24/58 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kusen aina posliinia pitkin pönttöön, niin ei lorise niin pahasti.

Miten teet sen ettet ruiski? 

Ensin työnnetään se iso vatsa toisella kädellä sivulle poissa tieltä ja näin sitten näkee sen pienen pippelinkin hyvin ja virtsaaminen onnistuu siististi.

Vierailija
25/58 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kusen niin, että pidän molemmat kädet niskan takana jolloin se suihku lähtee sinne mihin pippelinpää milloinkin sattuu osoittamaamaan. Joskus Ylen aamu-tv: n aikaan saattaa alkusuihku osua jopa vesisäiliöön.

mies30

Vierailija
26/58 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sen kusisuihkun osumaan sinne posliinille, pytyn takareunaan ihan helposti.

Se nyt vaan on joidenkin miesten moukkamainen tapa lorottaa suoraan siihen veteen niin että puoli kaupunkia varmasti kuulee, että MINÄ TÄÄLLÄ KUSTA LOROTAN, MINÄ OLEN MIES!

Nekin lorottajat tietää ihan hyvin, että vähän kun sillä kädellään kullia nostaa, niin se suihku osuu sinne pytyn takareunaan, eikä aiheuta mitään ääntä.

Vierailija
27/58 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku pippelit käy istualtaan kusella, ei lorise eikä roisku :)

Pa$kantaako isopippeliset sitten seisaaltaan?

Vierailija
28/58 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama asia kuin pyytäisit jotain, että voisiko hän saada pökäleensä molskahtamaan hiljaisemmin pönttöön.

Itsehän kakkaan käteen ja asettelen pökäleen hiljaisesti veteen. Pyydän sinua tekemään samoin.

Vierailija
29/58 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argh, se on ärsyttävää varsinkin kun naapuri tekee niin! Omassa taloudessa ei ole lorottavia miehiä, niille voisi sentään sanoa, mutta mitäs sanot, kun joka helvatan aamu klo 5.45 kuuluu jostain päin taloa LIRI LORI LIRI LORI, suoraan veteen, ja paineella.

Kuvottavaa. Toisten vessassakäynti kiinnostaa ehkä hyvin pienten poikien vanhempia, mutta aikuinen lorottelija on typerä ja nolo. KETÄÄN ei kiinnosta. KOSKAAN.

Vierailija
30/58 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo ratkaisu: heitä pönttöön 2 palaa vessapaperia ennenkuin aloitat toimituksesi, niin sitten ei lorise pissi eikä loiskahda pökäle läheskään niin voimakkaasi kuin suoraa veteen osuessaan.

Teen kyläpaikoissa näin, koska en halua "metelöidä" veskissä.

Alkuperäiseen kysymykseen voin vastata sen perusteella mitä kaveriporukan miehet kännipäissään kerran juttelivat: todellakin miehet pystyvät tähtäämään virtsasuihkuaan haluttuun suuntaan, helpommin kuin naiset.

Ihanko oikeesti??

Vierailija
31/58 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen aina vessan lavuaariin. Ei ääntö ja reviiri tulee samalla merkattua.

Vierailija
32/58 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kusi pitää loista. Minulla on yritys joka myy ja valmistaa lorotuksen vahvistimia vessanpönttöön. Tilatkaa oma lorotuksen vahvistin pönttöönne. Www.finkusi.com

Vierailija
33/58 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan tilata lorotuksen vahvistimen meidän kerrostalo asunnon joka asuntoon

Vierailija
34/58 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet eivät koe tarvetta teeskennellä olevansa jotain posliinipatsaita joilla ei ole ruumiintoimintoja ollenkaan.

Vierailija
35/58 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku pippelit käy istualtaan kusella, ei lorise eikä roisku :)

Käyn kotona aina istualtaan kusella ja ihan normikokoa olen. Vanhuuttaan on rakko tullut sellaiseksi, että välillä pitää maanitella kusta ulos ja välillä se tulee "pätkittäin". Mieluummin istun kuin seisoskelen minuuttikaupalla, varsinkaan yöllä silmät ristissä.

Toinen syy istualtaan kusemiselle on puhtaasti hygieeninen. Välillä suihku on kaksihaarainen, joten molempia ei saa mitenkään sihdattua pönttöön.

Julkisissa tiloissa teen tämän kyllä aina seisaaltaan, mikä taas johtuu jukisten WC-tilojen epäpuhtauksista.

Vierailija
36/58 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käy välillä pissalla vessan ovi auki. En kuule mitään vaikka olohuoneeseen on muutaman metrin matka.

Kun seinänaapuri käy yöllä kusella, herään siihen. Toimitus vielä kestää ihan julmetun kauan.

Miesten sivistystasoissa on eroja.

Vierailija
37/58 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikesta mahdollisesta pitää tehdä ongelma.

Vierailija
38/58 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule sinä tiukkapipoinen akka. Ole tyytyväinen, että mies saa kustua. Tulee vielä sekin päivä, kun hän ei saa kustua ja joutuu kiireellä sairaalaan. Siellä sitten opetetaan katetroimaan ja annetaan pussillinen katetreja mukaan. M69

Vierailija
39/58 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koettakaa jo päättää kumpaa te haluatte, että pissaan hiljaa jolloin pissa ruiskuu reunoille tai pidän ääntä ja pissaan sille veteen, jolloin ei roisku niin paljon? Välillä aloin käymään tontin reunalla pissalla, mutta tästäkin tuli sanomista.

No miksei voi pissata istuen??

Siksi kun miehen rakenne on sellainen, että se ei onnistu kun ikää on yli 40v. Nuorempana se vielä onnistui. Istun ensin paskalla ja kusen sen jälkeen seisaaltaan.

Vierailija
40/58 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koettakaa jo päättää kumpaa te haluatte, että pissaan hiljaa jolloin pissa ruiskuu reunoille tai pidän ääntä ja pissaan sille veteen, jolloin ei roisku niin paljon? Välillä aloin käymään tontin reunalla pissalla, mutta tästäkin tuli sanomista.

No miksei voi pissata istuen??

Siksi kun miehen rakenne on sellainen, että se ei onnistu kun ikää on yli 40v. Nuorempana se vielä onnistui. Istun ensin paskalla ja kusen sen jälkeen seisaaltaan.

No mikäs siinä on, kun minulta 58v onnistuu istuen kuseminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän