Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkääkö kenenkään lapset Lordia? Ihan kaameen näkösiä :(

Vierailija
21.05.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se on miten vanhemmat sen " opettaa" .Jos sanoo joo on kamala niin totta kai pelkää.

Vierailija
2/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut näkeenän Lordia nyt muuloinkin ku vaan nyt.... Lehistä esim.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuli tosi yllättäen aamu-tv:ssä, ja vähän veti naaman vakavaksi. POika 3-v kääntyi heti katsomaan minua, eli heti tarkasti kuinka minä reagoin. Hymyilin pojalle, ja sanoin, että eikös olekin hassuja setiä, niillä on mörkövaatteet päällä, mutta ne on ihan kilttejä. Sen jälkeen poika on vaan fiilistellyt Lordia.

Samoin naapurin 2,5-vuotias tyttö on hillitön Lordi-fani, aina kun näkee Lordin jossain alkaa hokea " ihana hirviö, minä haluan hirviön syliin" ja pussailee Lordin kuvia lehdessä.

Vierailija
4/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietävät että laulajilla on naamarit päässä niin ei pelota ollenkaan

Vierailija
5/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin herkkä lapsi ettei meillä nukuttais varmaan vuoteen, jos ne näkis :( Itsekään en voi niitä katsella..

Vierailija
6/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi kummasteli, mutta kun yhdessä naurettiin et niin soittaa tosi lujaa, on nyt ihan innoissaan. Pelko on opittu reaktio.

Vierailija
7/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta MINÄ pelkään. En kato kauhuelokuviakaan koska helposti menee uniin. Perjantain jälkeen piti pyyhkiä äijien kuvat pois mielestä, pelkäsin ettei uni tule. Saa nauraa, mut oon tosi herkkis oikeesti.

Vierailija
8/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olis saanu valvoa jos olis jaksanu, mut nukahti jo ennen alkua :)

Vierailija
9/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot hereillä (kohta 7v ja kohta 3v). " Äiti, onko noi menossa naamiaisiin" , " kato äiti, hassuja monstereita" .

Vierailija
10/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan bullshittiä väittää, että 3-vuotias ei pelkäisi. Ne on minunkin (34v.) mielestäni pelottavia. On vanhempien tehtävä suojella lapsia, ja siihen sisältyy mielestäni se että estää lapsiaan näkemästä liian varhain liian pelottavia asioita.

Minulla ei ole mitään Lordia vastaan, mutta se ei todellakaan ole pikkulapsille tarkoitettua musiikkia tai pikkulasten bändi.

Vierailija
11/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasittekos tässä ketjussa sellaisen jutun että kaikki kenen lapset joko pelkää tai ei saa katsoa, niin on sellaisesta perheestä jossa äiti pelkää näitä.

Pelko on todellakin opittua ja opetettua, luonnostaan lapset ei pelkää, koska ovat kaikelle avoimia ja ennakkoluulottomia. Toisin kuin eräät aikuiset...

Vierailija
12/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yllätyin, koska Muumien mörkökin on vanhemmasta (5-v.) kauhean pelottava. Mutta Lordi on vaan kiva. Pienempikin (2 v.) vaan tanssi Lordin tahdissa ja kyseli että " mihin tordi nyt meni" kun hävisi kuvaruudusta. Äitee vähän kyllä ihmettelee... Itse pelkäsin pienenä Ruususen äitiäkin...

Vierailija
13/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis opettaneet lapsenne pelkäämään jotain erilaista asiaa. Surullista.

Meillä on 2,5-vuotias lapsi, joka suorastaan pitää Lordista. Hän tanssii sen tahdissa ja heti tulee telkun tai radion lähelle jos Hard Rock Hallelujah soi. Poika on kysynyt kuvista, että mitä noi on. Minä olen vastannut että kilttejä mörkä-setiä. Ne on rumia mutta ne on kilttejä.

Ei lapsi niitä pelkää. Hän rakastaa myös muumien mörköä, fiilistelee sitä.

Lapsi saisi pelätä minuakin, olen aamuisin punasilmäinen (leikattu silmä) ja musta tukka pystyssä. Ihokaan ei kauneimmasta päästä ole. Siis kuin Lordia katsoisi. Eikä lapsi pelkää ;)

Ettekö te tiedä, että sisin on tärkein, ei ulkomuoto. Vihaatteko te rumia ihmisiä ja pidätte kaikista kauniista?

- missin tittelin saanut nainen

Vierailija
14/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aamulla Hesaria ja en edes huomannut Lordin kuvaa kun meidän pieni huomasi " tordin" kuvan. Ja ihasteli. En itse ole niin ihastut häneen, mutta kai se täytyy uskoa kun lapsetkin tykkäävät.

Vierailija
15/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän lehdissä ollut monena päivänä kansissa, ja aina jaksaa poika naureskella lordin ulkonäolle.

Tykkää myös biisistä. Täytyy rehellisesti sanoa että mä en oo itse ollut niin ihastunut kyseiseen kappaleeseen (mutten vihastunutkaan), ja kun yks päivä se tuli radiosta, vaihdoin kanavaa. Poika sitten rupes huutamaan että, " älä äiti! laita se äskeinen" .

Hyvä Suomi! Olen ylpeä!

Vierailija
16/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis tuli tosi yllättäen aamu-tv:ssä, ja vähän veti naaman vakavaksi. POika 3-v kääntyi heti katsomaan minua, eli heti tarkasti kuinka minä reagoin. Hymyilin pojalle, ja sanoin, että eikös olekin hassuja setiä, niillä on mörkövaatteet päällä, mutta ne on ihan kilttejä. Sen jälkeen poika on vaan fiilistellyt Lordia.

Samoin naapurin 2,5-vuotias tyttö on hillitön Lordi-fani, aina kun näkee Lordin jossain alkaa hokea " ihana hirviö, minä haluan hirviön syliin" ja pussailee Lordin kuvia lehdessä.

Pussailee ihan hirviön kuvaa voi kun ihanaa!!! oisko vähän pasmat vanhemmilkla sekasi ?

Vierailija
17/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordi on kuitenkin leikkiä, uutiset totta. Ja kyllä mä olen ainakin hyvin ylpeä siitä, että mun 2v alkaa joramaan ja heiluttaa nyrkkiä kun kuulee Lordin (tai jonkun muun hevibändin) musiikkia. Eipä nuo pyllynketkuttaja-Britneyt ole yhtään sen parempia katsottavia.

Vierailija
18/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 2 vee tajuaa että niillä on naamarit päällä... Ja aika moni 2v jorailee heti ku tulee Lordia.

Oma 3,5v saisi katsoa, muttei noteeraa mitenkään niitä. Kysyi ekan kerran, että mitä noi on? Sanoin et setiä joilla on naamarit.. se oli siinä, ei enempää neitiä ne kiinnostanut.

Vierailija
19/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoilaa kappaleesta pätkää. Meidän 7-vuotiaan mukaan nuo on lällyjä hirviöitä. Poika tykkää biocronicle-ukoista enemmän, kun niillä on kunnon tykit.

Vierailija
20/26 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan käskettekö lapsenne katsoa muualle? (harvoin toki niiiiiin rumia näkee mutta...) Tavallaan kyse on erilaisuuuden hyväksymisestä. Teot ja käytös on kuitenkin se mikä ihmisestä hirviön tekee!

Lapset useinkin rakastavat monstereita, ovat jännittäviä. Itse olen antanut lapsieni (4v.) katsoa Lordia(päiväsaikaan jos on tullut tv:sta). Alussa itsekin mietin voinko antaa katsoa.. Kun selitin mistä on kyse, ei mitään hätää ollut.. Monet saattavat aliarvioida lasten älyä ...

Meillä Lordin viisua kutsuttaan hirviölauluksi, ja nopeasti oppi lapsi tunnistaamaan kyseisin kipaleen, jos jossain soi.