miten juoda kahvi jos maito loppu?
alkaa päätä särkemään kun ei saa kahvia, mustana maistuu paskalta
Kommentit (31)
Jäähdytät ja kittaat mahdollisimman nopeasti mustana kurkusta alas.
Kuka sotkee jotain ällöttävää tissituotetta kahviin muutenkaan?
Meillä on yleensä näitä tilanteita varten hätärinä maitojauhetta kaapissa, menee paremman puutteessa.
Juo mustana. Kyllä siihen tottuu.
Lopetin kahvinjuontini 1998.
Mustana ei kyllä juo susikaan vinkumatta. Onneksi olen lopettanut kokonaan.
Kahvi kuuluukin juoda mustana ilman sokeria.
Tiedosta, että olet vieroitusoireista kärsivä laillisen huumeen väärinkäyttäjä ja hanki apua.
pieni jäätelöpallo sekaan ja onnea!
Vierailija kirjoitti:
Espresso juodaan mustana.
Seisten baaritiskin ääressä aamulla ennen kymmentä. Tiedetään. Vaan kun jotkut juovat SUOMALAISEN KAHVIN, jossa on puoli litraa sumppia ja 2 dl ällöttävää tissituotetta.
Tämän vuoksi muutin sadan metrin päähän ö-marketista. Aina saa tissituotteita ja kahvia, ei tule kriisi.
Onneksi ei ole tuota maidonvihaajan pierutautia, hip hei!
Ap, tsemppiä. Tilaa maitoa kaupasta taksilla. Maksat luottokortilla puhelimessa. Ota monta litraa, pienenee kuljetuskustannus per litra.
Oletan että hakisit itse jos voisit.
En pysty juomaan kahvia mustana. Yleensä juon kahvikerman kanssa, mutta jos se on loppu, turvaudun maitojauheeseen, jota minulla on aina kaapissa juuri kahvia varten.
Maitojauhe on kätevä, kun esim. matkalta palatessa ei tarvitse käydä kaupassa sitä varten, että saa seuraavana aamuna kahvia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jos löytyy maustamatonta ruokakermaa, niin se käy.
laita sinne kahvin sekaan hanasta vähän vettä. Jäähtyy ja laimenee. Toimii hätätilassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sotkee jotain ällöttävää tissituotetta kahviin muutenkaan?
Musta kahvi tummentaa hampaita.
Maidon proteiini tutkimusten mukaan sitoo tanniineja, katso vaikka mustana juovan kuppia vs maidolla juovan.
Pidä varalla sitä kahvinvalkaisujauhetta mitälie.
Osta parempaa kahvia ja opettele keittämään se oikein.