Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmas pyörä-kysely naisille

Vierailija
10.04.2019 |

Monilla naisilla tuntuu olevan fantasiana rakastelu kahden miehen kanssa. Sinkkuna tietysti helpompi toteuttaa, mutta entäs parisuhteessa olevat? Mistä löytää turvallinen ja luotettava kolmas pyörä? Itse miehenä ajattelisin tällaisen olevan helpompi löytää tuttavapiireistä, kun taas naiseni ajattelisi sen löytyvän helpommin oudosta ihmisestä.
Siis nainen, mitä ajattelisit?

Kolmas pyörä-kysely naisille

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pari kertaa oudon tuntemattoman miehen baarista bongannut. Minulle se kiihottavin juttu on se oman viettelytaitojen ja viehätysvoiman koettelu, kun näkee kuinka toinen kiihkoissaan kiemurtelee. Olemme sen mieheni kanssa niin ajatellut että meidän on helppo noin toimia kun olemme kaksin jos vieraan kanssa tulee jotain ongelmia. Vielä ei ole tullut mutta kaksi mahtavaa seksikokemusta jossa molemmat miehet on pitäneet minua hyvänä :)

Vierailija
2/4 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva kolmekasi kirjoitti:

Minulle se kiihottavin juttu on se oman viettelytaitojen ja viehätysvoiman koettelu, kun näkee kuinka toinen kiihkoissaan kiemurtelee.

Tuokin varmasti iso osa hommaa. Itse en ole edes ajatellut tuota puolta, joten oppia voi ottaa myös tästä. Tuo puoli jää hommasta kokonaan pois, jos netistä etsii ihmistä tätä varten.

Toisaalta koska edelleen itse vierastan ajatusta etsiä seuraa baarista tätä varten, voisin ajatella, että sitä viehätysvoimaa voi kokeilla myös ennalta tuntemaansa varmuudella turvalliseen ihmiseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva kolmekasi kirjoitti:

Minulle se kiihottavin juttu on se oman viettelytaitojen ja viehätysvoiman koettelu, kun näkee kuinka toinen kiihkoissaan kiemurtelee.

Tuokin varmasti iso osa hommaa. Itse en ole edes ajatellut tuota puolta, joten oppia voi ottaa myös tästä. Tuo puoli jää hommasta kokonaan pois, jos netistä etsii ihmistä tätä varten.

Toisaalta koska edelleen itse vierastan ajatusta etsiä seuraa baarista tätä varten, voisin ajatella, että sitä viehätysvoimaa voi kokeilla myös ennalta tuntemaansa varmuudella turvalliseen ihmiseen?

Useimmiten on miehen kaverit olleet 16 vuoden aikana mukana sängyssä.

Hyvln pystyy kiihoittamaan tutut miehet mukaan.

Vierailija
4/4 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän