Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Naiset vaativat liikoja, eikä tavallinen mies kelpaa"

Vierailija
09.04.2019 |

Lainausmerkeissä siksi koska se ei ole oma ajatukseni, vaan yleinen nettipalstoilla ja muuallakin esiintyvä väite. Onko se mielestänne totta? Kertokaa omia kokemuksianne milloin noin on tapahtunut, tai niin on perusteettomasti väitetty.

Kommentit (1344)

Vierailija
1221/1344 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.

Nainen voi kokea näkemistään miehistä vain 80% hyvännäköisiksi. Ei se tarkoita että ne on samat yksilöt kaikille. On ihan omaa kokemusta, että kaveri ja minä oltiin menossa tuplatreffeille omasta mielestämme hyvännäköisten tyyppien kanssa. Paitsi että kaverin mielestä minun deitti näytti idiootilta, ja minun mielestä hänen deitti näytti idiootilta, enkä olisi lähtenyt treffeille ikipäivänä.

Molemmille miehille silti löytyi nainen joka piti juuri häntä hyvännäköisenä ja halusi treffeille.

Tämä on totta, en minä esimerkiksi pidä omien kavereideni miehistä haluttavana ketään. Ihmettelen, että tuommoisenkin kanssa joku sänkyyn menee. Niin vain ovat mukavien naisten kanssa naimisissa ja perheellisiä, ja vaimonsa punastelevat tyytyväisenä, kun kertovat, että on aikuisten viikonloppu luvassa.

Ulkopuolinen ei voi ikipäivänä arvata, mitä nimenomaan he pitävät miehissään niin kuumana.

On niitäkin unelmamiehiä, joita te kaikki pidätte todella haluttavina. Ette vain saa heitä suhteeseen, joten sitten etsitään farmisarjasta joku mukiinmenevä.

Ei todellakaan ole olemassa yhtäkään miestä, jota "ME KAIKKI" (huomaatko taas ongelmasi?) pidämme todella haluttavina. Edes filmitähdissä ei ole sellaisia.

Esimerkki: minusta George Clooney on ällöttävä, Hugh Laurie tosi kuuma.

Mies, johon olin ihastunut ja tosi kuumana sanoi, ettei häntä ole KOSKAAN ennen sanottu hyvännäköiseksi.

Nykyinen mieheni sanoo samaa - "H-tti, enkä ole" - kun kerron, miten hyvännäköinen ja kuuma hän on. Minun silmissäni. Ymmärrätkö? N

https://www.nainen.com/naiset-tuntevat-eniten-vetoa-vahvalta-nayttaviin…

Tuli vain mieleen tämä tutkimus, jossa kuvaamaasi hajontaa ei yllättäen ollut lainkaan...

Tutkimus ja prosentit ja teoriat... Olettekos pojat edes harkinneet elävänne ihan livenä hetken? Ihan irl, ilman tietokonetta ja muiden valmiiksi pureskeltuja mielipiteitä? Suosittelen. On vapauttavaa muodostaa oma mielipide jostain, eikä vain lampaana seurata sitä, mitä joku joskus on nettiin rykäissyt.

Eli on vapauttavaa mennä mutulla. Kun ei tarvitse vaivata päätään tilastoilla ja tutkimuksilla, voi asiat vapaasti selittää itselleen niin että tuntuu hyvältä.

Itsekin lankesin tuohon ansaan nuorena. En silloin (15-2x vuotiaana) ymmärtänyt miksi olin naisten suosiossa, toki luulin tietäväni, mutta vasta myöhemmin elämässä aloin ymmärtämään miten naiset oikeasti toimii.  Siinä onkin kirjat, teoriat, tilastot, ja tutkimukset auttaneet todella paljon. Koottua tietoa, jota ei vaan ollut saatavilla silloin.

Mihin ansaan? Olit nuorena suosittu, ja tämä on ollut sinulle jokin trauma josta et pääse yli? Kirjoja, teorioita, tilastoja ja tutkimuksia pitää lukea, jotta ymmärtäisit miten naiset toimivat?

Jo on murheet.

Vierailija
1222/1344 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50+ kirjoitti:

Tunnen paljon ihmisiä, mutta tämän palstan todellisuus on kyllä aivan jotain muuta kuin mitä itse näen ja koen. Olinko tosiaan 20-vuotiaana "kuin poptähti" ja sain valita miehen? Samanikäiset miehet istuskelivat yksinään? Miksi itse muistan särkeneeni sydämeni muutamaan kertaankin?

Mielenkiinnolla havaitsen, että valtaosa miehistä ei ota lainkaan huomioon sitä, että nainen harvoin alkaa seurustelemaan, jos ei ole ihastunut. Pitäisikö naiselle tosiaan vain KELVATA joku mies? Olisiko nämä miehet iloisia, jos KELPAISIVAT? Minusta on hirveä ajatus, ettei mies rakastaisi minua vaan jotenkin tyytyisi minuun.

Toisekseen vaikuttaa, etteivät monet tänne kirjoittavat miehet mitään parisuhdetta halua vaan pildeä nuorilta, missin näköisiltä naisilta. Ihastuminen, rakastuminen, rakkaus ja parisuhde tuntuvat olevan aivan vieraita käsitteitä.

Onko tällaisia vinkuvia miehiä oikeasti olemassa useampia, vai kirjoittaako pari miestä palstan kaikki pimeät viestit?

Sanokaa nyt joku tosissanne, valitseeko mies naisen parisuhteeseen kylmästi jonkun ""tason"" perustella, ilman tunteita??

Muuten, minusta taas SEKÄ George Clooney ETTÄ Richard Gere ovat vastenmielisen näköisiä. Täällä ei vain puhuta siitä, että vaikka joku mies valokuvassa näyttäisi kivalta (nuo eivät näytä), ei hullukaan sen perusteella suhteeseen ala.

Ulkonäöllä on se merkitys, että miehen ulkonäön täytyy miellyttää MINUA. Ei siskojani, serkkujani, työkavereita, "kaikkia naisia". Minua.

Samaa mieltä muuten, en laske M36 näiden palstaulien joukkoon. Hän kuulostaa ok tyypiltä, hiukan masentuneelta vain. Palstaulit on jotain AIVAN muuta. Auttaisin mielelläni M36:tta jos voisin, katsoisin esim. Tinder-profiilin ja kuvat ja antaisin rehellisen mielipiteeni mättääkö joku. Parasta olisi nähdä livenä. M36, jos oikeasti haluat, voin katsoa profiilisi tai, jos asut lähellä, tavata. Olen siis varattu, tarkoita ihan kaverimielessä, auttaakseni.

Tässä on vain sellainen juttu, että mummoikäisten mielipide on usein aivan toista kuin lisääntymisikäisten naisten. 

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1344 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

Tunnen paljon ihmisiä, mutta tämän palstan todellisuus on kyllä aivan jotain muuta kuin mitä itse näen ja koen. Olinko tosiaan 20-vuotiaana "kuin poptähti" ja sain valita miehen? Samanikäiset miehet istuskelivat yksinään? Miksi itse muistan särkeneeni sydämeni muutamaan kertaankin?

Mielenkiinnolla havaitsen, että valtaosa miehistä ei ota lainkaan huomioon sitä, että nainen harvoin alkaa seurustelemaan, jos ei ole ihastunut. Pitäisikö naiselle tosiaan vain KELVATA joku mies? Olisiko nämä miehet iloisia, jos KELPAISIVAT? Minusta on hirveä ajatus, ettei mies rakastaisi minua vaan jotenkin tyytyisi minuun.

Toisekseen vaikuttaa, etteivät monet tänne kirjoittavat miehet mitään parisuhdetta halua vaan pildeä nuorilta, missin näköisiltä naisilta. Ihastuminen, rakastuminen, rakkaus ja parisuhde tuntuvat olevan aivan vieraita käsitteitä.

Onko tällaisia vinkuvia miehiä oikeasti olemassa useampia, vai kirjoittaako pari miestä palstan kaikki pimeät viestit?

Sanokaa nyt joku tosissanne, valitseeko mies naisen parisuhteeseen kylmästi jonkun ""tason"" perustella, ilman tunteita??

Muuten, minusta taas SEKÄ George Clooney ETTÄ Richard Gere ovat vastenmielisen näköisiä. Täällä ei vain puhuta siitä, että vaikka joku mies valokuvassa näyttäisi kivalta (nuo eivät näytä), ei hullukaan sen perusteella suhteeseen ala.

Ulkonäöllä on se merkitys, että miehen ulkonäön täytyy miellyttää MINUA. Ei siskojani, serkkujani, työkavereita, "kaikkia naisia". Minua.

Samaa mieltä muuten, en laske M36 näiden palstaulien joukkoon. Hän kuulostaa ok tyypiltä, hiukan masentuneelta vain. Palstaulit on jotain AIVAN muuta. Auttaisin mielelläni M36:tta jos voisin, katsoisin esim. Tinder-profiilin ja kuvat ja antaisin rehellisen mielipiteeni mättääkö joku. Parasta olisi nähdä livenä. M36, jos oikeasti haluat, voin katsoa profiilisi tai, jos asut lähellä, tavata. Olen siis varattu, tarkoita ihan kaverimielessä, auttaakseni.

Tässä on vain sellainen juttu, että mummoikäisten mielipide on usein aivan toista kuin lisääntymisikäisten naisten. 

M33

No et sinäkään enää kovin nuori ole.

Vierailija
1224/1344 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten miesmaku muuttuu iän mukana. Aika usein näin:

20v pelimies (riittää menoa ja meininkiä, osaa viedä naista joka saa vain kokea)

30v jämerämies (hoitaa jämäkästi asiat, tunnepuolella vähän yksipuolinen)

40v filosofimies (puhuu ja pussaa, mutta vähän pehmeämpi)

t. nimim. kokemusta on

Sekä naiset että miehet muuttuvat itsekin vuosien myötä. Jos sinä olet nyt nelikymppisenä tismalleen samanlainen mitä 20 vuotta aikaisemmin, niin eipä kehitystä ole tapahtunut.

Itse pidin parikymppisenä hauskaa sellaisen iloisen ja juhlimisesta tykkäävän miehen kanssa. Kolmekymppisenä olin kahden pienen lapsen äiti ja mieskin oli mukana lapsia kasvattamassa. 40+ iässä lapset oli jo teinejä, joten siinä ehti sitten keskittyä enemmän työntekoon ja seurusteluun. Hauskinta tässä on, että rinnalla on koko ajan ollut yksi ja sama mies. Noin se menee aika usein muillakin parisuhteissaan.

Jos tapasitte siinä 19-24 vuotiaana, niin tuo on se ihanne, johon ei voi päästä enää myöhemmin elämässä. Tai siis jotkut harvat voi, mutta itse en. Valitsin väärin enemmän kuin kerran, ja hukkasin vääriin kumppaneihin liian monta vuotta. Sitten olin jo liian vanha tuon ikäisille, tai ainakin hyville tuon ikäisille, jolloin peli oli menetetty. Elämä on.

Siis minkä takia sinun pitäisi saada 19-24-vuotias nainen jos olet liian vanha sen ikäisille? Eikö itsesi ikäinen ja kaltainen nainen kelpaa? Vai millä tavalla peli on muka menetetty?

Vierailija
1225/1344 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

M33

Millä tavalla? Olen lisääntymisikäinen nainen ja minusta "mummoikäinen" puhui ihan fiksuja.

Vierailija
1226/1344 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

M33

Oletko sä se sama M33 jolla on koira ja jonka kanssa joskus juteltiin aiheesta?

Vierailija
1227/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mikäli tähän ketjuun on uskominen, niin "tavallisten" miesten suurin ongelma on se, että 25 vuotta täyttäneet naiset ovat jotenkin niin huonoja, ettei heidän osoittamaansa kiinnostusta enää lasketa. Päälle kolmekymppinen on jo niin ala-arvoinen ettei sellaisen kanssa oikeastaan edes kannata pariutua. Miehen pitää saada ihanne, joka on 19-24-vuotias kaunis nainen ja nyt ketjussa kitisee lauma miehiä, jotka jäivät vaille tätä ihannetta ja sen vuoksi ovat katkeria naisille. Ja en tarkoita nimimerkkiä M36 nyt. Hän vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä joka ei syytä naisia omasta huonosta tuuristaan.

Ja M36 on se mies, jota te ette koskaan ole huolineet. Ironista, eikö vain? Puheita riittää, mutta teot puuttuvat.

Japanissa sanotaan että nainen on kuin Joulukakku, suosittu traditio siellä, mutta kukaan ei halua joulukuun 25. päivän jälkeen. Kiinassa Sheng nu, ylijäämä-naiset, vaikka kiinassa on huutava pula naisista. Täälläkin osattiin ennen, esim Ranskassa termi oli Le Catherinettes, https://en.wikipedia.org/wiki/Catherinette

Tähän on paljon järkisyitä, mutta ne on varmaan ketjussa jo, kun on näin pitkä. Eikä ne teitä oikeasti kiinnosta, vain oma näkökulma kiinnostaa. Summa summarum, aina ei nainenkaan voi syödä ja silti säilyttää kakkunsa.

Vierailija
1228/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20v pelimies (riittää menoa ja meininkiä, osaa viedä naista joka saa vain kokea)

t. nimim. kokemusta on

Sekä naiset että miehet muuttuvat itsekin vuosien myötä. Jos sinä olet nyt nelikymppisenä tismalleen samanlainen mitä 20 vuotta aikaisemmin, niin eipä kehitystä ole tapahtunut.

Itse pidin parikymppisenä hauskaa sellaisen iloisen ja juhlimisesta tykkäävän miehen kanssa. Kolmekymppisenä olin kahden pienen lapsen äiti ja mieskin oli mukana lapsia kasvattamassa. 40+ iässä lapset oli jo teinejä, joten siinä ehti sitten keskittyä enemmän työntekoon ja seurusteluun. Hauskinta tässä on, että rinnalla on koko ajan ollut yksi ja sama mies. Noin se menee aika usein muillakin parisuhteissaan.

Jos tapasitte siinä 19-24 vuotiaana, niin tuo on se ihanne, johon ei voi päästä enää myöhemmin elämässä. Tai siis jotkut harvat voi, mutta itse en. Valitsin väärin enemmän kuin kerran, ja hukkasin vääriin kumppaneihin liian monta vuotta. Sitten olin jo liian vanha tuon ikäisille, tai ainakin hyville tuon ikäisille, jolloin peli oli menetetty. Elämä on.

Mies voi valita väärin ja hukata vuosia vääriin kumppaneihin, ja se on vain surullista. Kun naiselle käy samoin, hän on hirveä karusellih*ro ja ikäkausihyväksikäyttäjä. Että niinpä taas.

Vuosien suhteilla ei ole mitään tekemistä karusellin kanssa. Puhut aivan eri asioista, et ymmärrä sanoja jota käytät.

Sinä itse et ymmärrä lukemaasi vaan roiskit menemään agendaasi suu vaahdossa. Tuo edellä kirjoittanut mies ei puhu vuosien suhteista vaan vääriin suhteisiin hukatuista vuosista. Hän on vallan mainiosti itsekin voinut kieppua jos minkälaisessa karusellissa, mutta sehän ei mitään haittaa, koska kyseessä on mies. Vain nainen on pilalla, jos niitä suhteita on yhtä tai kahta enempää.

Sinänsä aika sama mitä te reikäpäät täällä jankutatte, mutta tulinpahan nyt sanoneeksi kun niistä kaksoisstandardeista naisiakin niin äärimmäisen mielellänne syyttelette.

Edelleen, älä käytä termejä, jota et ymmärrä. Naiset päättää milloin mies on pilalla, ei miehellä ole siihen mitään sanottavaa. Ja miehet päättää milloin naiset on pilalla, ei naisilla ole siihen mitään sanottavaa.

Tai siis, aina voi keskustella, ja oppia uutta jos on avoin, mutta ei se muuta mitään.

Vierailija
1229/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Mikäli tähän ketjuun on uskominen, niin "tavallisten" miesten suurin ongelma on se, että 25 vuotta täyttäneet naiset ovat jotenkin niin huonoja, ettei heidän osoittamaansa kiinnostusta enää lasketa. Päälle kolmekymppinen on jo niin ala-arvoinen ettei sellaisen kanssa oikeastaan edes kannata pariutua. Miehen pitää saada ihanne, joka on 19-24-vuotias kaunis nainen ja nyt ketjussa kitisee lauma miehiä, jotka jäivät vaille tätä ihannetta ja sen vuoksi ovat katkeria naisille. Ja en tarkoita nimimerkkiä M36 nyt. Hän vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä joka ei syytä naisia omasta huonosta tuuristaan.

Minä haluaisin mieluiten oman ikäisen naisen, mutta tuskin kolmekymppisiä naisia kiinnostaa kokematon mies. En tiedä onko se samanlainen ongelma nuoremmille naisille

Vierailija
1230/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. nimim. kokemusta on

Mies voi valita väärin ja hukata vuosia vääriin kumppaneihin, ja se on vain surullista. Kun naiselle käy samoin, hän on hirveä karusellih*ro ja ikäkausihyväksikäyttäjä. Että niinpä taas.

Vuosien suhteilla ei ole mitään tekemistä karusellin kanssa. Puhut aivan eri asioista, et ymmärrä sanoja jota käytät.

Sinä itse et ymmärrä lukemaasi vaan roiskit menemään agendaasi suu vaahdossa. Tuo edellä kirjoittanut mies ei puhu vuosien suhteista vaan vääriin suhteisiin hukatuista vuosista. Hän on vallan mainiosti itsekin voinut kieppua jos minkälaisessa karusellissa, mutta sehän ei mitään haittaa, koska kyseessä on mies. Vain nainen on pilalla, jos niitä suhteita on yhtä tai kahta enempää.

Sinänsä aika sama mitä te reikäpäät täällä jankutatte, mutta tulinpahan nyt sanoneeksi kun niistä kaksoisstandardeista naisiakin niin äärimmäisen mielellänne syyttelette.

Edelleen, älä käytä termejä, jota et ymmärrä. Naiset päättää milloin mies on pilalla, ei miehellä ole siihen mitään sanottavaa. Ja miehet päättää milloin naiset on pilalla, ei naisilla ole siihen mitään sanottavaa.

Tai siis, aina voi keskustella, ja oppia uutta jos on avoin, mutta ei se muuta mitään.

Naiset ovat päättäneet, että salavihaiset, itselleen erivapauksia sallivat, älyttömyyksiä vaativat katkerikot ovat pilalla, ja tämähän ei sitten sovi miehille vaan herättää julkivihaista meuhkaamista siitä, että naiset vaativat liikoja. Ei ole näkynyt avointa oppivaisuutta ainakaan täällä av:lla.

Vierailija
1231/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja M36 on se mies, jota te ette koskaan ole huolineet. Ironista, eikö vain? Puheita riittää, mutta teot puuttuvat.

Japanissa sanotaan että nainen on kuin Joulukakku, suosittu traditio siellä, mutta kukaan ei halua joulukuun 25. päivän jälkeen. Kiinassa Sheng nu, ylijäämä-naiset, vaikka kiinassa on huutava pula naisista. Täälläkin osattiin ennen, esim Ranskassa termi oli Le Catherinettes, https://en.wikipedia.org/wiki/Catherinette

Tähän on paljon järkisyitä, mutta ne on varmaan ketjussa jo, kun on näin pitkä. Eikä ne teitä oikeasti kiinnosta, vain oma näkökulma kiinnostaa. Summa summarum, aina ei nainenkaan voi syödä ja silti säilyttää kakkunsa.

Niin. Ja tämäkin postaus tuli ketjuun, jonka otsikko on "Naiset vaativat liikoja, eikä tavallinen mies kelpaa".

Ps. M36 on se mies, jota en ole koskaan tavannut, ja tuskin kukaan muukaan tähän ketjuun kirjoittaneista, joten aika typerää kirjoittaa, ettei hän ole MEILLE kelvannut.

Vierailija
1232/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50+ kirjoitti:

M33

Sinun henkinen ikäsi on korkeintaan 13 v.

Ja yllätys yllätys, sinustakin tulee keski-ikäinen ja vanha, ihan kuten kaikista muistakin. Ja noilla mielipiteillä hyvin yksinäinen.

Miten tyhmä ihminen luulee, että häntä itseään ei vanheneminen koske?

Vierailija
1233/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.

Nainen voi kokea näkemistään miehistä vain 80% hyvännäköisiksi. Ei se tarkoita että ne on samat yksilöt kaikille. On ihan omaa kokemusta, että kaveri ja minä oltiin menossa tuplatreffeille omasta mielestämme hyvännäköisten tyyppien kanssa. Paitsi että kaverin mielestä minun deitti näytti idiootilta, ja minun mielestä hänen deitti näytti idiootilta, enkä olisi lähtenyt treffeille ikipäivänä.

Molemmille miehille silti löytyi nainen joka piti juuri häntä hyvännäköisenä ja halusi treffeille.

Tämä on totta, en minä esimerkiksi pidä omien kavereideni miehistä haluttavana ketään. Ihmettelen, että tuommoisenkin kanssa joku sänkyyn menee. Niin vain ovat mukavien naisten kanssa naimisissa ja perheellisiä, ja vaimonsa punastelevat tyytyväisenä, kun kertovat, että on aikuisten viikonloppu luvassa.

Ulkopuolinen ei voi ikipäivänä arvata, mitä nimenomaan he pitävät miehissään niin kuumana.

On niitäkin unelmamiehiä, joita te kaikki pidätte todella haluttavina. Ette vain saa heitä suhteeseen, joten sitten etsitään farmisarjasta joku mukiinmenevä.

Ei todellakaan ole olemassa yhtäkään miestä, jota "ME KAIKKI" (huomaatko taas ongelmasi?) pidämme todella haluttavina. Edes filmitähdissä ei ole sellaisia.

Esimerkki: minusta George Clooney on ällöttävä, Hugh Laurie tosi kuuma.

Mies, johon olin ihastunut ja tosi kuumana sanoi, ettei häntä ole KOSKAAN ennen sanottu hyvännäköiseksi.

Nykyinen mieheni sanoo samaa - "H-tti, enkä ole" - kun kerron, miten hyvännäköinen ja kuuma hän on. Minun silmissäni. Ymmärrätkö? N

https://www.nainen.com/naiset-tuntevat-eniten-vetoa-vahvalta-nayttaviin…

Tuli vain mieleen tämä tutkimus, jossa kuvaamaasi hajontaa ei yllättäen ollut lainkaan...

Tutkimus ja prosentit ja teoriat... Olettekos pojat edes harkinneet elävänne ihan livenä hetken? Ihan irl, ilman tietokonetta ja muiden valmiiksi pureskeltuja mielipiteitä? Suosittelen. On vapauttavaa muodostaa oma mielipide jostain, eikä vain lampaana seurata sitä, mitä joku joskus on nettiin rykäissyt.

Eli on vapauttavaa mennä mutulla. Kun ei tarvitse vaivata päätään tilastoilla ja tutkimuksilla, voi asiat vapaasti selittää itselleen niin että tuntuu hyvältä.

Itsekin lankesin tuohon ansaan nuorena. En silloin (15-2x vuotiaana) ymmärtänyt miksi olin naisten suosiossa, toki luulin tietäväni, mutta vasta myöhemmin elämässä aloin ymmärtämään miten naiset oikeasti toimii.  Siinä onkin kirjat, teoriat, tilastot, ja tutkimukset auttaneet todella paljon. Koottua tietoa, jota ei vaan ollut saatavilla silloin.

Mitä ihmettä tuo linkittämäsi tutkimus sitten muka mielestäsi todistaa naisten toiminnasta parisuhdemarkkinoilla?

Kyllä, suurin osa naisista piti vahvalta näyttävää miesvartaloa paremmannäköisenä kuin heikolta näyttävää. Kasvojen suhteen hajontaa oli enemmänkin kuten tutkimuksessa todettiin. Ja nyt, tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta kun me naiset arvioimme miesten ulkonäköä reaalielämässä, me tuppaamme arvioimaan kokonaisuutta, ei pelkkää yläruumista ilman päätä ja raajoja. Tosielämässä miehillä, myös niillä vahvan näköisillä, on myös kasvot, silmät, suu, hiukset tai kalju, nenä, kasvojen muoto, pään muoto, hampaat, joko hoidetut tai hoitamattomat, kädet ja jalat. Ja todellisuudessa miehet myös pukeutuvat vaatteisiin, jotka niinikään vaikuttavat naisten mielipiteeseen miehen ulkonäöstä. Olen täysin vakuuttunut siitä, että mikäli linkittämässäsi tutkimuksessa olisi esitelty ihan oikeita miehiä kokonaisuutena eikä pelkkiä ruumiinosia, niin hajontaa naisten vastauksissa olisi enemmän.

Kokonaan toinen juttu sitten on se, että miten mikään tästä vaikuttaa pariutumiskäyttäytymiseen. Suurin osa tavallisista miehistä ja naisista pariutuu kuitenkin,usein keskenään. Eli mitä ilmeisimmin ihmiset pohtivat pariutuessaan paljon muitakin asioita kuin sellaista, että vastaako se kumppani nyt jotain "yleistä ihannetyyppiä" ulkonäöltään vaiko ei. Ei tämän hoksaamiseen tarvita tutkimuksia ja tilastoja, riittää että poistuu asunnostaan jonnekin, jossa liikkuu muitakin ihmisiä. Vaikka sinne Prismaan.

Vierailija
1234/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan täysipäinen mieti mitään ihanteita, he tapaavat ihmisiä. Joista joku sitten miellyttää. Ei aikuiset ihmiset mieti tuolla tavalla, että kutosen silmät, mutta kasin ylävartalo jne.

Sen olennaisen nuo jässikät aina tahallaan unohtavat, että JOS kerran on jotakin tasoja, niin toteutunut taso on tismalleen ja täsmälleen se, minkä tämä arvioija ansaitseekin.

Eli jos saat vaan kutosen naisen, olet itsekin kutonen, ei yhtään enempää.

Vierailija
1235/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko kuinka voi huolia tai olla huolimatta miestä, jota ei tunne lainkaan, joka ei tiedä että juuri sinä olet edes olemassa ja jota tuskin on koskaan edes tavannut? No, omasta puolestani voin ainakin todeta että minulla ei ole osaa eikä arpaa sen kanssa, miksi M36 on sinkku. Ainoa minusta kiinnostunut mies, jota minä en huolinut, on tällä hetkellä 52-vuotias, naimisissa toista kertaa elämässään ja kahden aikuisen ja yhden kouluikäisen lapsen isä.

Toki ymmärrän että jonkinlaisella heikolla logiikalla sinä yrität nyt vastuuttaa kaikki naiset joidenkin muiden naisten huolimisista ja huolimatta jättämisistä. Oletan myös, että et katso aiheelliseksi noudattaa samaa logiikkaa silloin, jos se käännetään toisin päin. Sinä tuskin vastuutat itseäsi kaikkien "ylijäämänaisten" sinkkuudesta saati syyllistät itseäsi siitä, ettet ole heitä huolinut.

Mitä sitten näihin ylijäämänaisiin tulee, niin eivätkö he juuri todista turhaksi tämän ulinan, että naisille ei muka tavallinen mies kelpaisi? Sinäkin tässäkin viestissä lähinnä kerrot, kuinka miehille ei kelpaa tavallinen nainen! Ja tämän kerrot heti sen jälkeen kun olet syyllistänyt palstanaisia siitä, että he eivät ole huolineet miestä, jota eivät ole koskaan tavanneetkaan... 😅

Järki hoi äly älä jätä.

Vierailija
1236/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ilmeisesti kaikki prisma-testit, jossa voisi katsella tavallisia pariskuntia, on liian raskaita niin onko tullut yhtään seurattua tositv-ohjelmia, joihin osallistuu pariskuntia? Kannattaa edes vilkaista yksi iltalehden artikkeli osallistuvista pareista. En mä hirveän moneen 190cm pituiseen mieheen, joka on lentäjä-tohtori ja tavisnaiseen ole näissä ohjelmissa törmännyt. 

Toki näihin tositv-ohjelmiin osallistuu yleensä tietyn tyyppiset ihmiset, mutta silti suurin osa on ihan toistensa "tasoisia", jos tasoista puhutaan. Esimerkiksi Unelmahäät, Vieraissa, Temptation Island. Kuraahan nämä ohjelmat ovat, mutta kyllä sieltä jo pystyy katsastamaan, että tavalliset miehet kelpaavat naisille ja toistepäin.

https://im.mtv.fi/image/7287898/portrait/368/614/88abb7dd67714f3c521c17…

Esimerkkinä linkin pari. Muistuttavatkin tosi paljon toisiaan. 

Mun mielestä tuo on hyvännäköinen pariskunta eikä mitään taviksia

Samaa mieltä. :) Varsinkin tuo nainen. Rillit pois ja pitkä tukka, niin olisi monen mielestä tosi hyvännäköinen.

Ihmeellistä vääntelyä ja kaunistelua. Miksi ei vain voi sanoa, että joku näyttää tavalliselle? Miksi tavallinen on jokin kirosana nykyään? Tänä somehoraamisen aikakautena kaikkien odotetaan olevan vimpan päälle laitettuja ja upeita, ei ajatella yhtään realiteetteja. Suurin osa ihmisistä on taviksia, ei mitään erityisiä. Se on ihan ok asia. Suurin osa pareista on tällaisia. Eli sikälikin en ymmärrä näitä puheita siitä, että naisille kelpaa vaan top 5% miehet.

Vierailija
1237/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä ollut parempi jos olisin syntynyt tummmaihoiseksi. Todennäköisesti minulla olisi jo useita lapsia eri suominaisten kanssa.

Vierailija
1238/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko kuinka voi huolia tai olla huolimatta miestä, jota ei tunne lainkaan, joka ei tiedä että juuri sinä olet edes olemassa ja jota tuskin on koskaan edes tavannut? No, omasta puolestani voin ainakin todeta että minulla ei ole osaa eikä arpaa sen kanssa, miksi M36 on sinkku. Ainoa minusta kiinnostunut mies, jota minä en huolinut, on tällä hetkellä 52-vuotias, naimisissa toista kertaa elämässään ja kahden aikuisen ja yhden kouluikäisen lapsen isä.

Toki ymmärrän että jonkinlaisella heikolla logiikalla sinä yrität nyt vastuuttaa kaikki naiset joidenkin muiden naisten huolimisista ja huolimatta jättämisistä. Oletan myös, että et katso aiheelliseksi noudattaa samaa logiikkaa silloin, jos se käännetään toisin päin. Sinä tuskin vastuutat itseäsi kaikkien "ylijäämänaisten" sinkkuudesta saati syyllistät itseäsi siitä, ettet ole heitä huolinut.

Mitä sitten näihin ylijäämänaisiin tulee, niin eivätkö he juuri todista turhaksi tämän ulinan, että naisille ei muka tavallinen mies kelpaisi? Sinäkin tässäkin viestissä lähinnä kerrot, kuinka miehille ei kelpaa tavallinen nainen! Ja tämän kerrot heti sen jälkeen kun olet syyllistänyt palstanaisia siitä, että he eivät ole huolineet miestä, jota eivät ole koskaan tavanneetkaan... 😅

Järki hoi äly älä jätä.

Mikä ihme on ylijäämänainen? Miten sellainen määritellään? Miksi jotkut naiset löytävät seuraa ulkonäöstä ja persoonasta riippumatta, ja toiset taas jäävät yksin vaikka ovat ominaisuuksiltaan niin kuin muutkin?

Vierailija
1239/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, naiset täällä aina ottaa itteensä. Ymmärrät siis vain puolet viestistä. Ero on siinä, etten kehu sitä naista joka ei kelpaa, miten juuri hän on erikoinen, ja erottu edukseen muista ilkeistä, huonoista naisista, jotka täällä kirjoittaa. Kuten se mamma teki, jolle vastasin. Ja tuo on niin jumalattoman yleistä naisten toimintaa, sanotaan että tuommoinen on hyvä, ja todellisuudessa valitaan se vastakohta. Se on halventavaa muka-ystävällisyyttä, muka-välittämistä.

Totuus vapauttaa, kokeilisitte, edes joskus.

Vierailija
1240/1344 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järki hoi äly älä jätä.

Mikä ihme on ylijäämänainen? Miten sellainen määritellään? Miksi jotkut naiset löytävät seuraa ulkonäöstä ja persoonasta riippumatta, ja toiset taas jäävät yksin vaikka ovat ominaisuuksiltaan niin kuin muutkin?

Koska ovat, tadaa, liian vaativia, oman tasoonsa nähden.