"Naiset vaativat liikoja, eikä tavallinen mies kelpaa"
Lainausmerkeissä siksi koska se ei ole oma ajatukseni, vaan yleinen nettipalstoilla ja muuallakin esiintyvä väite. Onko se mielestänne totta? Kertokaa omia kokemuksianne milloin noin on tapahtunut, tai niin on perusteettomasti väitetty.
Kommentit (1344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä olen ollut aikoinaan niin lukossa miesten kanssa että en ole edes aikuisena pystynyt puhumaan työkavereille. harjoittelun kautta olen löytänyt luottamusta taas miehiin ja se on ihanaa. naisella voi olla monia syitä miksi käyttäytyy kylmäkiskoisesti, se voi johtua jonkin toisen miehen virheistä. mutta yleisesti kyllä naiset rakastaa teitä miehiä aivan mielettömän paljon koko sydämestään.
Miten se rakkaus näkyy meitä miehiä kohtaan sitten? Milloin minä saan ihan pienen palan sitä rakkautta?
no kuule ,kun mulla ei ole omaa kultaa just nyt ja olen kova antamaan rakkautta ku mulla on aika kova hoivavietti ihan vaan siksi, niin rakas, halipusu sulle! ihanaa kevättä ja uuteen nousuuuuuuuun!!!
Thats it? Ei yhtään licki lickiä tai suki sukia? Haluan tuntea itseni mieheksi! Make me feel like a man!
Like a manbear!
Vierailija kirjoitti:
Noissa kriteereissä on muuten se juttu jonka mestari 121212 osoitti hyvin.
Eli tavallaan ei vaadita ihmeellisiä, kunhan ei ole sitä heikointa ainesta.
Mutta niitä kriteerejä on monta, ja ne ovat kaikilla samoja.
Jos ajattelet vaikka pudotuspeliä jossa laitat sata ukkoa riviin.
Tiputa pois lyhyet, montako jää jäljelle? 70-80?
Tiputa noista pois hintelät ja tosi lihavat. Montako jää jäljelle?
Tiputa näistä pois muuten rumat tai feminiinisen näköiset.
Tiputa näistä pois seksuaalisesti alistuvat (n. 20% miehistä).
Tiputa näistä pois kouluttamattomat.
Tiputa näistä pois liian ujot ja epäsosiaaliset.
Jne.
Montako ukkoa jää jäljelle? 5-10?
Eli naiset kuvittelee etteivät vaadi missään asiassa mahdottomia, mutta oikeasti ne jäljelle jäävät 5-10 "tavismiestä" ovat miesten huipputasoa.
Logiikkasi ei toimi, koska prosentuaalisesti nuo eivät mene yksiin. Sitä paitsi kaikilla ei ole samat mieltymykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katso erilaisia deittipalstoja tinderia miehen silmin ei voi välttyä tuon suuntaiselta päätelmältä. Keskimäärin vaatimukset ovat varsin korkealla. Korkea koulutus ja hyvät tulot on liki kaikissa ja itsevarma ja sosiaalinen tietenkin. Kuitenkin tuohon kategoriaan mennee alle kymmenys ikäluokkansa miehistä. Kuitenkaan sitä heikommalla putoaa karsinnoissa valtaosalle deittisaittinaisista. Ainiin lisäkriteeri yleensä pituus vähintään 180 tai jopa 185cm (itselläni onneksi alemman rajan ylittää sentään).
Toki on vähemmän tai ehkä sanotaan erilaisia vaatimuksia asettavia naisia. Tyttöystävälle riittää, että olen hänelle hyvä ja ansaintapuolessa riittää tarpeeksi elättääkseni itseni. On lääkäri, vaikka en monelle amk opiskelijalle kelvannut valkolakki ja ammattikoulu kombollani (siis suorastaan osa lopetti hyvin alkaneen juttelun heti kysyttyään ammatista ja koulutuksesta) hänelle kuulemma todella hyvä...ja kiltti.
Olet siis itse nainut ylöspäin ja silti syytät naisia nirsoilusta?
En ole nainut ja tosiaan syytän. Mennään keskimäärin kriteerit edellä ja ei tutustuta ihmiseen edes, mikäli kaikki eivät täyty. Mikäli naiset haluavat oikee kumppania, niin kannattaa valita kriteerinsä ajatuksella. Mitkä asiat tarvitaan hyvään suhteeseen. Ne miehet joilla statusta on... sitoutumishaluiset eivät kauaa pysy vapaana ja pääsosa vapaista on sitoutumishaluttomia (ainakin ellei vastaan tule se 10+ tyttö). Tokihan elämänsä voi viettää heitä kalastellen.
Tyttöystäväni on yksi niistä harvinaisista yksilöistä joka etsi yhteensopivaa kumppania, ei statustäydennystä (ei hänen tarvitse). Itselleni kriteereinä on aina ollut kutakuinkin tervejärkinen, älykäs ja sen verran itseä viehättävä ulkonäöllisesti, ettei vain kaveriksi tarvitsisi sen takia ryhtyä. Noiden pohjalta yhteisiä ihastuksentunteita etsimään.
mun aika ulkonäkökeskeinen ystäväni seurustelee tällä hetkellä miehen kanssa jonka pituus on 157cm.
koska rakastuminen. silloin ei ulkonäjö enöö juuri merkkaa mitään
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tuosta linkistä.
Tämä palsta kyllä herättää todellisuuteen.
Olen myös oppinut että naiset ihan oikeasti katsovat tasonsa olevan se paras kuva meikattuna, filtteröitynä ja slimmaavassa mekossa täydellisestä kuvakulmasta kuvattuna. Ei ihme että kutosen naiset katselee netissä ysin miehiä ja miehet ghoustaa pantuaan deittiä paremman puutteessa.
Newsh flash: ulkonäöllinen taso on sinä peilin edessä alasti ja ilman meikkiä. Jos kroppa on muodokas mutta timmi, kasvot kauniit ja yleisilme hehkeä, joo sitten olet ysi. Aika harva on.
Aina tuo sama typerä väärinkäsitys täällä pyörii. Naiset rankkasivat KUVISTA hyvännäköisiksi pienemmän osan miehiä kuin miehet naisia, mutta naiset LÄHESTYIVÄT isompaa joukkoa miehiä kuin mitä miehet naisia. Tämän nämä kyselyyn vetoajat ihan säännönmukaisesti unohtavat kertoa. On ilmeisesti ihan helvetin ihanaa uhriutua jollakin ikivanhalla amerikkalaisen deittisovelluspaskan hömppäkyselyllä.
Vierailija kirjoitti:
tykkään miehestä joka on nörtti ja kilttii mutta samalla vähän itsepäinen mutta ei mikään vaikea. semmoinen kuin mäkin
Täällä ois. Tykkäätkö, että on myös vähän lihaksia nörtillä? Kotona hommatut lihakset ei salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet joihin olen rakastunut ollut on olleet ihan tavallisia miehiä mutta jokin heissä on vetänyt ja saanut ihan rakastuneeksi. Miehet luottakaa itseenne se jos mkä on viehättävää ja seksikästä. Toki myös ujouskin voi olla hyvin hellyttävää ja aitoa mihin voi rakastua. ole omanlaisesi mies, ole yksilönä juuri sinä
Näin sivusta seuranneena ne naisten mielestä "tavikset" miehet on yleensä komeita kuin mitkä. Tälläinen oikea tavis rumilus on ihan eri tilanteessa. Tinderissä on 2 mätsiä tullut 2kk aikana jne...
Ei millään pahalla naiset, mutta kyllä meillä eri käsitys on taviksesta.
M36
Älä viitsi. Katsopa kadulla ja kaupassa ympärillesi. Suurimmalla osalla naisista on ihan tavallinen mies kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
mun aika ulkonäkökeskeinen ystäväni seurustelee tällä hetkellä miehen kanssa jonka pituus on 157cm.
Yeah right :D varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tykkään miehestä joka on nörtti ja kilttii mutta samalla vähän itsepäinen mutta ei mikään vaikea. semmoinen kuin mäkin
Täällä ois. Tykkäätkö, että on myös vähän lihaksia nörtillä? Kotona hommatut lihakset ei salilla.
no kieltämättä, tykkään
Pössyttelijä ja alkon suurkuluttaja ei ole tavallinen mies. Liikunnallinen ei ole jos pissattaa koiran ja vetää välillä parit punnerrukset tai leuanvedot. Tavallinen ei kuolaa muita ja petä. T. Vähän juova sporttimimmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yeah right :D varmasti.
on totta, nainen on itse jotain 160 ja risat. lisäksi mies on alkoholiongelmainen pahasti mutta ei kun ystäväni on niin rakastunut ja haluaa pelastaa miehensä. voi morjesta ja onnea toivotan. minulel aina selittää että kun onhan se mies vähän lyhyt mutta hän näkee vain kaiken muun ja mies on seksikäs. miestä jopa on raksallakin kiusattu pituudesta ja on ollut rankka elämä. mutta ystäväni ei olekaan mikään tusina mimmi vaan upea nainen. että toivotaan nyt parasta heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.
Sama tulos tulee miehillä, koska tavoittelevat vain sitä kauneinta 10 % naisista ja muut eivät kelpaa. Vinkujat haluavat vain, että tämä 10 % naisista alentaa rimaa.
Itseä ärsyttää tälläiset väitteet. Olen varmasti 200 naiselle antanut sydämen tinderissä ja haen ihan vakituista suhdetta ja se lukee myös profiilissa. Eli tosiaankaan se ei mene näin todellisuudessa läheskään kaikilla. Sori vaan jos "vingun" täällä, mutta kyllä minulla harmittaa oma tilanne, että on näin epäkiinnostava.
M36
Prince oli jotain 159 ja puolet maailman nuorista tytöistä aikoinaan kuolasi sen perään.
Jotkut miehet uskovat liikaa noihin tasoteorioihin. Yrittävät naisia joista eivät oikeasti ole kiinnostuneita, mutta ajattelevat kelpaavansa kun nainen on miestä itseään rumempi. Ja sitten miettivät miksi eivät kelpaa. Paljon paremmin onnistuisitte sellaisten naisten kohdalla joiden seurassa viihdytte ja joilla on samanlaiset kiinnostuksen kohteet kuin teilläkin. Vaikka nainen olisikin ulkonäöllisesti kovatasoisempi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet uskovat liikaa noihin tasoteorioihin. Yrittävät naisia joista eivät oikeasti ole kiinnostuneita, mutta ajattelevat kelpaavansa kun nainen on miestä itseään rumempi. Ja sitten miettivät miksi eivät kelpaa. Paljon paremmin onnistuisitte sellaisten naisten kohdalla joiden seurassa viihdytte ja joilla on samanlaiset kiinnostuksen kohteet kuin teilläkin. Vaikka nainen olisikin ulkonäöllisesti kovatasoisempi.
Liian kaunis nainen pelottaa vaikka olen itse hyvän näköinen.
Hohhoijjaa.. pitää vissiin sit ruveta homoilemaan kun ei naisille kelpaa..
Vierailija kirjoitti:
Jne.
Eli naiset kuvittelee etteivät vaadi missään asiassa mahdottomia, mutta oikeasti ne jäljelle jäävät 5-10 "tavismiestä" ovat miesten huipputasoa.
On sitten mielestäsi vissiin aika heikko taso miehissä? Tavallinen mies on siis muotopuoli päihdeongelmainen?
Miksi kadulla kulkiessa kuitenkin 80-90 % miehistä on mielestäni ihan riittävän siistejä ja miehekkäitä lähteäkseni treffeille? Lisäksi noin puolella alle 5-kymppisistä on korkeakoulututkinto ja lopuilla edes ammatillinen tutkinto. Pieni osa on peruskoulun varassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet joihin olen rakastunut ollut on olleet ihan tavallisia miehiä mutta jokin heissä on vetänyt ja saanut ihan rakastuneeksi. Miehet luottakaa itseenne se jos mkä on viehättävää ja seksikästä. Toki myös ujouskin voi olla hyvin hellyttävää ja aitoa mihin voi rakastua. ole omanlaisesi mies, ole yksilönä juuri sinä
Näin sivusta seuranneena ne naisten mielestä "tavikset" miehet on yleensä komeita kuin mitkä. Tälläinen oikea tavis rumilus on ihan eri tilanteessa. Tinderissä on 2 mätsiä tullut 2kk aikana jne...
Ei millään pahalla naiset, mutta kyllä meillä eri käsitys on taviksesta.
M36
Älä viitsi. Katsopa kadulla ja kaupassa ympärillesi. Suurimmalla osalla naisista on ihan tavallinen mies kumppanina.
No yllättäen ne ovatkin suhteissa joille kelpaa. Nythän puhuttiinkin vapaana olevista. Samaahan te naiset sanotte, että vain huonot miehet on vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jne.
Eli naiset kuvittelee etteivät vaadi missään asiassa mahdottomia, mutta oikeasti ne jäljelle jäävät 5-10 "tavismiestä" ovat miesten huipputasoa.Haluat miehen, joka haluaa parisuhteeseen eikä petä ja tiputat pois jo 98% miehistä.
nauroin ääneen :D
Haluat miehen, joka haluaa parisuhteeseen eikä petä ja tiputat pois jo 98% miehistä.