"Naiset vaativat liikoja, eikä tavallinen mies kelpaa"
Lainausmerkeissä siksi koska se ei ole oma ajatukseni, vaan yleinen nettipalstoilla ja muuallakin esiintyvä väite. Onko se mielestänne totta? Kertokaa omia kokemuksianne milloin noin on tapahtunut, tai niin on perusteettomasti väitetty.
Kommentit (1344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.
Se oli Okcupidin tutkimus.
Tinder on tutkinut että "pohjasakkaa" on 89% miehistä ja 20% naisista.
(Se ei tietenkään tarkoita että 80% naisista voisi saada top 11% miehen suhteeseen, mutta kylläkin sitä että 80% miehistä saa mätsejä/viestejä/irtoseksiä top 11% miehiltä.)
Tässä linkki Okcupidin tuloksiin:
https://pics.me.me/6-least-attractive-27-least-attractive-how-men-rate-women-9684934.png
* naisista
Täällä palstallakin kyllä näkyy miten tuo menee.
Miesten avaukset on aina ettei saa mätsejä.
Naisten että tapasin ihanan/kivan miehen (top 11% miehen) joka seksiä saatuaan ghoustasi.
Totta kai me naiset saamme vaatia koska miehistä löytyy eniten juoppoja ja mammanpoikia. Enemmän tällaiset miehet valittaa netissä naisista koska eivät ole naisten suosiossa. Eivät ymmärrä naisen päälle. Siksi otin ulkomaalaisen miehen ja omat pojat ovat oppineet naisten kunnioituksen
Kun katso erilaisia deittipalstoja tinderia miehen silmin ei voi välttyä tuon suuntaiselta päätelmältä. Keskimäärin vaatimukset ovat varsin korkealla. Korkea koulutus ja hyvät tulot on liki kaikissa ja itsevarma ja sosiaalinen tietenkin. Kuitenkin tuohon kategoriaan mennee alle kymmenys ikäluokkansa miehistä. Kuitenkaan sitä heikommalla putoaa karsinnoissa valtaosalle deittisaittinaisista. Ainiin lisäkriteeri yleensä pituus vähintään 180 tai jopa 185cm (itselläni onneksi alemman rajan ylittää sentään).
Toki on vähemmän tai ehkä sanotaan erilaisia vaatimuksia asettavia naisia. Tyttöystävälle riittää, että olen hänelle hyvä ja ansaintapuolessa riittää tarpeeksi elättääkseni itseni. On lääkäri, vaikka en monelle amk opiskelijalle kelvannut valkolakki ja ammattikoulu kombollani (siis suorastaan osa lopetti hyvin alkaneen juttelun heti kysyttyään ammatista ja koulutuksesta) hänelle kuulemma todella hyvä...ja kiltti.
Vierailija kirjoitti:
mutta kylläkin sitä että 80% miehistä saa mätsejä/viestejä/irtoseksiä top 11% miehiltä
??
Vierailija kirjoitti:
Nää "tavalliset" miehet ei ikinä ole tavallisia. Yksi valehteli ikänsä, stalkkasi kaikista somekanavista ja haukkui h,u,oraksi, kun en halunnnut seksiä hänen kanssaan. Hullu.
Kova yleistys.
Vierailija kirjoitti:
Kun katso erilaisia deittipalstoja tinderia miehen silmin ei voi välttyä tuon suuntaiselta päätelmältä. Keskimäärin vaatimukset ovat varsin korkealla. Korkea koulutus ja hyvät tulot on liki kaikissa ja itsevarma ja sosiaalinen tietenkin. Kuitenkin tuohon kategoriaan mennee alle kymmenys ikäluokkansa miehistä. Kuitenkaan sitä heikommalla putoaa karsinnoissa valtaosalle deittisaittinaisista. Ainiin lisäkriteeri yleensä pituus vähintään 180 tai jopa 185cm (itselläni onneksi alemman rajan ylittää sentään).
Toki on vähemmän tai ehkä sanotaan erilaisia vaatimuksia asettavia naisia. Tyttöystävälle riittää, että olen hänelle hyvä ja ansaintapuolessa riittää tarpeeksi elättääkseni itseni. On lääkäri, vaikka en monelle amk opiskelijalle kelvannut valkolakki ja ammattikoulu kombollani (siis suorastaan osa lopetti hyvin alkaneen juttelun heti kysyttyään ammatista ja koulutuksesta) hänelle kuulemma todella hyvä...ja kiltti.
Olet siis itse nainut ylöspäin ja silti syytät naisia nirsoilusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää "tavalliset" miehet ei ikinä ole tavallisia. Yksi valehteli ikänsä, stalkkasi kaikista somekanavista ja haukkui h,u,oraksi, kun en halunnnut seksiä hänen kanssaan. Hullu.
Kova yleistys.
Tuo on oikeasti sellainen juttu, joka saa varovaiseksi.
Vähän niin kuin niceguys, oikeasti joku megaincel valmiina joukkoampumisee.n.
Kiitos tuosta linkistä.
Tämä palsta kyllä herättää todellisuuteen.
Olen myös oppinut että naiset ihan oikeasti katsovat tasonsa olevan se paras kuva meikattuna, filtteröitynä ja slimmaavassa mekossa täydellisestä kuvakulmasta kuvattuna. Ei ihme että kutosen naiset katselee netissä ysin miehiä ja miehet ghoustaa pantuaan deittiä paremman puutteessa.
Newsh flash: ulkonäöllinen taso on sinä peilin edessä alasti ja ilman meikkiä. Jos kroppa on muodokas mutta timmi, kasvot kauniit ja yleisilme hehkeä, joo sitten olet ysi. Aika harva on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova yleistys.
Tuo on oikeasti sellainen juttu, joka saa varovaiseksi.
Vähän niin kuin niceguys, oikeasti joku megaincel valmiina joukkoampumisee.n.
No ota joku ei tavallinen mies sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta kylläkin sitä että 80% miehistä saa mätsejä/viestejä/irtoseksiä top 11% miehiltä
??
Kyllä valitettavasti homous tämän takia lisääntyy.
Noissa kriteereissä on muuten se juttu jonka mestari 121212 osoitti hyvin.
Eli tavallaan ei vaadita ihmeellisiä, kunhan ei ole sitä heikointa ainesta.
Mutta niitä kriteerejä on monta, ja ne ovat kaikilla samoja.
Jos ajattelet vaikka pudotuspeliä jossa laitat sata ukkoa riviin.
Tiputa pois lyhyet, montako jää jäljelle? 70-80?
Tiputa noista pois hintelät ja tosi lihavat. Montako jää jäljelle?
Tiputa näistä pois muuten rumat tai feminiinisen näköiset.
Tiputa näistä pois seksuaalisesti alistuvat (n. 20% miehistä).
Tiputa näistä pois kouluttamattomat.
Tiputa näistä pois liian ujot ja epäsosiaaliset.
Jne.
Montako ukkoa jää jäljelle? 5-10?
Eli naiset kuvittelee etteivät vaadi missään asiassa mahdottomia, mutta oikeasti ne jäljelle jäävät 5-10 "tavismiestä" ovat miesten huipputasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä olen ollut aikoinaan niin lukossa miesten kanssa että en ole edes aikuisena pystynyt puhumaan työkavereille. harjoittelun kautta olen löytänyt luottamusta taas miehiin ja se on ihanaa. naisella voi olla monia syitä miksi käyttäytyy kylmäkiskoisesti, se voi johtua jonkin toisen miehen virheistä. mutta yleisesti kyllä naiset rakastaa teitä miehiä aivan mielettömän paljon koko sydämestään.
Miten se rakkaus näkyy meitä miehiä kohtaan sitten? Milloin minä saan ihan pienen palan sitä rakkautta?
no kuule ,kun mulla ei ole omaa kultaa just nyt ja olen kova antamaan rakkautta ku mulla on aika kova hoivavietti ihan vaan siksi, niin rakas, halipusu sulle! ihanaa kevättä ja uuteen nousuuuuuuuun!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.
Se oli Okcupidin tutkimus.
Tinder on tutkinut että "pohjasakkaa" on 89% miehistä ja 20% naisista.
(Se ei tietenkään tarkoita että 80% naisista voisi saada top 11% miehen suhteeseen, mutta kylläkin sitä että 80% miehistä saa mätsejä/viestejä/irtoseksiä top 11% miehiltä.)
Tässä linkki Okcupidin tuloksiin:
https://pics.me.me/6-least-attractive-27-least-attractive-how-men-rate-women-9684934.png* naisista
Täällä palstallakin kyllä näkyy miten tuo menee.
Miesten avaukset on aina ettei saa mätsejä.
Naisten että tapasin ihanan/kivan miehen (top 11% miehen) joka seksiä saatuaan ghoustasi.
Erittäin hyvä huomio. Menee juuri näin.
Otsiko kuuluisi olla ”miksi naiset eivät huoli tavismiestä, joka hakee useita ja pelkkiä lyhyitä seksisuhteita?” Koska sitähän tinder on, etsitään lyhyitä suhteita ja niihin etsitään top 10 miehiä, jos niitä etsitään. Jos harvoin käy ravintolassa, niin miksi menisi johonkin tavisruokaa valmistavaan ravintolaan? Jos elämänsä aikana aikoo olla vain harvan miehen kanssa, niin silloin kannattaa valita vain kaikkein laadukkaimmat yksilöt.
Vierailija kirjoitti:
Sama tulos tulee miehillä, koska tavoittelevat vain sitä kauneinta 10 % naisista ja muut eivät kelpaa. Vinkujat haluavat vain, että tämä 10 % naisista alentaa rimaa.
Ei tuo lause hetkauta ihan siksi että yleistys on typerää ja jokainen fiksu mies ymmärtää sen. Yhtä lailla on miehiä, jotka vaativat ”liikoja” naisilta. Turha itkeä siitä syystä ettei välttämättä ole unelma kaikille ihmisille. Kukaan ei ole eikä tarvitsekaan olla.
tykkään miehestä joka on nörtti ja kilttii mutta samalla vähän itsepäinen mutta ei mikään vaikea. semmoinen kuin mäkin
Vierailija kirjoitti:
Otsiko kuuluisi olla ”miksi naiset eivät huoli tavismiestä, joka hakee useita ja pelkkiä lyhyitä seksisuhteita?” Koska sitähän tinder on, etsitään lyhyitä suhteita ja niihin etsitään top 10 miehiä, jos niitä etsitään. Jos harvoin käy ravintolassa, niin miksi menisi johonkin tavisruokaa valmistavaan ravintolaan? Jos elämänsä aikana aikoo olla vain harvan miehen kanssa, niin silloin kannattaa valita vain kaikkein laadukkaimmat yksilöt.
Mikä todistaa oikeaksi pikkukakkosen säännön että seksikumppanilta vaaditaan kovempaa tasoa (ulkonäkö ja sytyttävyys) kuin aviomieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Parasta on, että molemmilla on omat kämpät eikä koskaan muuta yhteen, niin silloin se suhdekin kestää ja voi paremmin, kun toista ei tarvi katsoa 24h.
Täsmälleen näin. Minä olen nyt sellaisessa suhteessa, enkä aio pilata sitä koskaan yhteenmuutolla.
Miksi sitten täällä ikineitsytmiehet, ikä 30+, jatkuvasti rutkuttavat naisenpuutteestaan, jos se kerran noin on?