Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Naiset vaativat liikoja, eikä tavallinen mies kelpaa"

Vierailija
09.04.2019 |

Lainausmerkeissä siksi koska se ei ole oma ajatukseni, vaan yleinen nettipalstoilla ja muuallakin esiintyvä väite. Onko se mielestänne totta? Kertokaa omia kokemuksianne milloin noin on tapahtunut, tai niin on perusteettomasti väitetty.

Kommentit (1344)

Vierailija
1/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joihin olen rakastunut ollut on olleet ihan tavallisia miehiä mutta jokin heissä on vetänyt ja saanut ihan rakastuneeksi. Miehet luottakaa itseenne se jos mkä on viehättävää ja seksikästä. Toki myös ujouskin voi olla hyvin hellyttävää ja aitoa mihin voi rakastua. ole omanlaisesi mies, ole yksilönä juuri sinä

Vierailija
2/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ollut aikoinaan niin lukossa miesten kanssa että en ole edes aikuisena pystynyt puhumaan työkavereille. harjoittelun kautta olen löytänyt luottamusta taas miehiin ja se on ihanaa. naisella voi olla monia syitä miksi käyttäytyy kylmäkiskoisesti, se voi johtua jonkin toisen miehen virheistä. mutta yleisesti kyllä naiset rakastaa teitä miehiä aivan mielettömän paljon koko sydämestään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toi on totta, koska oma mieheni ei ainakaan ole ihan tavallinen. Hän on tosi komea tohtori, joka hemmottelee minua.

Vierailija
4/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet joihin olen rakastunut ollut on olleet ihan tavallisia miehiä mutta jokin heissä on vetänyt ja saanut ihan rakastuneeksi. Miehet luottakaa itseenne se jos mkä on viehättävää ja seksikästä. Toki myös ujouskin voi olla hyvin hellyttävää ja aitoa mihin voi rakastua. ole omanlaisesi mies, ole yksilönä juuri sinä

Ujous on ihan älyttömän söpö piirre miehellä :)

Vierailija
5/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.

Vierailija
6/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujous on ihan älyttömän söpö piirre miehellä :)

mä en kauheasti lämpene, mutta ymmärrän ihan täysin silti, koska ihastuin mieheen joka olikin tosi ujo kahdestaan mutta seurassa tosi suupaltti.

Vierailija
7/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tuon väitteen yhdeltä minua liki 20 vuotta vanhemmalta mieheltä, joka jostain syystä oli kyvytön tunnustamaan että oli liian vanha minulle. Pari kertaa muutenkin olen antanut miehelle pakit, mutta he ovat täysin ymmärtäneet tilanteen eivätkä alkaneet kitisemään.

Vierailija
8/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu noin. Tuttu mies halusi suhdetta, minä en. Avioerosta oli kulunut vasta puoli vuotta ja halusin päästä kunnolla yli. Mies ei selitystä uskonut vaan väitti, että naisilla on liian kovat vaatimukset.

Vierailija
9/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, että molemmilla on omat kämpät eikä koskaan muuta yhteen, niin silloin se suhdekin kestää ja voi paremmin, kun toista ei tarvi katsoa 24h.

Vierailija
10/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole toisin päin.

Vierailija
11/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan noin se nuorempana olikin. Muille kuin niille suosituimmille kavereille oli kova homma löytää tyttöystävä. Olin aivan ällistynyt, miten helpoksi se muuttui lähempänä 30 ikävuotta.

Vierailija
12/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä olen ollut aikoinaan niin lukossa miesten kanssa että en ole edes aikuisena pystynyt puhumaan työkavereille. harjoittelun kautta olen löytänyt luottamusta taas miehiin ja se on ihanaa. naisella voi olla monia syitä miksi käyttäytyy kylmäkiskoisesti, se voi johtua jonkin toisen miehen virheistä. mutta yleisesti kyllä naiset rakastaa teitä miehiä aivan mielettömän paljon koko sydämestään. 

Miten se rakkaus näkyy meitä miehiä kohtaan sitten? Milloin minä saan ihan pienen palan sitä rakkautta?

Vierailija
13/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sivusta seuranneena ne naisten mielestä "tavikset" miehet on yleensä komeita kuin mitkä. Tälläinen oikea tavis rumilus on ihan eri tilanteessa. Tinderissä on 2 mätsiä tullut 2kk aikana jne...

Ei millään pahalla naiset, mutta kyllä meillä eri käsitys on taviksesta.

M36

Vierailija
14/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa tavallinen nainenkaan miehelle. Miksi siis valitat?

Vierailija
15/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan noin se nuorempana olikin. Muille kuin niille suosituimmille kavereille oli kova homma löytää tyttöystävä. Olin aivan ällistynyt, miten helpoksi se muuttui lähempänä 30 ikävuotta.

Lisäksi asiaa hankaloittaa sukupuolten väliset käytöserot. Miehet valittavat, ettei naisilta saa seksiä ja naiset valittavat, etteivät miehet halua sitoutua muuhun.

Vierailija
16/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sivusta seuranneena ne naisten mielestä "tavikset" miehet on yleensä komeita kuin mitkä. Tälläinen oikea tavis rumilus on ihan eri tilanteessa. Tinderissä on 2 mätsiä tullut 2kk aikana jne...

Ei millään pahalla naiset, mutta kyllä meillä eri käsitys on taviksesta.

M36

Tämä valitettavasti..

Vierailija
17/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on kovat tai paremmin ison vaatimus. Tavikset tai pienemmät ei kelpaa.

Vierailija
18/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän tehtiin tutkimus, että 80% miehistä tinderissä on naisten mukaan keskivertoa huonomman näköisiä.

Se oli Okcupidin tutkimus.

Tinder on tutkinut että "pohjasakkaa" on 89% miehistä ja 20% naisista.

(Se ei tietenkään tarkoita että 80% naisista voisi saada top 11% miehen suhteeseen, mutta kylläkin sitä että 80% miehistä saa mätsejä/viestejä/irtoseksiä top 11% miehiltä.)

Tässä linkki Okcupidin tuloksiin:
https://pics.me.me/6-least-attractive-27-least-attractive-how-men-rate-women-9684934.png

Vierailija
19/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle exäni sanoi vähän niinkuin tuolla tavalla, kun jätin hänet. Kysyi, että mikä supermies hänen pitäisi olla, että kelpaisi minulle, eikä ymmärtänyt syitä erolle.

Jätin hänet, koska jäi kiinni pettämisestä ja kohteli minua huonosti, pettämisestä jäi kiinni nenäni alla, mutta silti kielsi, vaikka kielensä oli toisen naisen kurkussa. Hänen mielestään vain seksin harrastaminen varattuna olisi ollut pettämistä.

Nykyään minulla on ihan tavallinen mies, jonka kanssa minulla on lapsi, toinen tulossa ja olemme naimisissa. Hän vain eroaa existäni siinä, että kunnioittaa minua, ei petä, kysyy mielipiteitäni, ottaa huomioon minut ja mielipiteeni. Myönnän kyllä, että tahdon mieheni olevan mies. Tällä tarkoitan sitä, että miehen ulkonäöllä on minulle väliä siten, että viehätyn maskuliinisista miehistä, en feminiinisistä.

Vierailija
20/1344 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää "tavalliset" miehet ei ikinä ole tavallisia. Yksi valehteli ikänsä, stalkkasi kaikista somekanavista ja haukkui h,u,oraksi, kun en halunnnut seksiä hänen kanssaan. Hullu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi