Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen tuhoaa suhteen jatkuvalla valittamisella?

Vierailija
09.04.2019 |

Väkisin pitää löytää kaikenlaisia vikoja miehestä. Jos nyt vaan kokoajan ajattelee miehestään kaikenlaisia syitä miksi se on kauhea luuseri joka ei pysty tekemään mitään oikein niin miksi ylipäätänsä pitää olla sellaisen miehen kanssa?

Ja sitten kun lemppaan tuollaisen naisen pihalle kun en sitä jatkuvaa nalkutusta jaksa kuunnella niin sille tulee aina katumus päälle ja haluu että otan sen takaisin. Kyllä me molemmat tiedetään varsin hyvin ettei sitä parempaa miestä noin vain löydy. Ehkä seksiin löytyy kaikenlaista tarjousta komeilta pelimiehiltä mutta parisuhteeseen ei noin vaan ketään laadukasta löydy. Ainakin aika kauheisiin miehiin noi exät sitten ovat joutuneet tyytymään.

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, koska Suomessa ja pohjoismaissa miehen ja naisen roolit on laitettu väärinpäin.

Muualla nainen ei saa halveksua miestään. Ei ole isompaa häpeää kuin nainen joka tylyttää miestään muiden miesten ja naisten kuullen. Naisen ei tule koskaan uhmata miestään.

Näissä muissa maissa on myös ihan ok että mies saa hakata vaimonsa henkihieveriin ihan mistä tahansa mielipahasta.

Ööh, ei.

Suomessa sitävastoin nainen saa harjoittaa vapaasti henkistä väkivaltaa miestä kohtaan monilla eri tavoilla ilman, että kukaan tulee apuun, mutta miehen lopulta murtuessa yksikin kämmenen heilautus tuo paikalle poliisin joka vie miehen mennessään.

Tarkoitatko, että fyysinen väkivalta on mielestäsi oikeutettua? Miksi se mies ei lähde pois huonosta suhteesta jo paljon ennen murtumista? Miksi se mies ei hae apua?

Vierailija
22/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä valita. Mun mies on ihana. On helppoa olla toiselle mukava, kun hän kohtelee mua niin hyvin.

Olet harvinainen poikkeus. Valitettavan yleistä on että nainen alkaa heti haastaa ja ottaa aggressiivista roolia, jos kokee että mies ei tarjoa "vastusta". Näin jopa ihan peruskilttien naisten toimesta, joilla on mukava, rakastava ja asiat hyvin hoitava mies. Hyvin hämmentävää käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet akat ovat kitisijöitä luonteeltaan.

Monet ukot ovat vielä pahempia ja noloimmat halveksivat kaikkia naisia.

Onneksi on hyvä ratkaisu: miesrakkaus.

Vierailija
24/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä valita. Mun mies on ihana. On helppoa olla toiselle mukava, kun hän kohtelee mua niin hyvin.

Olet harvinainen poikkeus. Valitettavan yleistä on että nainen alkaa heti haastaa ja ottaa aggressiivista roolia, jos kokee että mies ei tarjoa "vastusta". Näin jopa ihan peruskilttien naisten toimesta, joilla on mukava, rakastava ja asiat hyvin hoitava mies. Hyvin hämmentävää käytöstä.

Sinä et ymmärtääkseni elä kyseisten miesten kanssa, vaikka miehenä miehiä ihailetkin.

ohis

Vierailija
25/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin monia erilaisia tapauksia ja monia kovin erityyppisiä syitä valittamiselle. Kaikkea ei voi harmonisoida yleispäteväksi selitykseksi naisten valittamiselle. 

Itse olen tulkinnut oman naisen jatkuvan valituksen juontuvan muutamaan perussyyhyn, jotka kaikki vaikuttavat:

- peruspessimistinen luonne, näkee kaikista asioista vain negatiiviset puolet ja uhat

- kiinnittää huomion yksityiskohtiin eikä näe kokonaisuuksia; yksityiskohdat repsottavat vaikka kokonaisuus paranee ja se tietty epäkohta säilyy vaikka tusina muuta olisi muuttunut paremmaksi

- normaali ruuhkavuosien perhearjen väsymys ja kuormitus

- vaikeudet puhua, suunnitella, jakaa, "täydellisen äidin" syndrooma, jossa kaikki pitäisi saada hoidettua tip top ja kun todellisuus on pakosta ristiriidassa haaveen kanssa, se purkautuu pahana olona, eikä osaa delegoida tai keskustella työnjaosta ja riittävästä suoritustastosta, ei luota puolison haluun ja kykyyn osallistua, ei pyydä apua, antaa paineen kasvaa siihen pisteeseen että menee komenteluksi ja äksyilyksi

Vierailija
26/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIstä asioista exäsi ovat nalkuttaneet?

Tänään nyt tuli paskaa siitä kun olin hänen puolella sänkyä. Sitten siitä että varasin väärän hotellin matkaa varten. Eipä se akka kuitenkaan itse tikkuakaan ristiin nostanut sen matkan suunnittelua varten. Olisi itse voinut varata lennot ja hotellit niin olisi saanut tarkalleen minkä halusi. Olisi mulla parempaakin tekemistä.

Oli niitä muitakin juttuja mistä se nalkutti mutta noi nyt tuli mieleen.

Taitaa akka jäädä kotiin ja lähden yksin matkalle.

- ap

Vierailija
27/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, koska Suomessa ja pohjoismaissa miehen ja naisen roolit on laitettu väärinpäin.

Muualla nainen ei saa halveksua miestään. Ei ole isompaa häpeää kuin nainen joka tylyttää miestään muiden miesten ja naisten kuullen. Naisen ei tule koskaan uhmata miestään.

Näissä muissa maissa on myös ihan ok että mies saa hakata vaimonsa henkihieveriin ihan mistä tahansa mielipahasta.

Ööh, ei.

Suomessa sitävastoin nainen saa harjoittaa vapaasti henkistä väkivaltaa miestä kohtaan monilla eri tavoilla ilman, että kukaan tulee apuun, mutta miehen lopulta murtuessa yksikin kämmenen heilautus tuo paikalle poliisin joka vie miehen mennessään.

Tarkoitatko, että fyysinen väkivalta on mielestäsi oikeutettua? Miksi se mies ei lähde pois huonosta suhteesta jo paljon ennen murtumista? Miksi se mies ei hae apua?

Ei ole yhtään sen oikeutetumpaa kuin henkinen väkivaltakaan. Mistä se mies hakee apua, ilman että hänet nauretaan ulos? Turvakodistako? Poliisilta?

Ja vastakysymyksenä, miksi niin monet naiset eivät lähde väkivaltaisista suhteista ajoissa tai koskaan?

Vierailija
28/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään nyt tuli paskaa siitä kun olin hänen puolella sänkyä. Sitten siitä että varasin väärän hotellin matkaa varten. Eipä se akka kuitenkaan itse tikkuakaan ristiin nostanut sen matkan suunnittelua varten. Olisi itse voinut varata lennot ja hotellit niin olisi saanut tarkalleen minkä halusi. Olisi mulla parempaakin tekemistä.

- ap

Tämähän on trolli koko aloitus. Yksikään mies ei matkusta minnekään tai varaa lentoja ja hotelleja. Näinhän palstamiehet meille jatkuvasti kertovat.

Vierailija
29/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saa pidettyä naistasi tyytyväisenä, oletko miettinyt?

Niinpä niin, nainenhan se valittaa huvikseen. Minä en valita koskaan, sillä minun ei tarvitse. Mieheni on vastuuntuntoinen aikuinen. Eksä jätti joka pirun homman puolitiehen tai edes aloittamatta, joten mitkä ovat vaihtoehdot? Valittaa tai tehdä itse. Oletko niitä miehiä jotka odottavat että nainen tekee kaiken puolestasi?

Vierailija
30/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Tämähän on trolli koko aloitus. Yksikään mies ei matkusta minnekään tai varaa lentoja ja hotelleja. Näinhän palstamiehet meille jatkuvasti kertovat.

Ei hemmetti olet kipeä..

Vierailija
31/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, ei.

Ei ole yhtään sen oikeutetumpaa kuin henkinen väkivaltakaan. Mistä se mies hakee apua, ilman että hänet nauretaan ulos? Turvakodistako? Poliisilta?

Ja vastakysymyksenä, miksi niin monet naiset eivät lähde väkivaltaisista suhteista ajoissa tai koskaan?

Jos naiset ovat saamattomia ja läheisriippuvaisia, niin miehet voivat ratkaista itse tilanteen hakemalla eron.

Vierailija
32/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Hänellä on varmaan mukavaa, kun setämies/äijänrämppä/ikivanha narisija on poissa. 

Vierailija
33/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet miehet tuhoavat suhteen antamalla jatkuvasti aihetta valitukseen ja tyytymättömyyteen.

Vierailija
34/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies tuhoaa suhteensa olemalla aikuislapsi? Kotityöt , lastenhoidot, ruuanlaitot jätetään yksin sen vaimoparan vastuulle, kun mieslapsi vain harrastaa ja viettää aikaa kavereidensa kanssa ?

No tämä. Exäni oli juuri tuollainen (paitsi että meillä ei ollut lapsia emmekä olleet naimisissa). Jatkuvasti olisi pitänyt juosta ympäri kyliä kännäämässä kavereiden kanssa eikä edes välttämättä päiväkausiin ilmoittaa minulle itsestään mitään. Koti oli aivan pommin jäljiltä aina, jos vastuun jätti hänelle. Ei pedannut sänkyä kun viimeisenä nousi ylös, ei koskaan imuroinut, ei siivonnut kissanvessaa eikä ruokkinut raukkaa koskaan, ei saanut aikaiseksi edes viedä aina roskiaan roskikseen. Pahin oli se, kun huomasin ettei jaksanut nousta töihin aamuisin ja minun olisi pitänyt olla tökkimässä hereille ja repimässä ylös tai muuten nukkui pommiin. 

Vierailija
35/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ei hemmetti olet kipeä..

Lue ihan mikä ketju tahansa, missä on aiheena nettideitit. Jokainen mies on kertonut suurimpana turn offina olevan, jos nainen mainitsee harrastukseksi matkustelun. Vaikea uskoa, että joku palstamies oikeasti matkustaisi jonnekin vapaaehtoisesti.

Vierailija
36/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, ei.

Osa naisista yrittää ja luemme heistä sanomalehtien pikku-uutisista. Mies saa jälleen vähän ehdollista, yhyyhyy.

Vierailija
37/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin, nainenhan se valittaa huvikseen. Minä en valita koskaan, sillä minun ei tarvitse. Mieheni on vastuuntuntoinen aikuinen. Eksä jätti joka pirun homman puolitiehen tai edes aloittamatta, joten mitkä ovat vaihtoehdot? Valittaa tai tehdä itse. Oletko niitä miehiä jotka odottavat että nainen tekee kaiken puolestasi?

Oletko sinä niitä naisia, joiden mielestä parisuhde tarkoittaa sitä, että mies pitää naisen tyytyväisenä?

Vierailija
38/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ei edelleenkään selvitä pohjaa, esim. miksi olit hänen puolellaan? Olitko yön aikana nukkuessasi kierinyt häntä tönien hänen puolelleen niin, että hänelle jäi 10cm kaistale nukkumiseen, eikä nainen siis nukkunut yön aikana ollenkaan? Ja tämä on toistuva ongelma joka alkaa aiheuttaa naiselle univelkaa? Sitten ei valita turhasta. Miten niin väärän hotellin? Olitteko sopineet jo jotain hotellista, ja sitten menit omin päin muuttamaan suunnitelmia? Jos hotellista ei oltu puhuttu (siis oikeasti, eikä niin että et vain kuunnellut) eikä mitään kohtuullisia toiveita esitetty, niin sitten valittaa tyhjästä.

Mutta summa summarum, ehdotan kyllä eroa, ette tunnu sopivan toisillenne, joten miksi jatkaa yhdessä. Moni nainen on kertonut ihmetelleensä miksei uuden miehen kanssa asiat tunnukaan niin hankalilta, että tarvitsisi koko ajan huomautella asioista, se on se yhteensopivuus.

Vierailija
39/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeiset nartut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä niitä naisia, joiden mielestä parisuhde tarkoittaa sitä, että mies pitää naisen tyytyväisenä?

En ole. Voidaan toki keskustella myös vastavuoroisuudesta, mutta se ei käsittääkseni ollut nyt aiheena. 

Vierailija
40/159 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekeskeiset nartut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen saa pidettyä tyytyväisenä ihan pikku jutulla, niin miksei sitten tekisi niin?

-eri

Kaikestavalittajaa ei saa pidettyä tyytyväisenä millään. Valituksenaiheita riittää, niitä vaan keksitään uusia sitä mukaan kun entiset loppuvat.

-minäkin eri