Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen tuhoaa suhteen jatkuvalla valittamisella?

Vierailija
09.04.2019 |

Väkisin pitää löytää kaikenlaisia vikoja miehestä. Jos nyt vaan kokoajan ajattelee miehestään kaikenlaisia syitä miksi se on kauhea luuseri joka ei pysty tekemään mitään oikein niin miksi ylipäätänsä pitää olla sellaisen miehen kanssa?

Ja sitten kun lemppaan tuollaisen naisen pihalle kun en sitä jatkuvaa nalkutusta jaksa kuunnella niin sille tulee aina katumus päälle ja haluu että otan sen takaisin. Kyllä me molemmat tiedetään varsin hyvin ettei sitä parempaa miestä noin vain löydy. Ehkä seksiin löytyy kaikenlaista tarjousta komeilta pelimiehiltä mutta parisuhteeseen ei noin vaan ketään laadukasta löydy. Ainakin aika kauheisiin miehiin noi exät sitten ovat joutuneet tyytymään.

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kaiken tein myös väärin aina ja aiheutin naiselle pelkkää ahdistusta, mutta kun muka rakasti ja ei olisi halunnut lopettaa. Kuulostaa aika masokistiselta, no kyllähän hänellä ihan tiettävästikin oli mt-ongelmia. Ei ole vissiin kuitenkaan miehet jälkeeni kelvanneet kun piti hakeutua heistä minulle valittamaan. Jopa sitä seksiäkin oli nyt ihan liikaa kun taas minun kanssani sen puute oli suuri ongelma. Koskaan ei ole asiat hyvin.

Vierailija
142/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, koska Suomessa ja pohjoismaissa miehen ja naisen roolit on laitettu väärinpäin.

Muualla nainen ei saa halveksua miestään. Ei ole isompaa häpeää kuin nainen joka tylyttää miestään muiden miesten ja naisten kuullen. Naisen ei tule koskaan uhmata miestään.

Höpö höpö, naisen kunnioitus on muualla ihan eri luokkaa. Mies tosiaan laittaa vaikka sen takkinsa kuralätäkköön jottei naisen tarvitse kastella kenkiään. Täällä miehet vaan röhnöttää ja piereskelee ja luulevat että sillä ansaitaan arvostusta.

Kunnioitus pitää ansaita...joten pitäisiköhän suomalaisten naisten mennä itseensä.

Kunnioitus on osa rakastamista. Suomalaiset miehet roikkuvat yleensä äidin tississä kiinni läpi elämän, eli he pitävät äitiään sinä ainoana naispuolisena rakkauden kohteenaan. Äiti saa myös sen kunnioituksen. Vaimolle/tyttöystävälle ei jää mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä kumppani enkä valita. Miksi turhaan valittaisi kun asiat on hyvin?

Jos sinulle on käynyt noin useiden naisten kanssa niin sitten voi miettiä millaisista naisista sytyt. Onko naisilla jotain yhteisiä piirteitä, joihin olet ihastunut? Nämä piirteet kun voivat tuoda mukanaan esim. negatiivisen elämänasenteen. Usein monissa piireissä on sekä hyvät että huonot puolensa. Esim. Henkilö, jolla on vahvat mielipiteet, saattaa olla hyvin itsepäinen huonolla tavalla.

Voit myös miettiä onko valituksen aiheissa mitään yhtenevää? Jos kaikki naiset ovat valittaneet samasta asiasta, voi miettiä onko omassa toiminnassa jotain pielessä. Jos taas valituksen aiheet ovat tyystin erilaisia, ovat naiset sinulle epäsopivia.

Vierailija
144/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, koska Suomessa ja pohjoismaissa miehen ja naisen roolit on laitettu väärinpäin.

Muualla nainen ei saa halveksua miestään. Ei ole isompaa häpeää kuin nainen joka tylyttää miestään muiden miesten ja naisten kuullen. Naisen ei tule koskaan uhmata miestään.

Höpö höpö, naisen kunnioitus on muualla ihan eri luokkaa. Mies tosiaan laittaa vaikka sen takkinsa kuralätäkköön jottei naisen tarvitse kastella kenkiään. Täällä miehet vaan röhnöttää ja piereskelee ja luulevat että sillä ansaitaan arvostusta.

Tämän olen huomannut. olen seurustellut tanskalaisen ja hollantilaisen miehen kanssa ja kyllä todellakin se naisen arvostus ja kohtelu oli ihan eri luokkaa. Ovat paljon kohteliaampia ja huomioivampia.

Vierailija
145/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en nalkuta miehelle. En tosin tee kuin oman osani kotitöistä, loput jää tekemättä ja se näkyy. Rahasta meillä ei riidellä ja reissuun voi mennä muutenkin kuin puolison kanssa. En valita miehen ulkonäöstä, mutta ei miehelläkään ole sanomista miltä minä näytän.

Kiva varmaan elellä siellä raatokärpästen ja koiperhosten kanssa.

Vierailija
146/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena ihmettelen, jos miehestä löytyy niin paljon vikaa että jatkuvasti löytyy huomautettavaa, niin miten siinä edes ne tunteet säilyy. Omalla kohdalla voisin ajatella että alkaisi rakkaus haihtumaan aika nopeasti jos sellaisia ikäviä piirteitä tulee esiin ja paljon. En alkaisi sitten takaisin pyytelemään.

Vierailija
147/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä kumppani enkä valita. Miksi turhaan valittaisi kun asiat on hyvin?

Jos sinulle on käynyt noin useiden naisten kanssa niin sitten voi miettiä millaisista naisista sytyt. Onko naisilla jotain yhteisiä piirteitä, joihin olet ihastunut? Nämä piirteet kun voivat tuoda mukanaan esim. negatiivisen elämänasenteen. Usein monissa piireissä on sekä hyvät että huonot puolensa. Esim. Henkilö, jolla on vahvat mielipiteet, saattaa olla hyvin itsepäinen huonolla tavalla.

Voit myös miettiä onko valituksen aiheissa mitään yhtenevää? Jos kaikki naiset ovat valittaneet samasta asiasta, voi miettiä onko omassa toiminnassa jotain pielessä. Jos taas valituksen aiheet ovat tyystin erilaisia, ovat naiset sinulle epäsopivia.

Lähtisin veikkaamaan, että valittivat ihan aiheesta. Ja ettei ap ole koskaan nähnyt omassa toiminnassaan mitään korjattavaa. Kirjoitusten perusteella ainakin saa sellaisen käsityksen.

Vierailija
148/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kaiken tein myös väärin aina ja aiheutin naiselle pelkkää ahdistusta, mutta kun muka rakasti ja ei olisi halunnut lopettaa. Kuulostaa aika masokistiselta, no kyllähän hänellä ihan tiettävästikin oli mt-ongelmia. Ei ole vissiin kuitenkaan miehet jälkeeni kelvanneet kun piti hakeutua heistä minulle valittamaan. Jopa sitä seksiäkin oli nyt ihan liikaa kun taas minun kanssani sen puute oli suuri ongelma. Koskaan ei ole asiat hyvin.

Musta tuntuu ettei nainen varmasti ota suhun mitään yhteyttä. Mut hei. Pidä hauskaa mielikuvitus naisen seurassa.

Vierailija
149/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena ihmettelen, jos miehestä löytyy niin paljon vikaa että jatkuvasti löytyy huomautettavaa, niin miten siinä edes ne tunteet säilyy. Omalla kohdalla voisin ajatella että alkaisi rakkaus haihtumaan aika nopeasti jos sellaisia ikäviä piirteitä tulee esiin ja paljon. En alkaisi sitten takaisin pyytelemään.

Yleensä menee vuosia, kunnes se miehen "happaneminen" alkaa. Siinä useiden vuosien aikana ehtii rakastua ja alkaa välittämään toisesta kuin kumppanista tulisikin välittää. Tunteista on vaikea päästä eroon sormia napsauttamalla.

Vierailija
150/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa miehen huolimattomuus keittää kohta yli. Joka päivä joudun korjaamaan jotain miehen jäljiltä. Tällä viikolla hän roiskutti kahvia olohuoneen lattialle. Eilen huomasin, että keittiön pakastimen ovi oli ollut yli vuorokauden raollaan, kun mies sulki oven huonosti. Kahvimukit on melkein loppu, kun niitä on vaikka kuinka monta olohuoneen pöydällä. Miten noista sanoo niin, että se ei ole nalkuttamista? V*tuttaa.

Vierailija
151/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen ihmetellyt miksi komeat ja fiksut miehet hakeutuvat kerta toisensa jälkeen parisuhteeseen kauheiden riivinrautojen kanssa. Fiksu, draamaton ja mukava nainen ei kelpaa vaan halutaan välttämättä kotilohikäärme, jota sitten tuskaillaan kaikille.

Vierailija
152/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden salaisuus kirjoitti:

Sanotaan nyt yli 40v kestäneen avioliiton ajalta viisaus, että tuo jatkuva valitus on ihan epäkypsää toimintaa naisilta.

Vähän sama kuin jatkuva itku talvella siitä että sataa lunta tai että syksyllä sataa vettä.

Joskus voisi vähän kypsyä ja ottaa ne miehet miehinä.

Ei miehet valittamalla muutu paremmaksi. Miehet on herkkiä ja käpertyvät sykkyrälle valittamisesta. Miehiä pitää ihailla ja kehua ja palkita.

Eli kehukaa ja ihailkaa. Sitten palkitkaa. Siinä on se salaisuus.

T: Vanha vaimo

"Oo, wau, ihan mahtavaa, kun laitoit maitopurkin jääkaappiin, olet ihan superhuippumies" sanoo vaimo. Sitten hän korjaa likaiset astiat pöydätä tiskikoneeseen, kun ensin on tyhjentänyt sen, laittaa muut ruuat jääkaappiin, pyyhkii pöydän ja tiskipöydän. Vaimo tietenkin on tehnyt ruuan kuten aina ennenkin.

Vierailija
153/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä menee vuosia, kunnes se miehen "happaneminen" alkaa. Siinä useiden vuosien aikana ehtii rakastua ja alkaa välittämään toisesta kuin kumppanista tulisikin välittää. Tunteista on vaikea päästä eroon sormia napsauttamalla.

Naisen odotetaan vain nielevän miehen puolelta tuleva sonta. Anoppiki jaksaa muistuttaa kuinka hänkin jaksoi.

Vierailija
154/159 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään lakkaa ihmettelemästä, että kuinka jotkut miehet hyppäävät yhdestä suhteesta seuraavaan, käytännössä ilman mitään hengähdystaukoa, paitsi se pakollinen, joka tarvitaan uuden naisen löytämiseen. Naisissa ei ole mitään ihmeellistä tai yllättävää, mt-tapaukset tietysti erikseen. Aika moni mies onkin valinnut oman tiensä ja vapauden, sitä kannattaisi näiden naisten helmoissa pyörivienkin kokeilla edes joskus elämänsä aikana.

Vierailija
155/159 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu ettei nainen varmasti ota suhun mitään yhteyttä. Mut hei. Pidä hauskaa mielikuvitus naisen seurassa.

Kuinka ylimielinen voi nainen olla, jos ei siedä että mies sanoo naisista mitään negatiivista. Heti on näitä vttuiluja vastassa. Pitäskö munkin olla aina samaa kommentoimassa naisten miesvalituksiin että hei ei sulla mitää miestä oikeesti oo, ota se pumpattava banderas kainaloos.

Vierailija
156/159 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnioitus pitää ansaita...joten pitäisiköhän suomalaisten naisten mennä itseensä.

Kunnioitus on osa rakastamista. Suomalaiset miehet roikkuvat yleensä äidin tississä kiinni läpi elämän, eli he pitävät äitiään sinä ainoana naispuolisena rakkauden kohteenaan. Äiti saa myös sen kunnioituksen. Vaimolle/tyttöystävälle ei jää mitään.

Tässäpä se suomalaisen naisen miehen kunnioitus kulminoituukin. Kun oikeesti pidetään niitä miehiä ihan surkeina vässyköinä eivätkä miehet täytä sitä naisen haavekuvaa niin raivopatoumat kasvaa ja tulee näitä alentavia kommentteja.

Vierailija
157/159 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen ihmetellyt miksi komeat ja fiksut miehet hakeutuvat kerta toisensa jälkeen parisuhteeseen kauheiden riivinrautojen kanssa. Fiksu, draamaton ja mukava nainen ei kelpaa vaan halutaan välttämättä kotilohikäärme, jota sitten tuskaillaan kaikille.

No kun se mukava nainen tosiaan elää yleensä aika mukavaa elämää ja on vähän pullean puoleinen. Toisin kuin ne dieeteillään itsensä mt-ongelmiin ajaneet riivinraudat.

Vierailija
158/159 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmästäkin välillä sapettaa asua kuin teinin kanssa. Ei ole lapsia mutta saan kyllä toteuttaa tätä äidin roolia miespuolisooni. Mitään ei tapahdu ja kotihommat hän laittaa minun vastuulle. Istuu tietokoneella vapaa-ajat. Ulkoiluttaa kyllä koiraa.

Eihän tässä oikeita omia lapsiakaan jaksaisi enää hoitaa tuon mieslapsen lisäksi.

Vierailija
159/159 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on naisten kanssa. Itsellä eukko valittaa kun projektit ei etene ja sitten valittaa kun lähden tekemään että en ole seurana kotona tai sitten tulee mukaan ja on liikaa meteliä. Kerran valitti siitä että meni 20 minuuttia pidempään kun töistä tulin kotia kun kävin tankilla ja en ilmoittanut.