Emma Kari kiintiö on äänestäjillä täynnä
Kommentit (11)
Niin, emmahan on kokomusvaikutteisesta perheestä, jossa isi kavalsi fyffeä ja istuu parhaillaan posessa. Sellaisista perheistä nää vihreät tulee.
Mun mielestä jokaiselta, joka äänestää Emma Karia, pitäisi poistaa äänioikeus.
Vierailija kirjoitti:
Niin, emmahan on kokomusvaikutteisesta perheestä, jossa isi kavalsi fyffeä ja istuu parhaillaan posessa. Sellaisista perheistä nää vihreät tulee.
Mitäs siitä millaisia vanhemmat on olleet? Monella persuilla on ihan omia ja henkilökohtaisia rikoksia joten enemmän keskittäisin energiani niihin.
Moni persu?
Tämä ketju on Emma Karista.
Ehdottoman pitkän tuomion sen isä muuten sai. Kertoo jo jotain.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ovat tulevaisuus ja nuorten keskuudessa Vihreät olisivat suurin puolue. Ja kyllä Emma Kari läpi menee, älä huoli.
Näinhän se oli jo 90-luvulla, kun minä olin nuori. Älä huoli, kun nuori saa koulut käytyä ja muuttuu veronmaksajaksi, loppuu myös vihreiden äänestäminen.
Emmaa ei kyllä ole näkynyt yhdessäkään tentissä mutta kepu-Haapala se jaksaa dissata naispoliitikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ovat tulevaisuus ja nuorten keskuudessa Vihreät olisivat suurin puolue. Ja kyllä Emma Kari läpi menee, älä huoli.
Näinhän se oli jo 90-luvulla, kun minä olin nuori. Älä huoli, kun nuori saa koulut käytyä ja muuttuu veronmaksajaksi, loppuu myös vihreiden äänestäminen.
Täysin samaa mieltä. 90-luvulla kaverit oli metsä sitä ja ilmasto tätä. Kasvo aikuiseksi ja perusteli firmoja ja muuta sellaista, niin eipä kukaa liputa enää vihreän valinnan puolesta. Kummasti se kaikki muuttu, kun alkaa veroja makselemaan.
Yleensä tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Huumeet, vapaa seksi, kaikki kaikki kelpaa, mihin moraali on unohtunut matkan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Emmaa ei kyllä ole näkynyt yhdessäkään tentissä mutta kepu-Haapala se jaksaa dissata naispoliitikkoja.
No olihan se siinä ilmasto-aiheisessa tentissä.