Kävin kaupassa. Suurin osa miehistä ost pelkkää olutta.
Kommentit (53)
Kävin kaupassa Suomessa; naiset oli läskejä.
Kävin kaupassa Koreassa; naiset oli hoikkia.
Osataan. Mutta miksi pitäisi? Kivasti aurinkokin paistaa niin olut tekee hyvää.
Eihän täällä saa ottaa muuta kuin alkoholia. Ei muuta kuin hirveä känni päälle ja mutka taskussa baareihin. Kuka voisi lainata mutkat tähän hätään? Itsellä ei ole niin eihän tässä voi lähteä vapun viettoonkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jäikö sulle yhtään.
No varmaan jäi. Mutta en ostanut, koska olut on pahaa. Ap
Palstavalaiden junttiostokset betonilähiön Alepasta: olutta, tupakkaa, karkkeja ja sipsejä. Kemikaliopuolelta hiusväriä, hammastahnaa ja deodoranttia. Ruokapuolelta jotain Saarioisten maksalaatikkoa, nakkipaketti ja purkki kevytmaitoa.
Mun ei ostanut. Se on raivoraitis.
Mä kävin eilen ja taisin olla ainoa jolla ei ollut ostoksissa mitään alkoholipitoista enkä ostanut edes röökiä tai niitä nuuskakiekkoja joiden osto on kyllä todella monimutkainen ja hidas kuvio. Ja jono seisoo..
Tuossa kaupassa oli tasapuolisesti ostoksilla niin naisia kuin miehiäkin. Oli yksin olevia, porukoita ja pariskuntiakin. Kävi jo mielessä, että olenko mä ihan väärässä päivässä eikä olekaan vasta maanantai kun sitä menoa kuunteli ja katseli.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa Suomessa; naiset oli läskejä.
Kävin kaupassa Koreassa; naiset oli hoikkia.
Minäkin olen huomannut tuon kuinka suomalaiset naiset ovat lihavia ja aasialaiset naiset ovat hoikkia.
Halpa kura oli alle euron tölkki lähikaupassa, tottakai ostin.
m53
Tuli mieleen yks vappuaatto joskus. Piti käydä kaupassa, enemmän jotain ostettavaa. Pyysin miestä käymään, ei jaksanut lähteä ja sanoi älä ota autoa , hyvä kun huoltsikalle pääsee. Kuopuksen otin mukaan ja kannoin kaks kassia ruokaa kotiin. Mies: etkö yhtään kaljaa tuonut? Otti auton avaimet ja kävi hakemassa mäyräkoiran ja sixpacin. Kahdeksalta häippäsi lähibaariin. Hyvää vappua!
Vaimot käyvät ostamassa ne perustarvikkeet muutenkin.
Kävin kaupassa enkä ostanut olutta. En osta muutenkaan, koska en juo olutta.
M48
Ostin myös 0,2 litraa viinaa alkupaloiksi. Ja 500 g rypäleitä ja tillsiter juustoa aamiaiaiseksi. Tosin 0,1 l viinaa jää hätävaraksi huomiseen.
Tulee vähä ontto olo, jos joku kyttää muiden ostoksia. 😬
Osti...