Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkkä ajatuskin parisuhteesta tuntuu vastenmieliseltä

Vierailija
08.04.2019 |

Täällä tuon voi sanoa. Jos sanon irl noin mua katsotaan kuin hullua samalla ihmetellen mikä mulla on, kun ei suhde kelpaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet siitä, että tiedät mitä haluat!

Vierailija
2/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Minä olen sanonut kaikille joita kiinnostaa, jotka kyselevät perhetilanteestani tai suhteistani, että olen niin erakko luonne etten ole koskaan halunnut enkä halua parisuhteita, ja ihan normaalisti siihen on suhtauduttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku tietty ihminen aiheuttaa ahdistusta vai ylipäätään ajatus parisuhteesta?

Vierailija
4/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Olen juuri eronnut neljän vuoden suhteesta ja fiilis on juuri tuo, että ei kiitos enää parisuhteita.

Vierailija
5/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei tarvi olla samanlaisia. Yksin olen aina ollut ja hyvin silti pärjännyt. Ei ole koskaan ollut kaipuuta muunlaiseen elämään, vapaampi kulkemaan minne haluaa.

Vierailija
6/32 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea edes kuvitella sellaisia ympyröitä, joissa jotain kiinnostaisi jonkun seurustelu tai seurustelemattomuus. 😳

Vierailija
7/32 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
8/32 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein sinulla on tarve tuo sanoa irl? Itseltäni ei varmaan sinkkuvuosinani kukaan edes kysynyt asiasta tai jos kysyi niin harvemmin kuin kerran vuodessa.

Vierailija
9/32 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mustakin.

Valitettavasti mä olen naimisissa. :( En tiedä miten saisin kiinnostuksen takaisin, haluaisin vaan olla yksin ja rauhassa. Jos ero tulee, tiedän että tulen ajattelemaan kuten sä.

Vierailija
10/32 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia sanoi(vai sano) kettu pihlajanmarjoista. 

Vierailija
11/32 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tuntenut samoin.

Vierailija
12/32 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajassa on se hyvä puoli, että jokainen saa elää omannäköistä ja persoonallista elämää ja se on ihan ok :)

Vierailija
13/32 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa liian läheiset ihmissuhteet, miehet eniten mutta myös kaverit. Olin naimisissa ja joka hetki mietin, koska kehtaan erota. Mä tarvin yksinäisyyttä ja hiljaisuutta.

Miehet kun kyselevät: mitä teet viikonloppuna. Ihan hirveetä! Mistä mä tiedän, mikä mulla on fiilis, älä kysele mun perään. Nyt olenkin jättänyt äijät pois, enkä vastaa edes viesteihin enää. Hirveen helpottavaa.

Ainoa on sukujuhlat. Sielläpä kuulee koko ajan: eikö sulla vieläkään ole miestä?

Vierailija
14/32 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde pitäisi katkaista heti kun alkuhuuma on ohi. Siitä eneenpäin se on pelkkää alamäkeä pihtaamisella ja nalkutuksella maustettuna.

Vierailija
15/32 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä henkilön, joka noin ihan suoraan sanoo, eikä sitä kukaan ihmettele, koska tuntee kyseisen ihmisen ja tietää minkälainen hän on.

Vierailija
16/32 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen tästä aloituksesta, aina silloin tällöin tulee epäilys onko minussa jotain vikaa tai puuttuuko joku palanen päästä kun parisuhteet eivät mitenkään kiinnosta.

En vain mitenkään näe itseäni suhteessa.

En ole koskaan tavannut ketää joka olisi ajatellut tai kokenut samalla tavalla.

Aina välillä tulee todella ulkopuolinen olo.

Mitä minä en ymmärrä?

Mitä minulta menee ohi?

Vierailija
17/32 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
18/32 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä yksi samanlainen.

Eipä meitä montaa taida olla.

Vierailija
19/32 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen tästä aloituksesta, aina silloin tällöin tulee epäilys onko minussa jotain vikaa tai puuttuuko joku palanen päästä kun parisuhteet eivät mitenkään kiinnosta.

En vain mitenkään näe itseäni suhteessa.

En ole koskaan tavannut ketää joka olisi ajatellut tai kokenut samalla tavalla.

Aina välillä tulee todella ulkopuolinen olo.

Mitä minä en ymmärrä?

Mitä minulta menee ohi?

Olet mahdollisesti aromantikko, et kaipaa rakkaussuhdetta elämääsi. Jos et halua seksiäkään, olet sekä aromantikko että aseksuaali. Itse olen molempia, ja tämä on varsin onnellinen tilanne. Vaikeampaa on niillä jotka on aseksuaaleja mutta kaipaisivat parisuhdetta, ja jonkin verran vaikeampaa niilläkin jotka on seksuaalisia mutta eivät halua vakisuhteita (vanhemmiten varsinkin voi satunnaisseuran etsiskely vähän väliä alkaa kyllästyttää).

Vierailija
20/32 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eron jälkeen tuollainen kausi, pari vuotta ahdisti. Nyt olen rakastunut ja ollut parisuhteessa 4kk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi