Miten söisit ja joisit, jos mitään terveyshaittoja ei tulisi ja pysyisit normaalipainoisena?
Minä joisin sokerillista coca colaa, ja söisin enemmän roskaruokaa ja leipomotuotteita. (Nykyään juon sokeritonta colaa, roskaruokaa ehkä kerran kuukaudessa, pullaa maksmimissaan kerran pari viikossa.)
Kommentit (25)
Alkajaisiksi joisin punkkua joka päivä. Ja siitä olisi kiva pieni nousuhiprakka päällä koko ajan, eikä krapulaa tai morkkiksia ollenkaan. Eikä se veisi yöunia.
Aamiaiseksi joisin kahvia ja erilaisia täytettyjä suolaisia croissantteja, tai vaihtoehtoisesti tuoreita mansikoita, kermavaahtoa ja vohveleita.
Lounaaksi erilaisia lihapatoja monipuolisilla kasviksilla (ja sillä punkulla), paistettua ruodotonta kalaa, kaikkea ihanaa paistettua, rasvassa uitettua ja mehevää. Pashaa aina jälkkäriksi. Paljon.
Välipalaksi erilaisia vanukkaita, bageleita, rinkeleitä, saksalaisia leivonnaisia..
Päivälliseksi vaikka jotain etnistä. Välillä vietnamilaista, kreolilaista, venäläistä... punkulla ja jälkkäriksi pashaa.
Iltapalana lämmintä kaakaota tanskalaisilla täytetyillä leivillä/sämpylöillä tms. Päälle pashaa ja lasi punkkua.
Ja tämän kaiken pitäisi solahtaa läpi niin, ettei tule ähkyä/pahaa oloa, vaan olisi hyvä ja hoikka olo koko ajan.
Ihana ketju! Ai että tuntui hyvälle fiilistellä ruokaövereitä!
Ei mua McDonaldsista pidä pois ruokien epäterveellisyys, vaan se että ei mulla ole varaa syödä siellä joka päivä. Jos raha tai terveys ei olisi ongelma, niin tilaisin useammin pizzaa ja muuta ruokaa kotiin ja kävisin Mäkissä tai Hesessä. Muuten söisin varmaan aika samalla tavalla kuin nytkin, tykkään myös ns. "terveellisestä" ruoasta ja syön paljon kasviksiakin. Herkuttelen suklaalla ja juustolla, karkkeja syön harvoin.
Söisin makkaraa jonka päällä on hammastahnaa