Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännä kuinka jotkut naiset ajattelevat, että heidän seurustelustatuksensa ei kuuluisi minulle

Vierailija
08.04.2019 |

Mutta kyllä se kuuluu, sillä edellytän vaimoltani pidättyväisyyttä, ja siten ollen seurustelemattomuutta. Vaikka nyt tuntuisi siltä, että "mitä minun parisuhdejuttuni sinulle kuuluvat?", niin voin kertoa, että kun valitsen tulevaa vaimoani, niin kaikki asianhaarat otetaan huomioon.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF

Vierailija
22/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Wannabe Jän(n)is siellä aivopieree?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

", niin voin kertoa, että kun valitsen tulevaa vaimoani, niin kaikki asianhaarat otetaan huomioon."

On varmaan ongelmaksi asti vaimomateriaalia tyrkyllä.

(Pakko jatkaa vielä Porvoolaiselle)

Niin että hyvä kun teet nämä kerralla selviksi ettei ne löyhempimoraaliset ole suotta aikaa viemässä. En mä ainakaan jaksais selittää koko ajan että" ei tää vois mitenkään toimia kulta sun kanssasi" Siinähän tuskittelevat sitten, oikein niille.

... me miehet kyl osataan olla tyhmiäkin. Ristus.

Vierailija
24/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onnea ja siunausta sinulle, vanhapoika ;)

Vierailija
25/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mäkin vaadin mieheltäni, ettei seurustele muiden kanssa ollessaan suhteessa minun kanssani.

Vierailija
26/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä kerrot yksityiskohtaisesti myös oma parisuhdestatuksesi naiselle?

Vierailija
27/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sitten vain etsinnässä! Liika uteliaisuus kostautuu. En kannata kysyä kaikkea, jos ei halua kuulla. Löydät jonkun, joka nauttii siitä, että oksentaa kaikki tiedot toisten päälle. *oksennus*

Vierailija
28/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV ei kyllä koskaan petä! Jos on itsellä ollut tylsä tai huono päivä, niin tulee vain tänne ja huomaa pian, kuinka hyvin omassa elämässä meneekin.

Vierailija
29/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä kerrot yksityiskohtaisesti myös oma parisuhdestatuksesi naiselle?

Kiinnostaisi kuulla kokemuksia ihmiseltä, jolla on ollut yli 100 naista. Tuollaiset siveellisyyden vaatijat yleensä ovat kaikista pahimpia. Sen näkee jo katseesta.

Vierailija
30/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuinka sä luulet, että kaikki naiset olis velvollisia kertomaan asiasta sulle 😂

Ajattele, että se on hiessä alapeukuttanut sun kommentille lol ja saman se tekee mun kommenttiin. On se raskasta kun maailma ei pyöri hullun ympärillä.

Vierailija
31/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis...sä olet kysynyt monilta naisilta seurustelevatko vai eivät, ja jotkut ovat sanoneet, että asia ei kuulu sinulle? Ja sun mielestä kuuluu?

Vierailija
32/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän mies on sekaisin naisista, sitä enemmän se vaalii jotain kuvaa puhtoisesta naisesta. Ikäänkuin löytäisi pelastuksen itselleen.

Kaikenmaailman hyypiöihin sitä törmää.

Vierailija
33/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis...sä olet kysynyt monilta naisilta seurustelevatko vai eivät, ja jotkut ovat sanoneet, että asia ei kuulu sinulle? Ja sun mielestä kuuluu?

Se ei kuulu sinulle. Ymmärrä se. Sinulla ei ole mitään oikeutta kontrolloida kaikkea. Ja tietää kaikkea.

Vierailija
34/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minäkin ajattelen, että tyttöystäväni tai vaimokandidaatin seurustelustatus kuuluu minullekin... En varmaankaan kosisi, jos hän ei suostuisi kertomaan seurusteleeko parhaillaan esimerkiksi  jonkun muun kanssa.

En tosin näe miksi muiden naisten seurustelustatukset minulle kuuluisivat. Voin toki kysyä mutta ei heidän kertoa tarvitse, jos eivät halua.

M34

Vierailija
35/35 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaisin potentiaalisen kumppaniehdokkaan, ihan viimeiseksi haluaisin kuulla juttuja sen ex-tyttöystävistä tai seikkailuista toisten naisten kanssa.

En usko, että kukaan normaali mies haluaa kuulla naisen entisestä seksielämästä tai ex-miehistä. Olenko oikeassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan