Jännä kuinka jotkut naiset ajattelevat, että heidän seurustelustatuksensa ei kuuluisi minulle
Mutta kyllä se kuuluu, sillä edellytän vaimoltani pidättyväisyyttä, ja siten ollen seurustelemattomuutta. Vaikka nyt tuntuisi siltä, että "mitä minun parisuhdejuttuni sinulle kuuluvat?", niin voin kertoa, että kun valitsen tulevaa vaimoani, niin kaikki asianhaarat otetaan huomioon.
Kommentit (35)
Ei muakaan haittaa se, että sä elät ikuisesti sinkkuna.
Jätä jo ihmeessä rauhaan nuo naiset. Sä saatat 1% todennäköisyydellä löytää sen tulevan orj.. vaimosi esim. jostain tiukan kristillisistä piireistä.
"Seurustelustatus" tarkoittaa henkilön sen hetkistä tilannetta, että onko parisuhteessa vai sinkku.
Jännä kuinka sä luulet, että kaikki naiset olis velvollisia kertomaan asiasta sulle 😂
Naiselta ei näköjään ole tarvis edes kysyä, kiinnostaako häntä seurustelu.
Taitaa olla oikein jonoa vaimoksi aloittajalle...
No eihän siinä tapauksessa kenenkään muun asiat sinulle kuulukaan paitsi vaimosi. Missä kohdassa nämä "jotkut naiset" siis ovat väärässä?
Sulla varmaan onkin valinnanvaraa😂😂
Vaadit että vaimosi ei seurustele? Miten tämä liittyy esimerkiksi minuun, joka en ole vaimosi? Miksi minulla olisi velvollisuus kertoa sinulle, olenko parisuhteessa vai en?
Mutta minäpäs en kerrokkaan sinulle lällällää!
", niin voin kertoa, että kun valitsen tulevaa vaimoani, niin kaikki asianhaarat otetaan huomioon."
On varmaan ongelmaksi asti vaimomateriaalia tyrkyllä.
No miten hitossa mun statukset tai taustat kuuluis ventovieraalle?
En ole paikalla kun sinä valitset vaimoa joten seurustelustatukseni ei kuulu sinulle.
Onnea vaimojahtiin — toivottavasti olet itsekin siveä! 😊
Jaa niinkun mitä? Kysyykö ap kaikilta maailman naisilta, seurusteleeko ne, jotta sitten vaimoa valitessaan ("") voi ottaa tämän seikan huomioon, vai mitä ap höpertää?
o_O