Ihastunut lapsen koulun rehtoriin
Olen siis ihastunut lapseni koulun rehtoriin. Tajusin tämän tässä viikonlopun aikana, kun olen asiaa tarkemmin ajatellut ja nyt on todella ihastunut olo. Ajattelen häntä koko ajan. En yhtään tiedä miten tässä kävi näin. Onko sille mitään estettä, etteikö vanhempi ja rehtori/opettaja voisi tutustua? En todellakaan tätä suunnitellut ja yllätin itsenikin. Olen vuosia tiennyt tämän henkilön, enkä koskaan oikeastaan sen kummemmin ajatellut häntä kuin vain viransa puolesta huomannut tietysti, mutta en kuitenkaan ole kiinnitänyt mitään huomiota häneen henkilökohtaisella tasolla. Olen myös huomannut, että hän on minua muutaman kerran katsonut ja ehkä hymyillyt enemmän kuin muille paikalla olijoille. Voi olla, että tulkitsen hänen mukavuutensa väärin... Olen itse yrittänyt olla ihan neutraalisti ja asiallinen. Mutta olen jäänyt mielessäni häntä ajattelemaan ja yhtäkkiä tuntuu, että suhteemme olisi jotenkin syventynyt. Olemme olleet aika paljon tekemisissä lapseen liittyen ja siitä johtuen siis olemme puhuneet ja vaihtaneet ajatuksia. Onko kenelläkään kokemusta tai vastaavasti onko kukaan opettaja tai muu rakastunut jonkin lapsen vanhempaan tai vanhempi kokenut tälläistä? Unohditteko suosiolla vai uskalsitteko tutustua toisiinne? Mainittakoon, että olen siis itse eronnut, en naimisissa. Hänestä olen ajatellut, että olisi naimisissa, mutta nyt olen tullut toisiin ajatuksiin, koska en ole huomannut sormusta hänen sormessaan ja siitä myös päättelin, kuinka hän katsoi minua pariin otteeseen, ettei olisi naimisissa. Ja kyllä, tiedän, tämä on outoa!!
Kommentit (74)
Minusta maailmassa on oudompiakin asioita kuin koululaisen äitiin ihastunut rehtori... täällä ollaan kuin ap kertoisi takapihalle laskeutuneen avaruusaluksen pienestä vihreästä miehestä. "No ei voi MITENKÄÄN olla mahdollista että mies ihastuu naiseen!"
Tämä tumma ja hoikka, olisi nyt täysin ymmärretty väärin. Ei hän voi olla kyseessä. Mutta tämä ketju muistuttaa, miten kaikessa työssään ihmiset tarvitsevat rauhaa häirinnästä. On seurustelevia, avioliitossa olevia ym. Sinkkujen kannattaa tavata vapaat miehet muualla kuin aiheuttaa toisille harmeja yrittämällä viekoitella varattuja. Deittipalstoilla ainakin tietää, että siellä etsitään. Jotenkin surullista, että joka paikassa vaanitaan toisten puolisoita. Riittää, kun vaanijoita on tarpeeksi paljon, niin muiden elämä käy raskaaksi. En tarkoita sinua ap, mutta on totta, että ihastelemasi reksi saattaa hyvin tn olla suhteessa.
Jos mies ihastuu naiseen niin ei se ajattele että "voi ei, se on yh".
Ootat että sun muksu valmistuu ja sit pokaat sen reksin!
Tällä palstalla ei kumppania saisi löytää mistään: baarista niin oot alkkis, tinderistä niin oot pervo ja jämäpala, jostain muualta niin oot epätoivonen. Silti pitää olla suhteessa tai on luuseri?
Mikä on oikea paikka löytää rakkaus, arvon mammat?
Kerroin täällä omasta yllättävästä ihastumisestani. Toisen osapuolen puolesta en voi sanoa. Kuten sanoin niin ehkä olen ihastuessani tulkinnut häntä väärin. Ja olette väärässä siinä että ihastuisin helposti. Itseasiassa viihdyn yksin, ja usein puhuttuani tai esimerkiksi vaistottuani miehen puolelta kiinnostusta ennemminkin välttelen häntä kuin ihastun. Joten tämä on hieman omituinen tilanne. Ehkä vaan komea ja älykäs mies sitten hurmasi minut kun henkilökemiatkin synkkaa, mutta muusta ei ole kyse. Saa kai ihmiseen ihastua haluamatta häneltä mitään, ihan vain siihen häneen itseensä. Tarkemmin ajateltua, ehkä hän vain teki vaikutuksen minuun sillä minkälainen hän on. Paras unohtaa koko juttu. Mitään romanttista ei tule todennäköisesti tapahtumaan. Uskon vahvasti ettei hän minua edes ajattele. Eikä koskaan edes ajattelisi että minäkään hänestä olisin mitenkään kiinnostunut. -ap
Mielestäni se on väärin jos varatulle näyttää ihastuneet tunteensa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tumma ja hoikka, olisi nyt täysin ymmärretty väärin. Ei hän voi olla kyseessä. Mutta tämä ketju muistuttaa, miten kaikessa työssään ihmiset tarvitsevat rauhaa häirinnästä. On seurustelevia, avioliitossa olevia ym. Sinkkujen kannattaa tavata vapaat miehet muualla kuin aiheuttaa toisille harmeja yrittämällä viekoitella varattuja. Deittipalstoilla ainakin tietää, että siellä etsitään. Jotenkin surullista, että joka paikassa vaanitaan toisten puolisoita. Riittää, kun vaanijoita on tarpeeksi paljon, niin muiden elämä käy raskaaksi. En tarkoita sinua ap, mutta on totta, että ihastelemasi reksi saattaa hyvin tn olla suhteessa.
No en missään nimessä ketään ahdistelisi. Ja jos olisi suhteessa, toki unohtaisin koko jutun, koska sittenhän olisi selvää, että minun mielikuvitukseni laukkaa. Ja vaikka ei olisikaan, aion unohtaa asian siitä huolimatta. missään nimessä en ole seuraa edes etsimässä enkä vaanimassa ketään en sinkkua enkä varattua. Omat ajatukseni vain yllättivät minut. Suomessa tosin on varmasti montakin tummaa ja hoikkaa rehtoria, vaikka olisikin tuntomerkit mätsänneet. Minulla varmaan on kevättä rinnassa, ja en ikinä puhu tästä kellekään, sen verran outoa on tämmöinen. En halua joutua naurunalaiseksi. :D -ap
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se on väärin jos varatulle näyttää ihastuneet tunteensa.
Niin minustakin. Tosin tämä ei liity tähän ketjuun, koska en ole tunteitani näyttänyt kellekään en sinkulle enkä varatulle ja toiseksi en tiedä tämän ihmisen parisuhdestatusta. Sormusta ei ole sormessa kuitenkaan. Joten ei liity nyt tähän asiaan mitenkään tämmöinen..
Vierailija kirjoitti:
Onko rehtori kenestä puhut tummahiuksinen ja hoikka? Mietin arvaanko hänet
Koko Suomessako olisi muka vain yksi nämä tuntomerkit täyttävä rehtori? :D
Tunteet näkyy aika helposti koska elekieli on suuri osa viestintää.
Mutta asiasta toiseen ap, toivottavasti voisit vielä löytää jonkun lapsellesikin sopivan isähahmon. Tai sitten löydät miehen, kun lapsi kasvanut. Tai sitten ei. Itsekin eronneena ymmärrän, että on ihme, jos löytää vielä uusperheeseen sopivan jäsenen. Minun kohdallani lapsi joutui kärsimään mieheni etäisyydestä, vaikka yritin aina laittaa lapsen etusijalle. Jälkikäteen ajattelen, että olisi kannattanut jättää se mies väliin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla ei kumppania saisi löytää mistään: baarista niin oot alkkis, tinderistä niin oot pervo ja jämäpala, jostain muualta niin oot epätoivonen. Silti pitää olla suhteessa tai on luuseri?
Mikä on oikea paikka löytää rakkaus, arvon mammat?
Kirkko.
Ei vaa, ei kannata ottaa tätä palstaa liian tosissaan.
Vähän kuin: Arva kuka? -pelissä. Sanotaan tuntomerkit ja puolet vaihtoehdoista aina pois. Ei se nyt niin olennaista ole aloittaako vaaleasta vai tummasta.
Toki jotkut huomiotaherättävät reksit voivat olla vähän kuin julkkikset. Jos näitä huomailevia yh-äitejä olisi enemmänkin. Parhaassa tapauksessa lapset vaihtaneet koulujakin ja useita reksejä bongattu. Hassua :D
Vierailija kirjoitti:
Onko rehtori kenestä puhut tummahiuksinen ja hoikka? Mietin arvaanko hänet
Onko tää vitsi?! Pakko olla😂
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin: Arva kuka? -pelissä. Sanotaan tuntomerkit ja puolet vaihtoehdoista aina pois. Ei se nyt niin olennaista ole aloittaako vaaleasta vai tummasta.
Toki jotkut huomiotaherättävät reksit voivat olla vähän kuin julkkikset. Jos näitä huomailevia yh-äitejä olisi enemmänkin. Parhaassa tapauksessa lapset vaihtaneet koulujakin ja useita reksejä bongattu. Hassua :D
Riittää kun kysyy onko reksin nimen etukirjain vaikka T ja jos on niin kyllähän se on satavarma että oma arvaus osu oikeaan. Sitte voi luokkakavereitten äideille ruveta faktana suhisemaan että kattellaas kehen yksinhuoltaja mutsiin Timo on iskenyt silmänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tunteet näkyy aika helposti koska elekieli on suuri osa viestintää.
Mutta asiasta toiseen ap, toivottavasti voisit vielä löytää jonkun lapsellesikin sopivan isähahmon. Tai sitten löydät miehen, kun lapsi kasvanut. Tai sitten ei. Itsekin eronneena ymmärrän, että on ihme, jos löytää vielä uusperheeseen sopivan jäsenen. Minun kohdallani lapsi joutui kärsimään mieheni etäisyydestä, vaikka yritin aina laittaa lapsen etusijalle. Jälkikäteen ajattelen, että olisi kannattanut jättää se mies väliin.
Toisin kuin ehkä ajattelet, niin minä ihan mieluusti olen yksin enkä etsiskele itselleni miestä enkä perheeseemme jäsentä. tai lapsilleni isähahmoa. Vaikka minulla oikeus olisikin rakastua. Minulla lapset ovat aina etusijalla oli sitten mies tai ei. Emme me kaikki ole samanlaisia eikä meihin päde samat asiat-ap
Ap, jos vielä kertoisit miksi olet ravannut reksin juttusilla, kun me tiedämme rehtorien olevan kiireisiä. Tästä voi joku muukin saada vinkin. Arvaanko, että liittyy lapseesi? Vanhempainyhdistykseen?
Hah. Tää oli provo koko ketju. Eikö kukaan teistä tatä tajunnut vaikka aina haukutte täällä kaikki minun normiketjuja provoiksi :D no, toivottavasti nautitte nyt kerrankin :DD
Rehtori, todellinen alfa laumansa edessä, heh :) :) Mun mielestä miesrehtorit on jotenkin ällöjä, luulevat olevansa jotain komentaessaan naislaumaa...