Hukkasitko avaimesi koskaan lapsena?
Mulla on mielikuva, että en olisi hukannut sitä koskaan. Mutta 100% varma en ole.
Kommentit (13)
Oli narussa kaulassa. Mutta niiden vuosien jälkeen varoitettiin että lapset voivat kuristua siihen, jos tarttuu kiinni jonnekin. Ja sitten on tullut turvalukkoja nauhoihin, mutta nauha kai liian paksu.
Mulla ei ollut lapsena ikinä avainta. Ei ennen kuin auton avain kun tulin siihen ikään. Maalla asutitin eikä ovessa tainnut edes olla lukkoa.
En hukannut. Muistaisin taatusti hyvin, jos olisin sen hukannut, siitä olisi päässyt helvetti irti.
Avoin oli ketjussa kiinni ja housun taskussa. Ei voinut mennä hukkaan.
En. Meillä se avain roikkui nauhassa postiluukussa, ovi oli jostain syystä lukossa.
mulla on ollut avaimet ketjussa housuissa varmaan 12 vuotiaasta asti. täytin juuri 45 vee ja sama homma.sitä ennen saatoin kerran kadottaa.
Ainakin kerran 8 tai 9-vuotiaana. Selkäsaunan sain siitäkin. Piti teettää minulle uusi kallis avain.
Avaimesi koskaan lapsena hukkasitko?
Koskaan hukkasitko avaimesi lapsena?
Lapsena avaimesi koskaan hukkasitko?
Hukkasin kotiavaimen ihan aikuisena Flow festareiden aikana kuukausi sitten. Kotiovella tajusin että avainta ei löydy ja mietin että lähden aamulla Kirkkonummelle hakemaan vara-avaimen sukulaisen luota. Kävelin kuitenkin takaisin alueelle kysymään löytötavaroista olisiko avainta löytynyt ja yllätyksekseni joku sen oli palauttanut. Kiitos paljon vielä hyväntekijälle.
Mulla ei koskaan ollut omaa avainta. Kodin kaikki ovet olivat todella harvoin lukossa niin, että en olisi ollut liikkeellä jommankumman vanhemman kanssa.
Pihavarastossa oli vara-avain piilossa niitä harvoja hetkiä varten.