Oletteko kovinkin ylpeitä esitellessänne sitä kamelinvarvasta niissä trikoissa?
Voitte yrittää puolustaa näiden alastonhousujen eli trikoiden käyttöä, mutta fakta on, että näytätte siltä kuin jalkanne olisi vain maalattu. Kaikki näkyy, myös etu- ja takavako.
Kommentit (42)
En tiedä, en ole koskaan kokeillut.
Laitan tämän kesän bucket listille ja tulen sitten kertomaan, olinko ylpeä.
Mikä niissä trikoissa on niin mahtavaa? Miksi haluatte että teillä on piukat, jopa intiimeistä kohdista puristavat "housut" jalassa? Vai onko se idea juuri siinä. Se tuntuu samalta kuin kymmenet miesten kädet lääppimässä ihan kaikista paikoista...
Nimenomaan, trikoot hyväilevät intiimejä paikkoja liikkuessa.
Onhan se yksi suurimmista naisen asseteista, miksi ei esitellä siis.
Miten sua jaksaa kiinnostaa jonkun toisen ihmisen housu? Kukin käyttäköön mitä lystää. Mulla ainakin on parempaakin mietittävää, kuin miltä lajitoverit tuolla ulkona näyttää.
En esittele mitään. Oletko sairas?
Vierailija kirjoitti:
Haittaakse? Jos niin ketä?
Eli mielestäni on ihan hyvä esitellä vaginaansa kaikille missä tahansa?
Trikoiden käyttäjät viestivät TÄYSIN selvästi että katsokaa minkälainen perse minulla on ja katsokaa myös miten etuvakoni on syvä, tulkaa ja koittakaa...
Kyllähän niistä jotkut ylpeänä pyllistävät ja heiluttelevat tukkaa ohittaessaan setämieshiä. Parittelukutsuhan se on näin biologisesti ajateltuna, esitellä nyt sukupuolielintään julkisilla paikoilla. Toinen outous on, kun pidetään löysän laatikkoperän peittona ohuita vakoon hakeutuvia housuja ja perse hytisee ja tytisee vosun edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä trikoissa on niin mahtavaa? Miksi haluatte että teillä on piukat, jopa intiimeistä kohdista puristavat "housut" jalassa? Vai onko se idea juuri siinä. Se tuntuu samalta kuin kymmenet miesten kädet lääppimässä ihan kaikista paikoista...
Minulla on kompressiotrikoot. Ihan turvotuksen takia.
Olen hyvin ylpeä siitä, että minulla on pillu. Käytän trikoita, koska ne ovat niin kevyet, on kiva liikkua. En yhtään tiedä, mitä muut pukevat ja mitä niiden vaatteista näkyy, koska asia ei kiinnosta minua.
Luulisi tuntuvan aika epämukavalta kun kangas menee sämpylöiden väliin ja hinkkaa siellä. Tästä syystä itse en käytä trikoita.
Samaa miettinyt. Ketä oikeesti haluu pitää jalassa niitä tiukkoja trikoita?
Vinkki kyherömiehille; suurin osa naisista ei esittele: mitään. Se on ihan teidän omassa sairaassa mielessänne tää juttu nyt.
Huvittavaa miten joitakin voi niin kovasti harmittaa toisten vaatteet. Ei mun tarvitse puolustella trikoiden käyttöäni kellekään, käytän niitä jos haluan. Voivoi jos joku tuntematon mamma ei tykkää. Sitten ei tykkää, ei se mun elämääni vaikuta millään lailla, joten paheksukaa vaan sielunne kyllyydestä.
Ap taitaa olla niin lihava ettei mahdu itse niihin.
ps. trikoot tukee lihaksia urheillessa.
5/5
Hieno nainen ei käytä trikoita.