Oletteko kovinkin ylpeitä esitellessänne sitä kamelinvarvasta niissä trikoissa?
Voitte yrittää puolustaa näiden alastonhousujen eli trikoiden käyttöä, mutta fakta on, että näytätte siltä kuin jalkanne olisi vain maalattu. Kaikki näkyy, myös etu- ja takavako.
Kommentit (42)
Ei_niin_kauniit ja köyhät mammat. Tekoripsetkin pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Miten sua jaksaa kiinnostaa jonkun toisen ihmisen housu? Kukin käyttäköön mitä lystää. Mulla ainakin on parempaakin mietittävää, kuin miltä lajitoverit tuolla ulkona näyttää.
En ole aloittaja, mutta minäkin olen kyllä sen verran rajoittunut mieleltäni, etten tykkää katsella toisten sukupuolielimiä. Ihmiset saavat puolestani pukeutua niin tyylittömästi kuin haluavat, mutta tuo nykyinen kamelinvarvassukkahousumuoti on todellakin samaa kuin häpyhuulet olisi vain spraymaalilla vetäisty värikkäiksi. Koetan kovasti katsella muualle, mutta toisten ihmisten sukupuolielimet vaikkapa kassajonossa hieman ahdistavat.
Kun puen trikoot,teen sen mukavuus syistä! Jos joku haluaa katsella etu ja takapuoltani,niin olkaa hyvä vaan! Toivottavasti tuli parempi mieli.
Näin miehenä sanoisin, että sehän on parasta! Ai että on kivaa kaupassakin kun näkee naisia tiukissa trikoissa. Joskus meinaa alkaa itsellä vähän etumus pullottamaan väkisinkin. Ja ei, ei noin niinku joku linkkasi cameltoekuvan. Vaan sillein nätisti. Ja lopuksi, mitä se on pois keneltäkään? Oikeasti? Vastatkaapa siihen. Jos ei tykkää, ei ole pakko katsoa eikä huomioda millään tavalla. End of story.
Koska elämän on oltava jatkuvaa orgasmia. Seuraavaksi sellaiset trikoot, joissa on sisäänrakennettu hieromasauva. #meetoo
Vierailija kirjoitti:
Kun puen trikoot,teen sen mukavuus syistä! Jos joku haluaa katsella etu ja takapuoltani,niin olkaa hyvä vaan! Toivottavasti tuli parempi mieli.
Ja minä tykkään katsella. :)
Jotkut rajoittuneet mammat täällä vaan kateellisena huutelee, kun kukaan ei katso heidän peräänsä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tykkään katsella. :)
Jotkut rajoittuneet mammat täällä vaan kateellisena huutelee, kun kukaan ei katso heidän peräänsä.
M35
Onko kaikessa aina pakko olla syynä oma katkeruus tai se ettei itseä huomioida? Entäs jos ihan oikeasti vain v*tuttaa kun jotkut ovat niin huomiohakuisia, että esittelevät jo genitaalejaan lähes julkisesti? Minä saan ihan riittävästi huomiota, vaikkei minulla olekaan pilluhousuja jalassa joten tämä ei nyt liity mitenkään omaan taustaani.
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanoisin, että sehän on parasta! Ai että on kivaa kaupassakin kun näkee naisia tiukissa trikoissa. Joskus meinaa alkaa itsellä vähän etumus pullottamaan väkisinkin. Ja ei, ei noin niinku joku linkkasi cameltoekuvan. Vaan sillein nätisti. Ja lopuksi, mitä se on pois keneltäkään? Oikeasti? Vastatkaapa siihen. Jos ei tykkää, ei ole pakko katsoa eikä huomioda millään tavalla. End of story.
Sama täällä. Tuskin monellakaan miehellä on valittamista tästä muoti-ilmiöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sua jaksaa kiinnostaa jonkun toisen ihmisen housu? Kukin käyttäköön mitä lystää. Mulla ainakin on parempaakin mietittävää, kuin miltä lajitoverit tuolla ulkona näyttää.
En ole aloittaja, mutta minäkin olen kyllä sen verran rajoittunut mieleltäni, etten tykkää katsella toisten sukupuolielimiä. Ihmiset saavat puolestani pukeutua niin tyylittömästi kuin haluavat, mutta tuo nykyinen kamelinvarvassukkahousumuoti on todellakin samaa kuin häpyhuulet olisi vain spraymaalilla vetäisty värikkäiksi. Koetan kovasti katsella muualle, mutta toisten ihmisten sukupuolielimet vaikkapa kassajonossa hieman ahdistavat.
Mä en ole ikinä nähnyt toisen ihmisen sukupuolielimiä kassajonossa, enkä ole huomannut kenenkään kamelinvarpaita muutenkaan, koska ei ole tapana tuijotella toisia haaroihin.
Ongelma on nyt ihan sinussa. Mene hoitoon.
Trikoothan on hiton mukavia päällä! Nuorille rento pukeutuminen tarkoittaa trikoita ja hupparia. Sä oot vaan liian vanha.
Sehän on yksi vetovoima tekijä. Millainen ihminen syynä toisten haaroja ja vielä uhriutuu niistä? Pidä katse ylempänä.
Olen hyvin ylpeä, on se niiiin hieno.
Olen, leikkasin trikoisiin ihan kurkistusreiän sitä varten
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä trikoissa on niin mahtavaa? Miksi haluatte että teillä on piukat, jopa intiimeistä kohdista puristavat "housut" jalassa? Vai onko se idea juuri siinä. Se tuntuu samalta kuin kymmenet miesten kädet lääppimässä ihan kaikista paikoista...
Aika fantasiat sinulla. :D Sunnuntain piristys.
Tämä on tätä päivää. Kaikki on kaupan ja näkyvillä, jatkuvasti haetaan uutta shokkivau-efektiä varsinkin seksiin liittyvissä asioissa eikä mitään säästellä tai pidetä arvossa. Silti samaan aikaan ihmiset ovat passiivisempia kuin koskaan ennen. Hauskaa.
Sehän on nykyaikaa kun pukeudutaan "näyttävästi" ja sitten valitetaan kun Hunksien lisäksi tuijottaa Ranekin.
Mulla on aina veijot jalassa. Ei näy kamelinvarvasta. Ovat tarpeeksi löysät ja ihanat housut. En liiku niissä kyllä ulkona, en kyllä trikoissakaan.
Tätä keskustelua on täytynyt aloittajan jatkaa itsensä kanssa