Miksi nuorten naisten kuntosalitreeni koostuu pepusta, pepusta ja pepusta?
Kommentit (86)
Olen aika joustava naisten ulkonäön ja luonteen suhteen mutta yhdestä asiasta en tingi.
Eiväthän naiset edes näe omaa peppuaan?
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän naiset edes näe omaa peppuaan?
Aika hyvä pointti, sanoisin.
Muoti ohjaa kuntosalikäyttäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Koska muuten miehet valittavat, että naiset ovat tasapaksuja pökkelöitä. Tuskinpa kukaan isoa persettä omaksi ilokseen hankkii.
Isoa tai järin pyöreää persettä ei hankita millään treenillä, jos lähtökohta on olematon ja luonto ei ole suonut mitään sinne päinkään.
No jaa, en itse kiinnitä huomiota koko aikaa muiden tekemiseen, mutta eilen ainakin nuoria naisia oli nostelemassa painoja, ylätaljalla, juoksumatolla, tekemässä vatsalihasliikkeitä jne. En huomannut, että joku olisi koko ajan ollut millään ns. peppulaitteella. Kyllä siinäkin joku oli, mutta ei nuoret naiset niitä varanneet koko aikaa.
Koska kaikkihan maailmassa pyörii ihan ihanan keskeisesti sen oman perseen ympärillä ...
(Eiköstä vain ?)
Vierailija kirjoitti:
No itsellä on viisijakoinen saliohjelma, jalkapäiviä on kaksi, loput on keskivartaloa ja käsiä.
Miehiä näkee harvemmin tekemässä jalkoja, mutta hauiskääntö on kova juttu.
Jalat vahvistuu kävellessä 👍
Itse naisena keskityn vain yläkroppaan, koska haluan lihakset käsiin, en ymmärrä naisia jotka haluavat ison perheen ja kehuskelevat sillä että heillä on jalkapäivä salilla, vaikka sen perheen saisi kotonakin
Jotta saavat enemmän huomiota miehiltä.
Trendit tulevat ja menevät. Nyt se on trendikästä, että iso iso persus.
Ei ainakaan minun. Treenaan lähinnä hauista, koska se on mielestäni kivaa :D
N23
Mun 21v tytär käy salilla ja kyllä hän treenaa koko kroppaansa.
Tulin jo kieltämään, mutta sitten huomasin, että puhut nuorista naisista. Itse olen keski-ikäinen ja teen koko kroppaa.
Koska niiden poikaystävät nai niitä takaapäin
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minun. Treenaan lähinnä hauista, koska se on mielestäni kivaa :D
N23
Sama täällä, on tullut kommenttia siitä, että olisin muka miehekkään näköinen :D Onneksi oma mies tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Koska muuten miehet valittavat, että naiset ovat tasapaksuja pökkelöitä. Tuskinpa kukaan isoa persettä omaksi ilokseen hankkii.
Näin arvelen, miesten miellyttämiseksi. Miesten luulisi olevan tyytyväisiä, että vielä on näin miellyttämishalusia naisia.
Onko jossain todistettu että perse kasvaa salilla? Pyöräilijät, kiekkoilijat, luistelijat, painonnostajat, jne, ovat kyykyssä ja jaloillaan jatkuvasti ja heidän persettään kehutaan mm. Eppujen laulussa urheiluhullu, jossa Martti kertoo aloittavansa urheilun ja kehittävänsä jääkiekkoilijan perseen, niin naisilta putoaa silmät päästä :D
Mutta, ei em. urheilijoiden perse kovin iso ole.
Naiset käyvät kevyesti kyykkimässä selfieiden kera salilla ja heti on perse 2x entisestä? Miten on mahdollista?
Hyvään treeniin tarvitaan vain 5 liikettä...
Huom ..vain 5 liikettä..
Kyykky
Pysty punnerrus
Maasta vero
Ylätalja
Penkkipunnerrus
Ei kyllä näytä hyvältä.