Miksi nuorten naisten kuntosalitreeni koostuu pepusta, pepusta ja pepusta?
Kommentit (86)
Ne on katsoneet amerikkalaisia roskaohjelmia ja luulevat että iso perse olisi jotenkin kaunis.
Peppuun kannattaa panostaa kun kyllä siinä alavartalo vahvistuu kokonaisuudessaan. Jos luonnostaan pienet rinnat niin pepulla voi kompensoida menestyksen miesmarkkinoilla 😉
Vierailija kirjoitti:
Ei saa minua iskettyä. Kierrän bootymisut kaukaa.
Puhe oli tasokkaista miehistä...
Koska peppu näyttää hyvältä ja miehet himoitsevat, mutta siinä olen samaa mieltä, että kannattaa treenata koko vartaloa.
Koska muuten miehet valittavat, että naiset ovat tasapaksuja pökkelöitä. Tuskinpa kukaan isoa persettä omaksi ilokseen hankkii.
Samasta syystä kuin miksi miehiltä jää jalat treenaamatta. Lihaksikas yläkroppa mutta jalat kuin kanalla.
Koska etupeppua on vaikeampi treenata. Salilla siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhe oli tasokkaista miehistä...
Oletit siis että en olisi tasokas mies? Okei.
Miksi nuorten miesten kuntosalitreeni koostuu hauiksesta, hauiksesta ja rintalihaksesta?
Alavartalon lihakset on tosi tärkeät. Ja naisille ei kaikille tuu vahvoilla hartioita ja käsiin treenillä. Esim itselläni on luonnostaan vahvempi alakroppa
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuorten miesten kuntosalitreeni koostuu hauiksesta, hauiksesta ja rintalihaksesta?
Yhdistettynä riukujalkoihin (:
Siinä sivutuotteena muu kroppa vahvistuu myös. Jos esim. Kyykkää tangolla niin vaikuttaa aika hyvin koko kroppaan 👍
Yläkroppa vahvistuu naisilla älyluurin 24h-kannattamisella.
Vierailija kirjoitti:
Yläkroppa vahvistuu naisilla älyluurin 24h-kannattamisella.
Aika paha.
Koska pepusta tulee mm.kacca pitää sen olla kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Peppuun kannattaa panostaa kun kyllä siinä alavartalo vahvistuu kokonaisuudessaan. Jos luonnostaan pienet rinnat niin pepulla voi kompensoida menestyksen miesmarkkinoilla 😉
Aiot siis hankkia miehen perseellä? Ok.