Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka ei tekisi mitään jos joku kävisi kimppuusi?

Vierailija
07.04.2019 |

Tai jos joku vaikka loukkaisi sinua jotenkin, niin ei puolustaisi?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Moderni nainen suojelee itse itseään, ei se ole miehen tehtävä.

Vierailija
2/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että jos kävelisimme jossain ja joku hyökkäisi kimppuuni ja hän vain seisoisi siinä vierellä eikä tekisi mitään?

No en todellakaan, koska itse auttaisin myös miestäni, jos joku hyökkäisi hänen kimppuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla. Jos ei osaa ratkaista asioita muutoin kuin väkivallalla, mitä tapahtuu kotona neljän seinän sisällä, jos tulee riita minun tai lasten kanssa. Kaikenlaisille mömmö-vatipäille jyrkkä ei minulta.

Vierailija
4/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmän päälle en. Ollessani raskaana joku hullu tuli tönimään mua mahasta. Ja mitä teki silloinen puolisoni? Peruutti kauemmas ikään kuin hänellä ei olisi ollut mitään tekemistä mun kanssa.

Vierailija
6/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidemmän päälle en. Ollessani raskaana joku hullu tuli tönimään mua mahasta. Ja mitä teki silloinen puolisoni? Peruutti kauemmas ikään kuin hänellä ei olisi ollut mitään tekemistä mun kanssa.

En ymmärrä miksi kukaan tuollaisen ihmisen kanssa haluaisi olla. Ovatkohan tuollaiset miehet kanssa sellaisia, että seisovat kädet taskuissa, kun joku hullu käy omien lapsien kimppuun?

Vierailija
7/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jäi kalvamaan. Miehen vanhemmat todella inhottavia minulle, eikä hän tehnyt mitään.

Vierailija
8/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaan ei tarvitse ottaa, mutta olisi syytä hälyttää apua/pyytää sitä sivullisilta jos itse ei pysty auttamaan.

Vierailija
9/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miesten pitäisi puolustaa teitä ja riskeerata oma terveys? Ai niin, unohdin....eihän miehillä ole mitään väliä.

Vierailija
10/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä? En voisi olla edes tuollaisen henkilön ystävä tai tuttava, ja mielestäni tuntematontakin on velvollisuus puolustaa omien mahdollisuuksien puitteissa.

Vierailija
11/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kukaan tuollaisen ihmisen kanssa haluaisi olla. Ovatkohan tuollaiset miehet kanssa sellaisia, että seisovat kädet taskuissa, kun joku hullu käy omien lapsien kimppuun?

Tämä tuli itsellenikin ihan yllätyksenä, vaikka oltiin oltu vuosikymmen yhdessä jo. Haluan uskoa, että lapsiaan sentään puolustaisi eli mielsi tuon "vain" mun tönimiseksi (eikä mahassa olevan vauvan).

Vierailija
12/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miesten pitäisi puolustaa teitä ja riskeerata oma terveys? Ai niin, unohdin....eihän miehillä ole mitään väliä.

Niin, miksi naisten pitäisi puolustaa miehiä, tai tehdä miehille lapsia ja riskerata oma terveys? Ainiin, unohdin.. eihän naisilla ole mitään väliä.

Minä ainakin puolustan omaa miestäni, koska hän on minulle tärkeä. 

Vierailija
13/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi naisten pitäisi puolustaa miehiä, tai tehdä miehille lapsia ja riskerata oma terveys? Ainiin, unohdin.. eihän naisilla ole mitään väliä.

Voi kuinka suloista, luulet miesten haluavan lapsia huutonaurua

Vierailija
14/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kerrotko vielä millä tavoin olet naisena puolustanut miehiä? tuskinpa olet, tai jos olet niin olet yksi harvoista

Vierailija
15/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies joskus nuorempana baarireissulla joutui humalapäissään riitaan jonkun tyypin kanssa. Tyyppi alkoi käydä miehen päälle ja sain hänet ihan puhumalla rauhoittumaan ja me päästiin jatkamaan matkaa. Tyyppi hermostui, kun mies vahingossa tönäisi häntä narikassa.

Olen nyt viisikymppinen eikä tähän ikään asti ole tullut tilannetta, että joku olisi hyökännyt kimppuuni.

Vierailija
16/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos näin tekisi, en kyllä vaivautuisi auttamaan miestä, jos joku kävisi sen kimppuun. Jättäisin vain maahan makaamaan ja soittaisin apua.

Vierailija
17/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen kivikaudella te elätte?

Vierailija
18/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka suloista, luulet miesten haluavan lapsia huutonaurua

Jos joku on naurettavaa, niin se on tuon "huutonaurun" kirjoittaminen. 

Vierailija
19/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuollaisen miehen kanssa, mutta siinä alkoi nopeasti muutenkin selvitä se, ettei suhteella ole tulevaisuutta. Mies uskoutui kaikista parisuhteen asioista äidilleen.

Vierailija
20/83 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vahva ja itsenäinen nainen pärjää itsekin