Niin turhaa on omasta tahdostaan lapsettoman elämä
Itseäni kyllä hävettäisi olla lapseton omasta tahdostani. Mitään ei jäisi minusta jäljelle kerran kuoltuani. Nyt lapseni ylväästi kantavat verenperintöäni tuleville sukupolville. Sinun sukuhaarasi sammuu itsekkyytesi johdosta. Urasi ja omaisuutesi ei minua kiinnosta, sylkäisen.
Maija, 5 lapsen äiti
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Luulin että ap itkisi lapsettomuuttaan, mutta tää olikin nyt tällainen aloitus. Ootko ap ihan varma että juuri sun geeniperimää kannattaa jatkaa?
Kyllähän tuokin vaikuttaa enemminkin sellaiselta geneettiseltä umpikujalta, joka olisi erittäin suotavaa jäädä monistumatta.
No ketkä hankkivat lapsia, ketkä eivät.
Siihen asiaan kenelläkään ei, yhtä kaikki, kukaan ulkopuolinen voi sanoa yhtään mitään.
Omaisuus ja ura, heh. Mulla ei kumpaakaan. Eipä ne kyllä vanhemmuutta haittaisi, päinvastoin.
Miten ap:n mielestä lapsen etu toteutuu, jos lapsia haluamaton heitä hankkii?
Eipä taida lapsen edulla ole väliä ap:lle.
Vaikka aloitus kuulostaakin provolta... Ei kenenkään ihmisen elämä ole turhaa. Ihminen ei ole välinearvoinen eli esim. geenien eteenpäin siirtäjä, vaan jokainen itsessään on arvokas ja jokaisella ihmisellä on tarkoitus.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Isaac Newtonillakaan ei ollut lapsia.
Älä jaksa länkyttää tällaisia provopaskoja.
Haluan matkustella, enkä muutenkaan vielä halua lapsia joista olisin 18v kiinni ja vastuussa. Olen muutenkin itse nuori, ja sellainen ettei musta ole äidiksi, myönnän. Joten miks mun pitäs tähän ottaa viel lapsi, ku lapsen kans kaikki matkustelut, jne ihan kaikki menee uusiksi? Ajattelitko lapsettomuuden., ja kun on lapsia niin erot ja kaikki? Toki kelle kaikki jälkeeni sitten meneekään, mutta aina kaikki ei liity lapsiin ja niiden hankintaan. On myös sukulaisia, ja sellanen juttu järjestettävissä, että ketä sitten saakin ja mitä.