Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin turhaa on omasta tahdostaan lapsettoman elämä

Vierailija
07.04.2019 |

Itseäni kyllä hävettäisi olla lapseton omasta tahdostani. Mitään ei jäisi minusta jäljelle kerran kuoltuani. Nyt lapseni ylväästi kantavat verenperintöäni tuleville sukupolville. Sinun sukuhaarasi sammuu itsekkyytesi johdosta. Urasi ja omaisuutesi ei minua kiinnosta, sylkäisen.

Maija, 5 lapsen äiti

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan matkustella, enkä muutenkaan vielä halua lapsia joista olisin 18v kiinni ja vastuussa. Olen muutenkin itse nuori, ja sellainen ettei musta ole äidiksi, myönnän. Joten miks mun pitäs tähän ottaa viel lapsi, ku lapsen kans kaikki matkustelut, jne ihan kaikki menee uusiksi? Ajattelitko lapsettomuuden., ja kun on lapsia niin erot ja kaikki? Toki kelle kaikki jälkeeni sitten meneekään, mutta aina kaikki ei liity lapsiin ja niiden hankintaan. On myös sukulaisia, ja sellanen juttu järjestettävissä, että ketä sitten saakin ja mitä.

Vierailija
22/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että ap itkisi lapsettomuuttaan, mutta tää olikin nyt tällainen aloitus. Ootko ap ihan varma että juuri sun geeniperimää kannattaa jatkaa?

Kyllähän tuokin vaikuttaa enemminkin sellaiselta geneettiseltä umpikujalta, joka olisi erittäin suotavaa jäädä monistumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ketkä hankkivat lapsia, ketkä eivät.

Siihen asiaan kenelläkään  ei, yhtä kaikki, kukaan ulkopuolinen voi sanoa yhtään mitään. 

Vierailija
24/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisuus ja ura, heh. Mulla ei kumpaakaan. Eipä ne kyllä vanhemmuutta haittaisi, päinvastoin.

Miten ap:n mielestä lapsen etu toteutuu, jos lapsia haluamaton heitä hankkii?

Eipä taida lapsen edulla ole väliä ap:lle.

25/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aloitus kuulostaakin provolta... Ei kenenkään ihmisen elämä ole turhaa. Ihminen ei ole välinearvoinen eli esim. geenien eteenpäin siirtäjä, vaan jokainen itsessään on arvokas ja jokaisella ihmisellä on tarkoitus.

Vierailija
26/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isaac Newtonillakaan ei ollut lapsia.

Vierailija
27/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä provo.

Vierailija
28/28 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa länkyttää tällaisia provopaskoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme