Minkälainen auto vaaditaan mieheltä ettei tule pakkeja sen takia?
Olen tässä pannut merkille, että vaikka itse tykkään huolettoman edullisesta menopelistä jolla saa hoidettua ne jutut joihin autoa tarvitsen, niin oikeastaan kaikki naiset joita olen autolla kyydittänyt ovat tuntuneet ns. kylmenevän auton nähdessään.
Kyseessä sellainen noin tonnin maksanut lähes 20v vanha pikkuauto, ihan siisti kuitenkin! Olen tässä nyt kovasti pohtinut että kun kuitenkin haluaisin perheenkin joskus saada, niin se olisi kurjaa jos kävisi niin että kiinnostus naiselta katoaisi tuon takia.
Joten arvon naiset, tiedustelenkin että minkälainen auto se pitäisi vähintään olla että ei vaikuttaisi negatiivisesti. En toisaalta halua mitään gold digger tyyppiä että ei mikään ökyauto tarvitse olla mutta sellainen että naisten hymy ei hyytyisi kun kysyvät että "ai tää oli sun auto" :D
Kommentit (88)
En kelpuuttaisi ketään autonsa kanssa parisuhteessa elelijää. Eli sellainen käy, joka kulkee. Siis auto:)
Auto ei missään tapauksessa ole kynnyskysymys. Onko se vanha auto hento miinus vai neutraali asia riippuu vähän syystäkin. Ja nimenomaan niin päin, että rahanpuutteen ymmärrän paremmin kuin hyvätuloisen kitsastelun. Itse olen sen verran mukavuudenhaluinen, että esimerkiksi kunnon ilmastointi on kesällä täysin must. Jos mies vapaaehtoisesti ajelee tonnin autolla, niin ajattelisin ensimmäisenä että hän halunnee elämältä aika eri asioita kuin minä. Minä en käy töissä lapioidakseni rahaa pankkitilille vaan helpottaakseni elämää ja tehdäkseni siitä mukavaa. Mutta jos auto on vanha siksi ettei ole varaa parempaan, niin se on ihan fine, ajellaan sitten minun uudella autollani ainakin pidemmät matkat.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tullut huomattua että kun jo ihan aikuisen iässä ja alla 18v vanha 206 Peugeot, ja hieman kulunutta pintaa painaumia ja naarmuna, niin kyllä se vana tuntuu että friend zoneen pääsee oikotietä kun tyttöjä kyydittää. Radiokaan ei toimi. Mulle auto on kuitenkin mitä mainioin, pieni kulutus, helppo parkkeerata, pienet kulut, eikä stressaa yhtään vaikka vähän ottais kontaktia aitaan vaikkapa tai naarmuja tulisi arkisissa oloissa.
Auton ikä ei ole ongelma, vaan huoltamattomuus ja kolhuisuus. Laita radio kuntoon, siivoa sisätilat kunnolla ja pese penkit. Kunnon pesu, vahaus ja isojen naarmujen kunnostus. Huollettu ja hoidettu pieni ja vanha auto on kiva, hoitamattomassa romuläjässä istuminen hävettää.
Ei oo tullut mieleen että auto oisi joku kriteeri miehelle. 48v., Takana 30 vuotta deittailua ja parit parisuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Just pari päivää sitten luin täältä miehen kommentin, jossa hän ihmetteli miksei saa naisseuraa. Ominaisuuksiaan luetellessa hän kertoi ekana autonsa merkin ja hinnan. Minä en ymmärrä yhtään, miksi joku laittaa 60 tuhatta euroa autoon ja vielä kehuskelee sillä.
Minä ajan 7000 euron autolla, vaikka minulla on 500k sijoitusvarallisuus. T. Jason S
Ja meinaan ajaa sillä autolla vielä vähintään 5-vuotta
Ei tarvi olla autoa ollenkaan. Itse asiassa monet automiehet ovat aikamoisia setämiehiä tai sitten jotain pullistelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole hyvä. Niissä on kaikissa pakki.
Vielä huonompi juttu jos kyyditettävällä on lukkoperä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just pari päivää sitten luin täältä miehen kommentin, jossa hän ihmetteli miksei saa naisseuraa. Ominaisuuksiaan luetellessa hän kertoi ekana autonsa merkin ja hinnan. Minä en ymmärrä yhtään, miksi joku laittaa 60 tuhatta euroa autoon ja vielä kehuskelee sillä.
Minä ajan 7000 euron autolla, vaikka minulla on 500k sijoitusvarallisuus. T. Jason S
Ja meinaan ajaa sillä autolla vielä vähintään 5-vuotta
Menehän nyt Veeti mummopalstalta pätemästä.
Palaa takaisin ylikselle niin pääset taas servatuksi.
Osaatteko miehet kertoa, millainen auto naisella pitää olla, jotta pääsee treffeille? Onko maasturi parempi kuin pikkuauto vai toisinpäin?
Nimim. Kukaan ei iske mua tinderissä
Merkillä ei oo väliä mut pakko sanoa et ei sytytä jos miehellä autona joku ihan pieni koppero.
Bemari varmaan kannattaa olla. Tinderissä tulee usein vastaan alle 30 vuotiaita naisia joilla bemari jossain kuvassa ja sitä ylpeästi esitellään. Ei sellaiselle naiselle uskalla sydäntä painaa kun itse ajan -02 toyota corollalla :(
Vierailija kirjoitti:
Gringe kun naiset hössöttää ilmaston muutoksesta, mutta sitten naureskellaan lihaksikkaalle miehelle joka polkee pyörällä ja ei ei kiihotuta seksuaalisesti.
Miten nuo asiat liittyvät toisiinsa? Ootko mankeloinut itsesi impotentiksi?
Ihan mikä tahansa, mutta ei mummojen kauppakassi jonka huippunopeus on 140km/h. Koska jos aletaan seurustella niin luultavasti joudun jossain vaiheessa itse autosi rattiin ja... Ei. Iällä, merkillä, hinnalla ei ole juurikaan väliä, kunhan se ei ole mummoauto ja liikkuu vähintään perusauton vauhtia kaasua painaessa.
Vierailija kirjoitti:
Auto ei missään tapauksessa ole kynnyskysymys. Onko se vanha auto hento miinus vai neutraali asia riippuu vähän syystäkin. Ja nimenomaan niin päin, että rahanpuutteen ymmärrän paremmin kuin hyvätuloisen kitsastelun. Itse olen sen verran mukavuudenhaluinen, että esimerkiksi kunnon ilmastointi on kesällä täysin must. Jos mies vapaaehtoisesti ajelee tonnin autolla, niin ajattelisin ensimmäisenä että hän halunnee elämältä aika eri asioita kuin minä. Minä en käy töissä lapioidakseni rahaa pankkitilille vaan helpottaakseni elämää ja tehdäkseni siitä mukavaa. Mutta jos auto on vanha siksi ettei ole varaa parempaan, niin se on ihan fine, ajellaan sitten minun uudella autollani ainakin pidemmät matkat.
Minuun taas vetoaisi mies, joka osaa olla säästeliäs ja olla tuhlaamatta kaikkea mitä tulee. Sellainen joka osaa ajatella omilla aivoillaan ja osaa olla ostamatta parempaa autoa vain siksi, että niin kuuluu tehdä. Auto on hirveä rahan reikä, joten paras vaihtoehto olisi pärjätä kokonaan ilman.
Lopputuloksena taitaa olla niin, että huono kottero on kuitenkin kaikkein huonoin vaihtoehto, jos sitä miettii kumppaniin vaikutuksen tekemisen kannalta. Ne joille autoilla on jotain "statusarvoa" voivat nyrpistellä huonolle autolle, ituhipit taas nyrpistelevät auton ilmastopäästöille. Säästeliäät ellit taas näkevät auton kulut huonona sijoituksena ja menetettyinä pääomatuloina.
En usko, että autolla on oikeasti merkitystä treffimarkkinoilla, mutta jos haluat optimoida homman, niin sinuna lähtisin treffeille ilman sitä autoa ollenkaan, ainakin jos asut jossain isossa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko miehet kertoa, millainen auto naisella pitää olla, jotta pääsee treffeille? Onko maasturi parempi kuin pikkuauto vai toisinpäin?
Nimim. Kukaan ei iske mua tinderissä
Naisella toimii naisellinen pikkuauto, joku yaris tai bmw 1-sarjaa ;)
Se on kumma, että kodin pitää olla siisti ja remontoitu, mutta auto voi olla likainen ja rähjäinen. Vietän autossa aika paljon aikaa ja haluan että se on siisti, luotettava ja turvallinen.
On yhdentekevää, mikä auto on kyseessä, kunhan se on siisti, eikä auton merkistä/ominaisuuksista ja hinnasta keskustella tuntitolkulla...
Riittää, että auto ei haise eritteiltä, tupakalta tai muutenkaan pahalta. Muuten ei mitään väliä, kunhan ei ole valinnut tulotasoonsa nähden liian kallista. Näin siis miehenä kuvittelen kelvollisten naisten ajattelevan.
Hyundai miehillä on keskivertoa isompi muna.