Minkälainen auto vaaditaan mieheltä ettei tule pakkeja sen takia?
Olen tässä pannut merkille, että vaikka itse tykkään huolettoman edullisesta menopelistä jolla saa hoidettua ne jutut joihin autoa tarvitsen, niin oikeastaan kaikki naiset joita olen autolla kyydittänyt ovat tuntuneet ns. kylmenevän auton nähdessään.
Kyseessä sellainen noin tonnin maksanut lähes 20v vanha pikkuauto, ihan siisti kuitenkin! Olen tässä nyt kovasti pohtinut että kun kuitenkin haluaisin perheenkin joskus saada, niin se olisi kurjaa jos kävisi niin että kiinnostus naiselta katoaisi tuon takia.
Joten arvon naiset, tiedustelenkin että minkälainen auto se pitäisi vähintään olla että ei vaikuttaisi negatiivisesti. En toisaalta halua mitään gold digger tyyppiä että ei mikään ökyauto tarvitse olla mutta sellainen että naisten hymy ei hyytyisi kun kysyvät että "ai tää oli sun auto" :D
Kommentit (88)
Viheröyhötys aikana tietenkin vaaditaan se, että autoa EI OLE.
Etkö nyt sitä vielä ymmärrä?
Ei jatkoon jos on auto.
Vierailija kirjoitti:
Viheröyhötys aikana tietenkin vaaditaan se, että autoa EI OLE.
Etkö nyt sitä vielä ymmärrä?
Ei jatkoon jos on auto.
Näin juuri. Eli vastaus on taksi-tojota.
Auton pitäisi olla sisältä siisti, ei turhaa roinaa eikä roskia.
Mutta tuskin minä kuulun kohderyhmääsi, joten ei sillä niin väliä.
Toistaiseksi autoja 7 kappaletta ja ikävä kyllä kaikissa niissä on peruutusvaihde tullut mukana, että jos haluaa ajoneuvon ilman pakkia pitää siirtyä HD-osastolle.
Lada 1200 sytyttää naisen kuin naisen. Auto viestii heille siitä, että miehellä on iso, eikä ole tarvetta jatkeille.
Gringe kun naiset hössöttää ilmaston muutoksesta, mutta sitten naureskellaan lihaksikkaalle miehelle joka polkee pyörällä ja ei ei kiihotuta seksuaalisesti.
Treffikumppani sanoi, että hänellä on talli ja tykkää laittaa autoja. Mä olin, et ihan kiva harrastus:) No, me nähtiin. Hänellä oli sellainen tosi vanha ja ruosteinen ja rähjäinen mersu, jota hän oli madaltanut ja laittanut kaikkia teinihärpäkkeitä. Meinasin revetä nauramaan :D Hän oli kolmekymppinen. Ei tullut uusia treffejä.
Kun kerran noin vanhalla romulla ajelet niin on parempi vaan sanoa leideill että sinulla ei ole autoa. Menette sitten julkisilla minne haluatte mennäkkään. joku 15v vanha auo on aika maksimi ja senkin pitäisi näyttää "modernilta" ja olla siisti. Me naiset pitämme turvallisista autoista ja kovin vanha auto ei ole sellainen.
Normaali nainen ei ymmärrä autosta muuta kuin minkä värinen se on.
Millainen käsilaukku vaaditaan naiselta, jotta mies ei anna pakkeja sen takia?
Keskivertonaista miehen auto kiinnostaa tasan yhtä paljon kuin keskivertomiestä naisen käsilaukku.
Mieheni ihasteli tänään jotain Audin urheiluautoa ja totesin, että jos olisi sinkku, niin kyseinen auto olisi ehdoton turn OFF!
En voi sietää autolla brassailevia miehiä.
No kyllä tullut huomattua että kun jo ihan aikuisen iässä ja alla 18v vanha 206 Peugeot, ja hieman kulunutta pintaa painaumia ja naarmuna, niin kyllä se vana tuntuu että friend zoneen pääsee oikotietä kun tyttöjä kyydittää. Radiokaan ei toimi. Mulle auto on kuitenkin mitä mainioin, pieni kulutus, helppo parkkeerata, pienet kulut, eikä stressaa yhtään vaikka vähän ottais kontaktia aitaan vaikkapa tai naarmuja tulisi arkisissa oloissa.
Minä kelpuutan vain sähköpyörällä ajavan miehen.
Egokeskeiset miehet tekevät autoilla vaikutusta muihin miehiin. Naiset eivät ymmärrä moista kilpailua, auto on väline jolla mennään paikasta A paikkaan B.
Mersu, muttei mikään ruostelaiva.
Kyllä naiset tuntevat hyvät ja tyylikkäät autot. Jos nainen inhoaa sellaista, hän ei ole tutustumisen arvoinen.
Just pari päivää sitten luin täältä miehen kommentin, jossa hän ihmetteli miksei saa naisseuraa. Ominaisuuksiaan luetellessa hän kertoi ekana autonsa merkin ja hinnan. Minä en ymmärrä yhtään, miksi joku laittaa 60 tuhatta euroa autoon ja vielä kehuskelee sillä.
Pakit tulee siitä jos en tunne oloani turvalliseksi miehen ajaessa.
Auton pitää olla sellainen peniksen jatke!
Mikään ei ole hyvä. Niissä on kaikissa pakki.