Minkälainen auto vaaditaan mieheltä ettei tule pakkeja sen takia?
Olen tässä pannut merkille, että vaikka itse tykkään huolettoman edullisesta menopelistä jolla saa hoidettua ne jutut joihin autoa tarvitsen, niin oikeastaan kaikki naiset joita olen autolla kyydittänyt ovat tuntuneet ns. kylmenevän auton nähdessään.
Kyseessä sellainen noin tonnin maksanut lähes 20v vanha pikkuauto, ihan siisti kuitenkin! Olen tässä nyt kovasti pohtinut että kun kuitenkin haluaisin perheenkin joskus saada, niin se olisi kurjaa jos kävisi niin että kiinnostus naiselta katoaisi tuon takia.
Joten arvon naiset, tiedustelenkin että minkälainen auto se pitäisi vähintään olla että ei vaikuttaisi negatiivisesti. En toisaalta halua mitään gold digger tyyppiä että ei mikään ökyauto tarvitse olla mutta sellainen että naisten hymy ei hyytyisi kun kysyvät että "ai tää oli sun auto" :D
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on huono itsetunto niin niitä nolottaa tuollainenkin, että millainen auto kenelläkin on.
Mitä horiset? Ei vain kiinnosta, ymmärrätkö!
Kiinnostaisiko sinua onko minulla jalassa Louboutinit, Parikat vai My Wearit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun hommaat saman tonnin hintaisen iankaikkisen vanhan mersun/bemarin/audinlouskun niin siinä on sinulla auto, jota suurin osa naisista pitää hienona ja kalliina ja sinua tietenkin varakkaana ja menestyvänä, koska eihän köyhällä ole varaa mersuun/bemariin/audiin (joka siis on tonnin arvoinen).
Tosin nämä samat naiset ovat sitä mieltä, että autosi on öky, koska se on mersu/bemari/audi. Koska suurin osa naisista ei ymmärrä autoista mitään muuta kuin merkin. He eivät erota vuosimalleja eivätkä korimalleja, vaan jokainen ikäloppu halpa vanhan korimallin kottero on hieno ja kallis, koska tiettyä merkkiä. Tonnin halpis on halpis kun se on vaikka tojota mutta kun sama tonnin halpis on m/b/a, se on hieno, kallis ja kaikilla ei ole varaa. Logiikka on jotakin käsittämatöntä :D
Nuo mersut ja bemarit ovat muuten ihmeen ajattomia muodoiltaan,niistä ei huomaa miten vanhoja ovat.
Ja varsinkin Audit on olleet samannäköisiä viimeiset 30 vuotta.
Minut ainakin karkoittaa auto joka on selvästi vekselivedolla hankittu (tämän huomaa siitä, ettei 80.000 euroa maksavan auton kuljettajan muu habitus vastaa auton hintaa)
Toinen karkoittaa tekijä on juurikin kallis, uusi auto.
Lähipiirissä on näitä henkilöitä joille on tärkeää ajella tuloihin nähden kalliilla autolla, näitä autoja sitten suojellaan kolhuilta ja naarmuilta ihan sairaaloisesti.
Yksikin tapaus osti uuden melkein sadan tonnin auton, mutta sillä ei voi ajaa, koska autoon tulee kilometrejä, ajaessa voi autoo lentää kiviä, nastarenkaita nastoja tms.
Paras auto on huoleton vanha raato jolla pääsee liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että seuraava auto paras:
-ei liian vanha, 2000 luvulta oltava. Muuten nainen voi hävetä kyydissä jos liian vanha.
-Siisti pitää olla ulkoisesti ja sisäisesti, kertoo myös paljon miehen siisteydestä ja kehtaa olla kyydissä
-Tosi pieni auto on myös hieman nolo
-Toisessa ääripäässä taas jos auto menee "jatkeeksi", esim BMW tai vastaava kalliimpi sporttisempi auto, niin ei sekään ole kovin hyvä. Ei nainen halua miestä joka tarvii "jatketta" ja autoa korostamaan miehisyyttään.
Eli joku 2000 luvun, siisti, keskikokoinen auto joka ei kuitenkaan korostetun machoileva eli sulautuu hyvin muuhun liikenteeseen. Mies joka yrittää määritellä itsensä autonsa avulla on aika nolo.
Onko Audi A1 tosi nolo, kun on pieni? Ajattelin vaihtaa oman A3 mallin siihen, kun se on minusta niin ihana. T. Jason S
Mua ei haittaa vaikka ei ois autoa ollenkaan :)
T. Sinkku kiltti nainen 25v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on huono itsetunto niin niitä nolottaa tuollainenkin, että millainen auto kenelläkin on.
Mitä horiset? Ei vain kiinnosta, ymmärrätkö!
Kiinnostaisiko sinua onko minulla jalassa Louboutinit, Parikat vai My Wearit?
Minä en pidä siitä, jos nainen pukeutuu kalliisti tai hänellä on merkkilaukkuja yms. pinnallista. Myös naisella kalliit autot on todellinen turn-off. T. Jason S
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa vaikka ei ois autoa ollenkaan :)
T. Sinkku kiltti nainen 25v
Haluan sinut ihana nainen. T. Jason S