Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3733)

Vierailija
1481/3733 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Vierailija
1482/3733 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jännä juttu..

Meille oli hankittu hamsteri joka alkoi oirehtia diabetesoireita eli joi ja pissasi jatkuvasti. Olin tosi harmissani koska hamsteri oli lapsille tärkeä enkä halunnut sen tietenkään kuolevan ennenaikaisesti..

No, lähdimme Tallinnaan 2 yöksi ja hamsteri jäi kotiin, vesipullojen ja ruokakuppien kanssa.

Yövyimme tosi vanhassa mutta remontoidussa talossa jossa tapahtui kummia. 14v lapseni näki tyhjän vaatekaapin sisällä jotain liikettä, itse näin pyyhkeiden huojuvan kylpyhuoneen naulakossa itsestään ja kun otin kuvan vanhasta peililipastosta, oma heijastuva kuvani oli vääristynyt kummalliseen hymyyn vaikka en ollut hymyillyt.

Kunnioitimme kuitenkin asuntoa ja mahdollista "henkeä" koko oleilumme ajan. Ja kun palasimme kotiin, hamsteri ei enää oirehtinut diabeetikon lailla eikä enää koskaan sen jälkeen, vaan on voinut hyvin.

Olen varma että tämän talon henki paransi hamsterin kiitoksena siitä että kohtelimme häntä kunnioittaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/3733 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pilkataan tyypilliseen tapaan jos oikeasti kertoisi

Vierailija
1484/3733 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1485/3733 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1486/3733 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1487/3733 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko oikeasti tietää? :(

Vierailija
1488/3733 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikro meni itsestään päälle keskellä yötä.

Lamppuun, joka oli rikki/palanut (hehkulamppu) syttyi välillä valo ja välillä ei. Unohdin lampun palaneen, enkä saanut aikaiseksi vaihdettua sitä. Lopulta sitten hermostuin tähän, kun välillä paloi ja välillä ei ja vaihdoin lampun. Vaihtaessa katsoin vielä, että lanka sisällä oli todellakin poikki ja lasikin mustunut.

Setä sanoi nähneensä kuolleen isänsä kotitalossaan. Oli yrittänyt lähestyä, mutta isänsä oli kieltänyt ja sitten hävinnyt.

Onhan näitä, mutta ei muista aina kaikkia. 

Vierailija
1489/3733 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavia tarinoita ihmisillä. Mullakin on yksi.

Tämä tapahtui vuoden 2014 kesällä. Oli tosi kuuma heinäkuun loppupuoli, kun olin käymässä kaverin mökillä. Meitä oli ehkä kymmenen kaiken kaikkiaan. Lauantai-päivänä istuimme mökin portailla. Kävin hakemassa oluen kellarista, ja kun palasin, näin mökin ikkunasta jonkun tuijottavan meitä sisältä. Hahmo oli ihmismäinen, mutta tosi tumma ja jotenkin "väreilevä". Jostain syystä mua alkoi kylmäämään ihan hirveästi, vaikka aurinko paistoi. Osa porukasta oli kuitenkin sisällä, ja ajattelin sen olleen joku heistä, joten en välittänyt asiasta sen kummemmin.

Sinä yönä näin todelta tuntuvan unen, jossa seisoin savun keskellä. Savusta tuli täysin musta ihmisen hahmo luokseni. Muistan vieläkin sen pelon, mitä koin unessa. Lamauduin ihan täysin ja oli vaikea hengittää. Hahmon mustaan "pintaan" tuli sellaista moniväristä sävyä kuten esimerkiksi autosta tippuneessa öljyssä saattaa nähdä, ja kuulin sen särisevän äänen: "Tsotsotsotsotsotsotsotso." Vaikea kuvailla tarkemmin.

Heräsin ja hyppäsin sängystä ylös. Oli vieläkin vaikea hengittää, ja tärisin pelosta. Nukuimme samassa sängyssä kaverini kanssa, ja hän säikähti ihan hirveästi ponkaisuani. Hän oli herännyt, koska olin päästänyt vinkaisuja unissani. Loppyön istuin hereillä nojatuolissa.

Loput mökkireissusta olikin melko tympeää, kun koko ajan oli asia mielessä, mutta pakko oli jäädä, kun olin kaverin kyydillä ja kotiin oli parisataa kilometriä. Olisi pitänyt kai tilata taksi, koska seuraavana yönä olin taas savun keskellä. Yritin herättää itseäni ennen kuin se tulisi paikalle, mutta en onnistunut. Tällä kertaa pelko ei ollut aluksi niin voimakasta, mutta sitten ne värit tulivat taas, ja ääni sanoi: "Kuolet pian. Saan sinut."

Varmaan muut luulivat minun tulleen hulluksi, kun heräsin ja huusin vain hysteerisenä. Taaskaan loppuyönä en nukkunut. Onneksi kaveri piti seuraa.

Monta vuotta on jo tuostakin, mutta yhä vain on mielessä. Olen lukenut unihalvauksesta, joka on vähän samanlainen. Saattoi ollakin tai ihan vain painajainen. No, oli mikä oli, elossa olen edelleen.

Vierailija
1490/3733 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tuskin on mitään yliluonnollista, vaikka siltä se hetken tuntuikin, osaisiko joku selittää? Olin kerännyt kukkia puutarhasta ja sidoin niistä kimppua ollen kyykyssä (kukat olivat nurmikolla ja otin siitä yhden kerrallaan kimppuu). Edessäni noin kolmen metrin päässä oli lapio maata vasten, lapa minuun päin. Yhtäkkiä näin että lapio lentää minua kohti. Pomppasin pystyyn ja lapio oli tietenkin siinä paikallaan ja liikkumattomana. Mikä tällaisen näköhäiriö saa aikaiseksi? Vai tapahtuuko täällä sittenkin kauheuksia?

Vierailija
1491/3733 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On käynyt useita kertoja: kun mummoni kuoli näin enneunen jossa mummoni käveli onnellisena vihreällä niityllä ja jonkun puun luona, sitten uni yks kaks loppui ja sain tietää että mummo oli oikeasti kuollut. Ilmeisesti pääsi sairauden tuskistaan vihdoin eroon. Joistain ihmisistä aavistan pahaa, yhdessä talonyhtiössä oli aivan kamalia ihmisiä ja näin painajaisen vihaisesta karhusta liittyi niihin. 

Kuinka monta mummoa sinulla on?

Vierailija
1492/3733 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä käy niin, että minuun kääntyy kaikki päät missä lie oonkin. Ihan kuin suurempi voima ohjaisi minuun kaikki katseet.

Niinhän sä narsisti luulet.

Vierailija
1493/3733 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä juttu..

Meille oli hankittu hamsteri joka alkoi oirehtia diabetesoireita eli joi ja pissasi jatkuvasti. Olin tosi harmissani koska hamsteri oli lapsille tärkeä enkä halunnut sen tietenkään kuolevan ennenaikaisesti..

No, lähdimme Tallinnaan 2 yöksi ja hamsteri jäi kotiin, vesipullojen ja ruokakuppien kanssa.

Yövyimme tosi vanhassa mutta remontoidussa talossa jossa tapahtui kummia. 14v lapseni näki tyhjän vaatekaapin sisällä jotain liikettä, itse näin pyyhkeiden huojuvan kylpyhuoneen naulakossa itsestään ja kun otin kuvan vanhasta peililipastosta, oma heijastuva kuvani oli vääristynyt kummalliseen hymyyn vaikka en ollut hymyillyt.

Kunnioitimme kuitenkin asuntoa ja mahdollista "henkeä" koko oleilumme ajan. Ja kun palasimme kotiin, hamsteri ei enää oirehtinut diabeetikon lailla eikä enää koskaan sen jälkeen, vaan on voinut hyvin.

Olen varma että tämän talon henki paransi hamsterin kiitoksena siitä että kohtelimme häntä kunnioittaen.

Mitä lajia hamsteri on?

Veikkaan että sillä ei mitään diabetesta oikeasti ollutkaan, sillä siitä ei parane. Joku hetkellinen runsaampi juominen, oliko helteitä, oliko ruoka pelkästään kuivaa, saiko jotain jossa on suolaa? :) 

Vierailija
1494/3733 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tää ketju on pystyssä. On vuosi 2020 ja ihmisten pitäisi tajuta, että mitään yliluonnollista ei ole olemassa! Kummitukset, aaveet, sielut, haltiat, peikot, enkelit, jumalat ym.. kaikki järjettömän ihmisen mielikuvitusta. Herätkää todellisuuteen!

Vierailija
1495/3733 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö tää ketju on pystyssä. On vuosi 2020 ja ihmisten pitäisi tajuta, että mitään yliluonnollista ei ole olemassa! Kummitukset, aaveet, sielut, haltiat, peikot, enkelit, jumalat ym.. kaikki järjettömän ihmisen mielikuvitusta. Herätkää todellisuuteen!

Kokemus voi olla yliluonnollinen, vaikka selitys löytyy tieteen puolelta.

Vierailija
1496/3733 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä juttu..

Mitä lajia hamsteri on?

Veikkaan että sillä ei mitään diabetesta oikeasti ollutkaan, sillä siitä ei parane. Joku hetkellinen runsaampi juominen, oliko helteitä, oliko ruoka pelkästään kuivaa, saiko jotain jossa on suolaa? :) 

Cambelli, niillä on diabetes hyvin yleistä. Alkoi tuo oireilu jo pian sen jälkeen kun ostettiin ja kesti yli kuukauden, loppui kuin seinään tuon reissun jälkeen.

Vierailija
1497/3733 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä juttu..

Mitä lajia hamsteri on?

Jatkan vielä. Ei ollut helteitä, ei pelkkää kuivaa ruokaa, ei suoloja, ei sokereita (eläinkaupasta jo saimme ohjeistuksen ettei saa antaa edes porkkanaa tai banaania kun cambelleille tulee herkästi diabetes) .

Jo siellä asunnossa olin varma tapahtumien johdosta että siellä asuu joku ja juttelin hiljaa "hengelle" että haluamme kunnioittaa häntä ja kiitin että saamme vierailla hänen asunnossaan. Ja kun tulimme kotiin, olin varma että hamsteri oli parantunut hengen kiitoksena meille.

Vierailija
1498/3733 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovana ymmärrän, että yliluonnollisten taustalla on joko hyvä Jeesukselle kuuluva tai demoninen henkimaailma. Kannattaa sanoutua irti kaikesta mikä on mahdollisesti avannut ovia demoneille.

Demonit voivat tekeytyä valkeuden enkeleiksi. Raamatusta kuitenkin selviää miten riivaajat voivat vaikuttaa ihmisissä.

Varas on tullut tappamaan ja tuhoamaan. On täysin olennainen asia mistä lähteestä henki on.

Kannattaa rukoilla Jeesusta elämänsä Herraksi ja antaa oikeus hallita sinua yksin Hänelle. Meidät on luotu elämään Jumalan yhteydessä, ja Jeesuksen kautta meillä on mahdollisuus päästä osalliseksi pelastuksesta.

Ei kannata luottaa omiin arveluihin vaan ottaa selville, mitä Jeesus opetti ja miten oikeasti kuuluu elää. Emme voi määrittää totuutta, vaan löytää Jumalan totuuden ja antaa Jeesukselle koko elämämme.

Kyllä, se tarkoittaa monesti elämän ”kadottamista” täällä maailmassa, mutta ikuisen elämän löytämistä ja valitsemista tulla siksi keneksi sinut on luotu. Jeesus on maksanut verellään syntisi, että voit valita Hänet, jos haluat.

Vierailija
1499/3733 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten sain vasemmanpuoleisen kasvohalvauksen ja sylkirauhasen tulehduksen. Kotona en pysynyt pystyssä vaan kaaduin kokoajan vasemmalle. Lopulta menin taksilla yliopistolliseen sairaalaan missä minusta otetti verikokeet, magneettikuvat ja laitettiin osastolle. Osastolla olin omassa huoneessa missä kuulin miten puuportaita pitkin mennään edes, taas. Samalla kuulin miten jotkut ihmiset ovat jonkun luona aloittelemassa iltaa, musiikkia kuului sekä puheensorinaa. Sitten näin sivusilmällä kissan joka hyppi pitkin huonetta ja tumman hahmon joka viittelöi minulle. Kaikki meni hyvin kunnessa kolmantena yönä minulle rupesi puhumaan ääni joka sanoi minun kuolevan tänään! Huoneen lämpötila laski pakkaselle ja olin suljetussa tilassa. Laitoin pään päälle peiton ja sitten tippapullo teline heitettiin minun päälle! Minun oli yöllä pakko lähteä pois hoidosta. Sain aika vahvoja antibiootteja suoneen, joten en tiedä oliko lääkkeet syy vai koinko jotain sellaista mitä tässä maailmassa ei ole?

Vierailija
1500/3733 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmeolehalpoja kirjoitti:

Uskovana ymmärrän, että yliluonnollisten taustalla on joko hyvä Jeesukselle kuuluva tai demoninen henkimaailma. Kannattaa sanoutua irti kaikesta mikä on mahdollisesti avannut ovia demoneille.

Demonit voivat tekeytyä valkeuden enkeleiksi. Raamatusta kuitenkin selviää miten riivaajat voivat vaikuttaa ihmisissä.

Varas on tullut tappamaan ja tuhoamaan. On täysin olennainen asia mistä lähteestä henki on.

Kannattaa rukoilla Jeesusta elämänsä Herraksi ja antaa oikeus hallita sinua yksin Hänelle. Meidät on luotu elämään Jumalan yhteydessä, ja Jeesuksen kautta meillä on mahdollisuus päästä osalliseksi pelastuksesta.

Ei kannata luottaa omiin arveluihin vaan ottaa selville, mitä Jeesus opetti ja miten oikeasti kuuluu elää. Emme voi määrittää totuutta, vaan löytää Jumalan totuuden ja antaa Jeesukselle koko elämämme.

Kyllä, se tarkoittaa monesti elämän ”kadottamista” täällä maailmassa, mutta ikuisen elämän löytämistä ja valitsemista tulla siksi keneksi sinut on luotu. Jeesus on maksanut verellään syntisi, että voit valita Hänet, jos haluat.

Niinpä niin, olisko aika ottaa ne mielenterveys lääkkeet nyt ennen pehkuja?

Niinpä, paljon on uskovilla sanoja mut vähän tekoja, syyllistetään vaan seurakunnissa, eikä olla valmis tekemään mitään asioiden eteen,, paljon feikki uskovia olen tavannut, harva elää sen raamatun sanan mukaan,, en silti sanoisi hulluiksi, koska maailmassa on olemassa pahaa ja sitten hyvää,, ainoa mitä vihaan on tekpyhyyttä ja pidetään itseä parempana koska on uskossa, samalla kun uskova käyttäytyy sen perusteella miten sattuu