Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3732)

Vierailija
881/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvauksia jotka on välillä aika pahoja, viimeksi 8 päivää sitten joku uskomattoman paha laskeutui ylleni

Ei oo auttanut rukoillut eikä se että oon jeesusta koittanut etsiä, miten noi ketkä kertoo et jumala on auttanut yliluonnollisella tavalla niitä ei sit auttanut mua tai muita ihmisiä vaan et jumala valikoinut keitä auttaa ja keitä ei

Vierailija
882/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerajaväsynyt kirjoitti:

Unihalvauksia jotka on välillä aika pahoja, viimeksi 8 päivää sitten joku uskomattoman paha laskeutui ylleni

Ei oo auttanut rukoillut eikä se että oon jeesusta koittanut etsiä, miten noi ketkä kertoo et jumala on auttanut yliluonnollisella tavalla niitä ei sit auttanut mua tai muita ihmisiä vaan et jumala valikoinut keitä auttaa ja keitä ei

Oletko siinä tilanteessa käyttänyt Jeesuksen Kristuksen nimeä, kun tuo on tapahtunut? Kutsu ihan ääneen apua Jeesukselta.

Jumala on luonut sinut ja olet hänen omaa tekoaan. Älä ikinä ajattele ettei hän välittäisi sinusta. Ensin olin kirjoitamassa että älä loukkaannu Jumalaan, mutta olisi tekopyhää sanoa niin koska en itsekään ole aina onnistunut. Mutta kertoisin Jumalalle ääneen mitä tunnen, että minua loukkaa kun tuntuu että hän antaa minun odottaa vastausta tai ei vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin kuollutta koiraani ihan kauheesti ja päätin maksaa ylikalliille, mutta kuullemma hyvälle, meediolle ylihinnan (1500e) saadakseni tietää miten koirani voi. 

Tämä meedio oli taivaallinen, hän kertoi, että rakas koirani, jonka kanssa olin harrastanut voittoisasti näyttelyissä käyntiä (tiesi tämän, en kertonut) voi hyvin. Että koirani ei tunne enää tuskaa eikä kipua ja että sillä on monta koirakaveria siellä missä on. 

Meedio oli hyvä, tiesi heti koiran rotuni, koirani nimen värin ja osasi jopa kuvailla koirani luonnetta. Kyyneleet valuivat silmistäni, niin helpottunut olin.

Ei helvetti. Minä olisin voinut kertoa sinulle nuo asiat tonnilla.

Minultakin on koira kuollut, mutta eipä ole käynyt mielessäkään kysellä sen kuulumisia tuonpuoleisessa. Edes ilmaiseksi.

Vierailija
884/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli saattohoidossa ja aikaa oli tunteja tai päiviä. Odottelin aamulla kyytiä sairaalaan hänen luokseen, kun sain yhtäkkiä päähäni päivittää äitini tilanteen hänen veljensä leskelle. Emme olleet yhteydessä moneen vuoteen satunnaisia hyvän joulun toivotuksia lukuunottamatta. Erikoinen hetki, koska tiesin kuitenkin olevani häneen yhteydessä joidenkin päivien päästä suruviestillä.

Äitini kuoli tuosta viestistä noin kolmen tunnin päästä. Kun myöhemmin tätini soitti surunvalittelunsa, niin hän kertoi ko viestini jälkeen heti menneensä miehensä, äitini veljen, haudalle ja pyytänyt tätä ottamaan sisarensa vastaan.

Minulle toi suurta lohtua ajatella, että näin oli isoveli ottamassa pikku siskoa vastaan.

Vierailija
885/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut tavannut serkkuani pikkulapsiajan jälkeen neljään kymmeneen vuoteen, enkä tiennyt hänen elämästään mitään. Hänen isänsäkin kuollut, joten sitäkään kautta ei mitään yhteyttä. Hän sitten yhtäkkiä soitti minulle ja kysyi onko minulla tytärtä.

Hän oli yhtäkkiä kesken tv:n katsomisen kuullut mummimme äänen tiukasti sanovan, että "Anna se camee-koru Liisan (eli minun) tytölle".

Serkkuni oli aikoinaan, vanhimpana tyttölapsenlapsena, saanut mummilta (minulle hyvin rakas ja läheinen) kultaisen camee-korun, joka oli tarkoitus antaa sitten serkun omalle tytölle. Serkkuni jäi lapsettomaksi ja muilla serkuilla vain poikia, joka tämäkin tuli serkulleni ilmi, kun hän, mummin käskystä!, alkoi serkkujaan ja heidän lapsiaan jäljittää.

Camee-koru odottelee nyt sitten laatikossa viisivuotiaan tyttöni kasvamista. Tarinan hän saa kaupan päälle. :)

Vierailija
886/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerajaväsynyt kirjoitti:

Oletko siinä tilanteessa käyttänyt Jeesuksen Kristuksen nimeä, kun tuo on tapahtunut? Kutsu ihan ääneen apua Jeesukselta.

Jumala on luonut sinut ja olet hänen omaa tekoaan. Älä ikinä ajattele ettei hän välittäisi sinusta. Ensin olin kirjoitamassa että älä loukkaannu Jumalaan, mutta olisi tekopyhää sanoa niin koska en itsekään ole aina onnistunut. Mutta kertoisin Jumalalle ääneen mitä tunnen, että minua loukkaa kun tuntuu että hän antaa minun odottaa vastausta tai ei vastaa.

Kun sanonut ääneen joskus niin kuulen vaan ilkeätä ja häijyä naurua, ei auta. Joskus tai aika monesti ei tuu pihaustakaan suusta, ihan kuin leuat menis lukkoon tai olis pala kurkussa

Vierailija
887/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n. puoli vuotta sitten todella kipeä ja kuumehoureissani näin, minkä oletin olevan valveuni tai muu sellainen. Olin havahtuvinani hereille ja koin todella voimakkaan ikäänkuin sähkövirran kulkevan lävitseni ja jokin ääni unessa sanoi, että "nyt sinä kuolet". En koskaan parantunut terveeksi enää sen episodin jälkeen ja olen mennyt todella paljon huonompaan kuntoon koko ajan vaan. Kummallista. Ja näin muuten tästä koko sairaus -episodista myös etiäisen jo viime kesänä. En toki silloin tiennyt mitä se tarkoittaa tai osannut yhdistää sitä itseeni.

Vierailija
888/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun alussa olin tulossa täkänäntekokurssilta maamiesseurantalolta pyörällä. Olin menossa siihen taloon yöksi, jossa olin karjakkona.. Pyörän valo oli huono mutta yhtäkkkiä se valaisi edellä kulkevan miehen jalat. Pysäytin pyörän tietysti heti. Hengitin kiihkeästi. Mitenkähän tässä käy. Se mies sytytti tupakin ja tulen kajossa näin hänen kasvonsa! Hän oli opettajan aikuinen poika.

Läksin siitä paikasta polkemaan niin paljon kuin jaksoin, enkä paljon perään vilkuillu.

Vierailija
889/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-luvun alussa olin tulossa täkänäntekokurssilta maamiesseurantalolta pyörällä. Olin menossa siihen taloon yöksi, jossa olin karjakkona.. Pyörän valo oli huono mutta yhtäkkkiä se valaisi edellä kulkevan miehen jalat. Pysäytin pyörän tietysti heti. Hengitin kiihkeästi. Mitenkähän tässä käy. Se mies sytytti tupakin ja tulen kajossa näin hänen kasvonsa! Hän oli opettajan aikuinen poika.

Läksin siitä paikasta polkemaan niin paljon kuin jaksoin, enkä paljon perään vilkuillu.

Päädyittekö kuitenkin lopuksi heinälatoon peuhaamaan?

Vierailija
890/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päädyittekö kuitenkin lopuksi heinälatoon peuhaamaan?

Ehämmie. Ku ajoin niin kovast.

Vierailija
891/3732 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran heräsin unenpöpperössä ennen töihin lähtöä ja painelin suihkuun. Suihkuttelin suihkukaapissa ja käytin koiran ulkona ja lähdin töihin. 

Palasin töistä kotiin ja rupesin ihmettelemään edellisen asukkaan asentamaa suihkukaappia. Olin poistanut sen 2 kk aikaisemmin. Menin tarkistamaan, eikä sitä enää töissä tultua ollutkaan paikoillaan ..

Sinccis

Vierailija
892/3732 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin vuokra-asuntoa, johon olin muuttamassa. Imuroin olohuoneen patterin väliä, kun havaitsin että siellä oli joku paperi jumissa, sain sen sieltä vaivoin pois, se oli vanha rypistynyt postikortti. Taittelin kortin auki ja katsoin saajan nimeä hämmästyneenä, se oli osoitettu potilaalle, jota olin hoitanut osastolla ja pidellyt kädestä hänen kuollessaan. Harvinainen nimi, joten samasta henkilöstä kyse.

Ehkä se oli hänen viimeinen tervehdyksensä?

Vierailija
893/3732 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo vei roskapussin roskikseen...... pyytämättä.

Pelottava juttu....

Vierailija
894/3732 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattohoidettava potilas puhui usein isosta pantterista joka on lähistöllä. Uskoin harhojen johtuvan voimakkaista kipulääkkeistä. Yöllä kirjasin potilastietoja kansliassa, katsoin monitoriin ja näin tai aistin paremminkin kuinka iso, matala pantterimainen eläin käveli kansilan ohi ovelle päin.

Hetken kuluttua menin katsomaan aiemmin rauhallisesti nukkunutta saatettavaa, hän oli  juuri kuollut. 

Vierailija
895/3732 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo vei roskapussin roskikseen...... pyytämättä.

Pelottava juttu....

Tuo ”...pyytämättä” paljasti, että olet keksinyt koko jutun.

Vierailija
896/3732 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole ikinä sattunut mitään yliluonnollista, ennen kuin muutimme nykyiseen asuuntomme.

Ensimmäisenä yönä tunsin kirkkaan valon leijailevan sänkymme päällä, kun avasin silmäni se oli poissa, pistin tapauksen mielikuvituksen piikkiin, kunnes mieheni kertoi nähneensä unta kirkkaasta valosta sänkymme päällä.

Toinen tapaus sattui noin vuosi ensimmäisen jälkeen, mieheni ja poikani olivat ulkona. Minä istuin sohvalla ja lattialla huovan päällä köllötteli muutaman kuukauden ikäinen tyttäreni. Äkkiä kuulin virestäni sanan "äiti" ihan selkeäsi ja kovaa sanottuna.

Muutama kuukausi sitten heräsin kun päähäni lyötiin kovaa. Lyönti osui päälakeeni, tyynyn ja sängynpäädyn välillä tilaa n 10cm. Nukumme suuressa sängyssä, ja mieheni oli sikiunessa sängyn toisessä reunassa, vaikka heräsin ja regoin iskuun heti. Päälaki on myös paikka mihin ei unissaan tule huitaistua, eikä sängyn yläpuolellakaan ole mitään mikä olisi pudonnut, myöskään mitään ylimääräistä ei sängyssä ollut. Lyönti teki kipeää, ja aiheutti kuhmun.

Lyöntiä seuraavana yönä heräsin siihen ettäkännykkäni salamavalo räpsyi, kun se otti kuvia itsekseen huoneemme katosta. Kännykkä on yleensä lattialla sängyn vieressä. Nyt minulla on parikymmentä kuvaa katosta ja siitä miten unenpöpperössä ojentaudun sammuttamaan kännykkää.

Nämä ovat "oikeita tapauksia" , kaikki "tuntemukset" olen jättänyt listasta pois.

Vierailija
897/3732 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn tuntemaan energiaa. Esim. jos oikein keskityn ajattelemaan sanaa 'rakkaus', pystyn fyysisesti tuntemaan sähköisen energian kulkevan vartalossani ja värähtelyni muuttuvan.

Vierailija
898/3732 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivosin vuokra-asuntoa, johon olin muuttamassa. Imuroin olohuoneen patterin väliä, kun havaitsin että siellä oli joku paperi jumissa, sain sen sieltä vaivoin pois, se oli vanha rypistynyt postikortti. Taittelin kortin auki ja katsoin saajan nimeä hämmästyneenä, se oli osoitettu potilaalle, jota olin hoitanut osastolla ja pidellyt kädestä hänen kuollessaan. Harvinainen nimi, joten samasta henkilöstä kyse.

Ehkä se oli hänen viimeinen tervehdyksensä?

Tuosta saisi elokuvan juonen, novellin tms.

Vierailija
899/3732 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun syrjäisellä seudulla, meren rannalla ja aina samaan aikaan vuodestajostain kauempaa kuuluu suden ulvontaa. Merkillistä siinä on, että susi ulvoo aina 11.3. iltana. Naapurini kertoivat suden ulvovan 11.3. kuollutta merimiestä ja ulvoneen samana päivänä jo 59 vuoden ajan. En uskoisi ellen omin korvin kuulisi ulvontaa aina 11.3. iltana.

Vierailija
900/3732 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole ikinä sattunut mitään yliluonnollista, ennen kuin muutimme nykyiseen asuuntomme.

Ensimmäisenä yönä tunsin kirkkaan valon leijailevan sänkymme päällä, kun avasin silmäni se oli poissa, pistin tapauksen mielikuvituksen piikkiin, kunnes mieheni kertoi nähneensä unta kirkkaasta valosta sänkymme päällä.

Toinen tapaus sattui noin vuosi ensimmäisen jälkeen, mieheni ja poikani olivat ulkona. Minä istuin sohvalla ja lattialla huovan päällä köllötteli muutaman kuukauden ikäinen tyttäreni. Äkkiä kuulin virestäni sanan "äiti" ihan selkeäsi ja kovaa sanottuna.

Muutama kuukausi sitten heräsin kun päähäni lyötiin kovaa. Lyönti osui päälakeeni, tyynyn ja sängynpäädyn välillä tilaa n 10cm. Nukumme suuressa sängyssä, ja mieheni oli sikiunessa sängyn toisessä reunassa, vaikka heräsin ja regoin iskuun heti. Päälaki on myös paikka mihin ei unissaan tule huitaistua, eikä sängyn yläpuolellakaan ole mitään mikä olisi pudonnut, myöskään mitään ylimääräistä ei sängyssä ollut. Lyönti teki kipeää, ja aiheutti kuhmun.

Lyöntiä seuraavana yönä heräsin siihen ettäkännykkäni salamavalo räpsyi, kun se otti kuvia itsekseen huoneemme katosta. Kännykkä on yleensä lattialla sängyn vieressä. Nyt minulla on parikymmentä kuvaa katosta ja siitä miten unenpöpperössä ojentaudun sammuttamaan kännykkää.

Nämä ovat "oikeita tapauksia" , kaikki "tuntemukset" olen jättänyt listasta pois.

Iik, tämä oli paha, varsinkin tuo lyöntijuttu :o

Itse uskon kummituksiin, ja olen aina lohduttautunut sillä, että ne eivät voi satuttaa fyysisesti, joten tuollainen kuulostaa vähän hirvittävältä.

Ja miksikö sitten uskon kummituksiin? Kun olin pieni, me asuttiin jonkin aikaa sellaisessa pienessä, vähän rämässä omakotitalossa ennen kuin vanhemmat saivat oman valmiiksi. Muistan, että pihalla kulki joskus sellainen pitkä ja laiha hahmo, vähän kuin venytetty ihminen. Muistan katsoneeni sitä ikkunasta ja olleeni myös ulkona, kun se meni reittiään pihan reunalta. Olen isompana jutellut tästä vanhemmilleni ja nyt aikuisena äiti on kertonut, että hänkin näki kerran silmäkulmastaan sen hahmon ollessaan pihalla jaa saaneensa muutenkin siinä talossa kaikkia ihmeellisiä aistimuksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme