Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3732)

Vierailija
861/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni puhui unissaan ja kerran pistin nauhoituksen yöksi kun halusin kuulla mitä hassua sieltä tulee enkä jaksanut valvoa  kuuntelemassa. Nauhalta kuului mieheni ääni joka sanoi  "kissa kissa.. jäätelöä"  ja sitten tuli hiljaisuus minkä jälkeen kuului naisen ja miehen kiivasta kuiskuttelua. Jotkut puhuivat sänkymme vieressä ! Olin siinä aamukahvilla ihan paniikissa kun äänitettä kuuntelimme ja halusin muuttaa heti,   mies koetti rauhoitella ja keksiä järkisyitä mm. että me olisimme siinä kuiskutelleet mutta eivät ne meidän äänemme olleet, tai että olisi kuulunut muka naapurista.

Saitko selvää sanoista?

En oikein, puhuivat niin hiljaa mutta nainen sanoi "minä " tai "mene" .

Vierailija
862/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme taloon ja kauppaan kuului leikkimökki  jonka ikkunan välissä oli kinderhahmoja 90-luvulta. Hahmot katsoivat sisälle mökkiin. Kun pesin ikkunan, käänsin hahmot katsomaan ulos. Myöhemmin tappaessa ampiaista huomasin hahmojen kääntyneen taas naamat sisään päin, ikkuna aukeaa vain ikkuna-avaimella eli lapsi ei niitä ollut voinut käännellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskellä yötä kun heräsin kuulin miehen ja naisen keskustelua. Se oli kovaa kuiskutusta. En saanut selvää mistä puhuivat. Kysyin mieheltä että oliko kuullut samaa niin oli... ja oli ihmetellyt sitä. Ajattelin ensin että oliko tv jäänyt meiltä päälle ja menin katsomaan, ei ollut.

Vierailija
864/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani katsoi minua yöllä vuoteeni yläpuolella ja hymyili.Näin kauniin kasvokuvan tarkkaan erottuvana.

Vierailija
865/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin itseni Facebookista lainaamassa Ismo Laitelaa yhdelle parhaimmista ystävistäni. Alkoholilla, jota en yleensä käytä, saattoi olla kanavoivaa osuutta.

Vierailija
866/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni puhui unissaan ja kerran pistin nauhoituksen yöksi kun halusin kuulla mitä hassua sieltä tulee enkä jaksanut valvoa  kuuntelemassa. Nauhalta kuului mieheni ääni joka sanoi  "kissa kissa.. jäätelöä"  ja sitten tuli hiljaisuus minkä jälkeen kuului naisen ja miehen kiivasta kuiskuttelua. Jotkut puhuivat sänkymme vieressä ! Olin siinä aamukahvilla ihan paniikissa kun äänitettä kuuntelimme ja halusin muuttaa heti,   mies koetti rauhoitella ja keksiä järkisyitä mm. että me olisimme siinä kuiskutelleet mutta eivät ne meidän äänemme olleet, tai että olisi kuulunut muka naapurista.

Saitko selvää sanoista?

Onko mahdollista, että äänet tulivat ulkoa tai naapurista?

Vierailija
867/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko selvää sanoista?

Tuskin, kyseinen henkilö asuu todennäköisesti metsän keskellä syrjäisessä mökissä, ja oli talvi eikä hangessa näkynyt jälkiä.

Vierailija
868/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri ylittämässä tien, kun tunsin jonkun lämpimän ja vahvan vetävän minut taaksepäin. Samassa edestäni viuhahti moottoripyörä. Pelastuin.

Vierailija
869/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin kuollutta koiraani ihan kauheesti ja päätin maksaa ylikalliille, mutta kuullemma hyvälle, meediolle ylihinnan (1500e) saadakseni tietää miten koirani voi. 

Tämä meedio oli taivaallinen, hän kertoi, että rakas koirani, jonka kanssa olin harrastanut voittoisasti näyttelyissä käyntiä (tiesi tämän, en kertonut) voi hyvin. Että koirani ei tunne enää tuskaa eikä kipua ja että sillä on monta koirakaveria siellä missä on. 

Meedio oli hyvä, tiesi heti koiran rotuni, koirani nimen värin ja osasi jopa kuvailla koirani luonnetta. Kyyneleet valuivat silmistäni, niin helpottunut olin.

Vierailija
870/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä asunnossa on  jotain hämärää,  kokemuksia on sekä minulla että lapsilla. Muutimme tähän (kaupungin vuokrataloja) viime  keväänä ja lähes heti muuttopäivästä on sattunut ja tapahtunut.

- Näin jonkun menevän keittiöön mutta lapset nukkuivat

- Tyttö väitti veljensä kiusaavan häntä seinään koputtelemalla mutta poika oli kanssani ei huoneessaan

- Tyttäreni oli yksin kotona ja kuuli jysäyksen . Batterytölkki oli jotenkin sinkoutunut ulos jääkaapista, tyttö näytti tölkkiä ja ihan lommoilla se oli

- Olin vessassa ja joku  renkutti kahvaa nopeasti kolmen sarjassa,  lapset olivat isällään eikä meillä ole lemmikkejä

- Kuulin paljaiden jalkojen läpseen tulevan sänkyäni kohti ja luulin että poika tulee viereen, askeleet kulkivat sänkyni viereen ja pysähtyivät eikä siinä seissyt ketään

Taitaa olla terveysfriikkimörkö, joka toivoo, että lopetat energiajuomien litkimisen!

Vierailija
871/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran istuin kaupungilla penkillä odottelemassa ja nauttimassa auringonpaisteesta, kun sellainen vanha, vähän pultsahtava täti alkoi jutustella. Ensin mietin, että liukenenko paikalta, sillä en hirveästi tykkää jutella tuntemattomien kanssa. 

Täti alkoi kuitenkin selvänäkijämäisesti kertoa minulle minun omasta elämästäni, kuinka olen sairastanut, mutta siitä huolimatta vahvistunut, kuinka minun luottamukseni on petetty ja kuinka se oli jotain universumin karmaa entisestä elämästäni... Aika erikoinen kokemus, kaikki tuntui sopivan omaan elämääni.

Hetken jutteli, kertoi omasta elämästään ja lähti sitten ostamaan maitoa kaupasta :D

Vierailija
872/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saisi kirjoittaa tätä koska tästä minut tunnistetaan...

Olin sairaalassa potilaana ja iltaisin ihmettelin mistä kuuluu tuo meteli aivan kun joukko ihmisiä istuu jonkun luona iltaa juoden pohjia, kuunnellen musiikkia ääni oli vaimeaa. Sitten rupesin silmäni sivukulmalla näkemään tumman viittelöivän hahmon sekä kissan joka tummana varjona hyppäsi esim. ikkulaudalle. Sitten alkoi öisin kuulumaan nuoren naisen ääni " Ei eiii EI tippaaa ei..." Jatkuvasti kuului miten portaita kävellään edes takaisin ja osastolla ei ollut missään portaita varsinkaan puisia. Eräänä yönä kun koitin nukkua kuulin äänen joka sanoi nimeni ja miten kuolen kohta samalla tuoli tippui minun vuoteeseen. Oli pakko yöllä lähteä osastolta kotiin! Olin sairaalassa sylkirauhasen tulehduksen ja toispuolisen kasvohalvauksen takia.

Kasvohermohalvaukseen käytetään isolla annoksella suun kautta otettavaa kortisonia. Aina silloin tällöin tulee vastaan psyykkisiä haittavaikutuksia, joku on mennyt ihan psykoosiinkin. 

Emme tunnista sinua, ole huoletta. MIksi ihmeessä tunnistaisimmekaan?  Et kertonut mitään sellaista.

Vierailija
873/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin kuollutta koiraani ihan kauheesti ja päätin maksaa ylikalliille, mutta kuullemma hyvälle, meediolle ylihinnan (1500e) saadakseni tietää miten koirani voi. 

Tämä meedio oli taivaallinen, hän kertoi, että rakas koirani, jonka kanssa olin harrastanut voittoisasti näyttelyissä käyntiä (tiesi tämän, en kertonut) voi hyvin. Että koirani ei tunne enää tuskaa eikä kipua ja että sillä on monta koirakaveria siellä missä on. 

Meedio oli hyvä, tiesi heti koiran rotuni, koirani nimen värin ja osasi jopa kuvailla koirani luonnetta. Kyyneleet valuivat silmistäni, niin helpottunut olin.

En vähättele ikävää ja surua jota tunnet koirasi kuoltua.

Enkä vähättele tuota 1500 euroakaan, jonka meedio sinulta höyläsi. Aika hyvin. 

Vierailija
874/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kerran joskus reilu 10 vuotta taaksepäin nähnyt pallosalaman. Oli suhteellisen harmaa ja painostava ilma, kun luulin, että joku puhaltelee saippuakuplia. Sellainen 20cm halkaisijaltaan oleva keltaisena hohtava läpinäkyvä pallo ilmestyi syrjäisessä lähiössä sijaitsevan omakotitalomme pihalle. Se liikkui todella omituisenkin vakaasti ja jotenkin majesteettisesti eteenpäin kohti alapihan keinuja. Kun se tavoitti metallisen keinunjalan, se alkoi kiertää sitä ympäri, kunnes lopulta energia loppui ja se hävisi. Yliluonnollista tai ei, harva uskoo edelleenkään pallosalamoiden olemassaoloon, kun niitä ei oikein olla pystytty todistamaan. Siksi saan aina väittää vastaan, kun kerron nähneeni sellaisen. Onneksi en ollut ainoa paikalla, vaan myös sisarukseni voivat sen todistaa.

Vierailija
875/3732 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olin kerran tulossa Mykrän Tanssilavalta. Oli syksy ja viimeset tanssit. Olin reissussa raktorilla mutta ei ollunna välttijä perässä.  Tanssilavan nakkiputkan pitäjä antoi ilmatteeksi viimeset revenneet nakit. 

Kun söin niitä nakkija  Fordsonin vierellä kuulu männiköstä ku ihmisen huutova.

En jääny paljo katteloon ku pelotti ja läksin Fordsonilla ajeleen pikitietä pitkin ja kun tulin kottiin

oli äiti jättänyt otrapuuron ja teeripaistin leivinuuniin lämmitä.

Sillon ei pelottanna!

Vierailija
876/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko selvää sanoista?

En usko, kuulosti  ihan silti että  sänkymme vieressä puhutaan kuiskaillen jotta emme heräisi. Ollaan asuttu tässä 6vuotta eikä naapurien puhe tai telkan ääni kuulu noin selvästi !

Vierailija
877/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko selvää sanoista?

En usko, kuulosti  ihan silti että  sänkymme vieressä puhutaan kuiskaillen jotta emme heräisi. Ollaan asuttu tässä 6vuotta eikä naapurien puhe tai telkan ääni kuulu noin selvästi !

Tämän jälkeen nauhoittaisin joka yön. Ja ehkäpä kuvaisinkin lisäksi.

Vierailija
878/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko selvää sanoista?

Millä nauhoitit? Ehdottomasti, nauhoita uudelleen. Ja jos vaan mahdollista, kysy kysymyksiä useampana eri kertana

Vierailija
879/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss Pallosalama kirjoitti:

Oon kerran joskus reilu 10 vuotta taaksepäin nähnyt pallosalaman. Oli suhteellisen harmaa ja painostava ilma, kun luulin, että joku puhaltelee saippuakuplia. Sellainen 20cm halkaisijaltaan oleva keltaisena hohtava läpinäkyvä pallo ilmestyi syrjäisessä lähiössä sijaitsevan omakotitalomme pihalle. Se liikkui todella omituisenkin vakaasti ja jotenkin majesteettisesti eteenpäin kohti alapihan keinuja. Kun se tavoitti metallisen keinunjalan, se alkoi kiertää sitä ympäri, kunnes lopulta energia loppui ja se hävisi. Yliluonnollista tai ei, harva uskoo edelleenkään pallosalamoiden olemassaoloon, kun niitä ei oikein olla pystytty todistamaan. Siksi saan aina väittää vastaan, kun kerron nähneeni sellaisen. Onneksi en ollut ainoa paikalla, vaan myös sisarukseni voivat sen todistaa.

https://tieku.fi/luonto/saa/salamat/tallainen-on-pallosalaman-salaisuus

Vierailija
880/3732 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kävelylenkillä miesystäväni kanssa ja puhuttiin asioista henkevästi. Lähdin yllättäen ylittämään katua viistosti, astuin jo jalallani autotielle, kun yhtäkkiä jokin vetäisi minut takaisin kävelytielle ja siinä samassa pitkänmatkan bussi kulki ohitsemme. Mitään ääntä bussi ei ollut päästänyt, lipui vain alamäkeä äänettömästi lujaa vauhtia ohitsemme. Kuka tai mikä veti minut pois alta, mieheni se ei ainakaan ollut. Hänkin ihmetteli tapahtunutta, koska näki, että olin lähdössä tietä ylittämään ja yhtäkkiä kuitenkin ponnahdin takaisin jalkakäytävälle. Loppumatkan kuljimme aika hiljaisina kotiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän