Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi samat ihmiset jotka sanovat että lasten kanssa voi tehdä samoja asioita kuin ennenkin, haluavat tehdä ne nuorena että saa ne nopeasti pois?

Vierailija
06.04.2019 |

Mulla ei ole mitään mielipidettä miten pitäisi toimia, kukin tekee mitä tykkää se on paras, mutta miten nämä kaksi asiaa muka voi tunkea saman ihmisen mielipiteeksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te mietittekin.

Vierailija
2/12 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä nyt niinku ylitulkitset toisten sanomisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, millä tavalla? Kun en itse ainakaan kaipaa mitään sellaista lapset sisään ja ulos -elämää, mihin sitä nyt perheenjäseniään haluaisi tunkea sitten kun ne on saanut. Musta on outo motivaattori tehdä lapset aikaisin että pääsisi niistä aikaisin jotenkin eroon...

Vierailija
4/12 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, millä tavalla? Kun en itse ainakaan kaipaa mitään sellaista lapset sisään ja ulos -elämää, mihin sitä nyt perheenjäseniään haluaisi tunkea sitten kun ne on saanut. Musta on outo motivaattori tehdä lapset aikaisin että pääsisi niistä aikaisin jotenkin eroon...

Mihin sä Kuvittelet niiden häviävän?

Vierailija
5/12 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne mihinkään häviäkään, se juuri :D miksi siis pitää ajatusta jonain johtotähtenä? Jos haluat olla yksin ja vapaa ja riippumaton ja nauttia parisuhteesta, niin nuorena se on vaan helpompaa. Kun teet lapset niin nauti niistä äläkä odottele mitään "eroonpääsemistä"

Vierailija
6/12 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kummallista tuossa on?

Vierailija
7/12 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun lapset kasvoivat, olin yhä nuori ja voimissani toteuttamaan niitä muita tavoitteita elämässäni. Ja nyt, kun on jo lapsenlapsia, olen yhä niin nuori ja voimissani, että jaksan juosta heidänkin kanssaan.

Vierailija
8/12 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne mihinkään häviäkään, se juuri :D miksi siis pitää ajatusta jonain johtotähtenä? Jos haluat olla yksin ja vapaa ja riippumaton ja nauttia parisuhteesta, niin nuorena se on vaan helpompaa. Kun teet lapset niin nauti niistä äläkä odottele mitään "eroonpääsemistä"

Ylitulkitset siis vaan muiden sanomisia.

Vierailija
9/12 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kun lapset kasvoivat, olin yhä nuori ja voimissani toteuttamaan niitä muita tavoitteita elämässäni. Ja nyt, kun on jo lapsenlapsia, olen yhä niin nuori ja voimissani, että jaksan juosta heidänkin kanssaan.

Aika moni ihminen on nykyään voimissaan pitkälle eläkeikään. Ei mua ole ainakaan lapset estänyt toteuttamaan muita tavoitteita, ja aika hyvälle matkalle pääsin jo silloin, kun niitä lapsia ei vielä ollut. Ei ollut hirveää tarvetta päästä toteuttamaan vaan keskittyä perheeseen rauhassa. Ruuhkavuodet... mitä ne on?

Vierailija
10/12 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kummallista tuossa on?

Jos lapset ei estä mitään elämässä, niin mitä väliä sillä sitten on, että missä vaiheessa niitä roikkuu jaloissa?

Vierailija
11/12 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa ei tarvitse muuttaa tapojaan ja tottumuksiaan, joten ne voi pyöräyttää maailmaan silloin kun itselle parhaiten sopii, ja näille sun äimistelemillesi sopii paremmin että ne lapset tehdään siinä iässä kun niitä jaksaa hoitaa, ja ei tarvitse riskeerata synnyttäjän korkeasta iästä johtuvaa downia tms. Kun lapset sitten alkaa olla siinä iässä että muuttavat omilleen, ne saavat myös asua omillaan eikä asuinpaikkaa tarvitse miettiä sen mukaan, kuinka hoidetaan geriatristen mamman ja papan hoito ja huolenpito matkan päästä. Bonuksena ne suhteellisen nuoret mamma ja pappa voivat jatkaa vielä parisuhdetta kahden kesken aikuisellakin iällä miltei entiseen malliin, kun jaksaa mennä ja heilua.

Vierailija
12/12 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kanssa ei tarvitse muuttaa tapojaan ja tottumuksiaan, joten ne voi pyöräyttää maailmaan silloin kun itselle parhaiten sopii, ja näille sun äimistelemillesi sopii paremmin että ne lapset tehdään siinä iässä kun niitä jaksaa hoitaa, ja ei tarvitse riskeerata synnyttäjän korkeasta iästä johtuvaa downia tms. Kun lapset sitten alkaa olla siinä iässä että muuttavat omilleen, ne saavat myös asua omillaan eikä asuinpaikkaa tarvitse miettiä sen mukaan, kuinka hoidetaan geriatristen mamman ja papan hoito ja huolenpito matkan päästä. Bonuksena ne suhteellisen nuoret mamma ja pappa voivat jatkaa vielä parisuhdetta kahden kesken aikuisellakin iällä miltei entiseen malliin, kun jaksaa mennä ja heilua.

Jos oikein vanha synnyttäjä olisi 45v, niin sitten sitä olisi 65v kun oma lapsi on 20.

65 ei tosiaan ole mikään erityisen vanha. Oma äitini johtaa yritystä, jumppaa ja menee ja matkustaa vielä 67-vuotiaana, että eipä ole hänen geriatrisuutensa oikein näköpiirissä.

Ja jos parisuhdetta pitää "jatkaa" voi ei.. mihin hyllylle te nuoret oikein suhteenne laitatte lapsien vuoksi? Nauttikaa elämästä älkää suorittako! Silloin on aina hyvä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän