Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokainen helvetin mies pelaa tätä lapsellista peliä - LOPETTAKAA PELAAMINEN JA ANTAKAA HUOMIONNE NAISELLE

Vierailija
06.04.2019 |

V*tuttaa suorastaan kun jokainen mies pelaa sitä lapsellista peliä jossa hypätään jostain lentokoneesta jonnekin hakkaamaan jotain helvetin puita.

Lapset pelaa tuota sontaa ja te aikuiset miehet jotka käytätte vapaa-aikanne tuohon saatte olla aivan yksin. Lopettakaa ja antakaa huomionne naisille!!

Jos vielä yksikin mies pelaa tuota niin annan olla.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki todellakaan pelaa Fortnitea. Mä pelaan änärii..

Vierailija
62/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päälle parikymppinen mies ja en pelaa mitään pelejä. Sensijaan olen aika koukussa vauva.fi palstaan ja ylikseen. Myös youtubesta katson kaikkea ja luen miljoonaa eri blogia. Sitten kun en ole täällä tai muualla netissä olen urheilemassa tai kavereiden kanssa. Naista en aio ikinä hommata ja jos hommaan niin en sellaista joka on huomiota vailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen vähän vanhempi, ja omanikäiset miehet eivät todellakaan pelaa tietokoneella. :D He urheilevat ja nussivat.

Ja heidän naisensa roikkuvat vauvapalstalla?

Vierailija
64/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 vuoteen en ole mitään peliä pelannut.

T. Mies 39v

30 vuotta olet yrittänyt päästä naisten suosioon taistelemalla miehistä kilpailuviettiä vastaan? Kannattiko? Itse pelaan sekä omaksi ilokseni että lasteni kanssa, eikä yhtään kiinnosta, häiritseekö se naisia.

Kilpailuviettiä voi toteuttaa tietokonepelien sijaan myös urheilemalla, rakentamalla, tekemällä töitä, perustamalla yrityksen jne...

Mutta noiden sijaan roikut vauvapalstalla. :)

Vierailija
65/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päälle parikymppinen mies ja en pelaa mitään pelejä. Sensijaan olen aika koukussa vauva.fi palstaan ja ylikseen. Myös youtubesta katson kaikkea ja luen miljoonaa eri blogia. Sitten kun en ole täällä tai muualla netissä olen urheilemassa tai kavereiden kanssa. Naista en aio ikinä hommata ja jos hommaan niin en sellaista joka on huomiota vailla.

Oikein poika. Tällä palstalla opit naisesta viikossa sen mihin moni sitoutunut mies on käyttänyt vuosikymmeniä.

Vierailija
66/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hetkinen kai tää on joku trolli. Eikös aikuinen mies saa tehdä mitä lystää. Ja lapsellista? Eikös sitten karkitkin ole lapsellisia ja sipsit ja suklaa ja päikkärit ja lastenleffat animaatiot mitä naiset kattelee viel aikuisinakin ja pakottaa miehensä katsomaan myös... ja kaikki muukin mitä lapsena on tehnyt on ilmeisesti lapsellista? Tuo pelaaminenhan vaan on mukavaa ajanvietettä. Kai sitä ihminen saa tehdä asioita joista tulee hyvä fiilis. Vai pitäiskös vaan masennella menemään ja juoda viinaa halkopinon vieressä ja välillä tulla hakkaamaan silmä muistaksi. Sitäkö te haluatte, "oikean suomalaisen miehen"

Vierailija
67/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pelaa fortnitea,enkä mitään muutakaan.Mä juon kaljaa ja piereskelen.

Vierailija
68/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sinccis

Vierailija
69/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelaan pelkästään kilpa-autosimulaattoreita. Ei kiinnosta mitkään fortnitet, kyllä kilpaa ajaminen on hauskempaa, varsinkin kun on pelit ja vehkeet sitä varten.

t. yli kolmekymppinen mies

Vierailija
70/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pelataan vain kunnollisia k-18 pelejä ja pelaan paljon enemmän, kuin aviomieheni.

Olen pelannut jo 20 vuotta. Mies rakensi minulle tehokkaan pelikoneen viime jouluksi.

N35

Vierailija
71/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clash of clans, sitä ne pelaa.

Vierailija
72/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sitten ilmeisesti ole Helvetin mies, kun en sellaista peliä pelaa enkä edes tiedä, että mistä pelistä on kyse. En kylläkään haluaisikaan olla mikään Helvetin mies vaan Jumalan mies. Älkää ymmärtäkö tätä väärällä tavalla, minä tarkoitan, että minä uskon Jumalaan ja Jeesukseen, olen heidän puolellaan Paholaista vastaan, jota minä vihaan ja halveksin. Hänellä ei ole tarjottavana ihmisille muuta kuin pelkkää kipua, sairauksia, nälkää, kurjuutta, kärsimystä, itkua ja kauhua, ei edes kannattajilleen hän pysty parempaa järjestämään. Sen sijaan Jumalaan ja Jeesukseen uskomalla pääsee Taivaaseen, jossa kaikki on kaikella tavalla hyvin. Pyrin myös elämään elämäni niin, että aikanani sieluni pääsee Taivaaseen, eikä joudu ikuiseen kadotukseen Helvettiin Paholaisen kidutettavaksi. Minulle jo tämä maanpäällinen Helvetti on tarpeeksi kamala kipuineen, yksinäisyyden tunteineen, pakko-oireineen, rahanpuutteineen ja muiden sellaisten syiden vuoksi.

Vierailija
73/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan pelaa.

Itseasiassaen pelaa mitään nettipeliä.

Vierailija
74/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puita hakkaamaan? Lentokoneesta? Mistähän tässä on kyse? Kysyy mies.

En muista koskaan kuulleenikaan tuollaisesta pelistä. Terv mies

Vierailija
75/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies37v kirjoitti:

Minä en sitten ilmeisesti ole Helvetin mies, kun en sellaista peliä pelaa enkä edes tiedä, että mistä pelistä on kyse. En kylläkään haluaisikaan olla mikään Helvetin mies vaan Jumalan mies. Älkää ymmärtäkö tätä väärällä tavalla, minä tarkoitan, että minä uskon Jumalaan ja Jeesukseen, olen heidän puolellaan Paholaista vastaan, jota minä vihaan ja halveksin. Hänellä ei ole tarjottavana ihmisille muuta kuin pelkkää kipua, sairauksia, nälkää, kurjuutta, kärsimystä, itkua ja kauhua, ei edes kannattajilleen hän pysty parempaa järjestämään. Sen sijaan Jumalaan ja Jeesukseen uskomalla pääsee Taivaaseen, jossa kaikki on kaikella tavalla hyvin. Pyrin myös elämään elämäni niin, että aikanani sieluni pääsee Taivaaseen, eikä joudu ikuiseen kadotukseen Helvettiin Paholaisen kidutettavaksi. Minulle jo tämä maanpäällinen Helvetti on tarpeeksi kamala kipuineen, yksinäisyyden tunteineen, pakko-oireineen, rahanpuutteineen ja muiden sellaisten syiden vuoksi.

Kerropa, missä kohti Raamattua kerrotaan, että helvetissä Paholainen kiduttaa ihmisiä?

Vierailija
76/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 vuoteen en ole mitään peliä pelannut.

T. Mies 39v

Yli 30 vuoteen en ole pelaamatta ollut.

T. Mies 45v, jolla on perhe, firma ja omakotitalo

Vierailija
77/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se varmasti tuskallista on naisille, kun tajuavat häviävänsä digiviihteelle. Sorit siitä.

Vierailija
78/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se miehen huomio pitäisi antaa naiselle??? Mikä maailman napa se nainen muka on, jotta siihen tulisi keskittää kaikkien huomio? Kaivele ihan vaan yksinäsi sitä nappasi, ja ruikuta henkistä yksinäisyyttäsi.

Vierailija
79/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se miehen huomio pitäisi antaa naiselle??? Mikä maailman napa se nainen muka on, jotta siihen tulisi keskittää kaikkien huomio? Kaivele ihan vaan yksinäsi sitä nappasi, ja ruikuta henkistä yksinäisyyttäsi.

Ei se nainen ole se maailman napa vaan se ihminen siinä vierellä. Ihminen tarvitsee ihmistä rinnalleen ja ihmisen ei ole hyvä olla yksin. Peli pidemmän päälle tekee yksinäiseksi ja vaikka sinulle kelpaa seuraksi peli niin siinä vieressä on ihminen joka haluasi olla juuri sinun kanssasi. Veikkaisin et ketjun aloittaja voisi ajatella jotenkin noin. Kun kumppanista tulee joillekin itsestäänselvyys niin helposti laiminlyö hänen tarpeitaan ja halujaan. Mies pelaa vaikka hellulla panettaa😂😂. Mies pelaa vaikka hellu haluu lenkille kahdestaan😂, mies pelaa vaikka hellu haluais ihan jotain muuta (ääliö mies). Mut odota kun peli loppuu hetkeksi ja mies haluu jotain eikä saakkaa. Hän on kuin pieni sievä kiukutteleva lapsi.

Mä hävisin erille harrastukselle parisuhteessa. Sitten kun lähdin niin kerjää takasin, edelleen sama ääliö.

Nyt uusi mies joka puhuu ja pussaa. ❤️❤️

Vierailija
80/99 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna huomiotani naisille enkä naiselle mutta en kyllä pelaakaan. Pelaamisessa on liian kova taso amatöörille. Pitäis treenata ja treenata. Ehkä jaksais jos joku nainen kannustais vieressä. Tois juomaa ja evästä pitkiin sessioihin ja pitäisi huolta arjen pyörittämisestä ja antaisi huomiota. Ehkä sitten ammattilaistuisin pelaamisessa. Sitähän meiltä aika paljonkin toivotaan. Pelialan osaamista. Sillä Suomi meinaa ylipäätään hoitaa demografiset velvoitteensa. En ole asiantuntija kyseenalaistamaan.