Jokainen helvetin mies pelaa tätä lapsellista peliä - LOPETTAKAA PELAAMINEN JA ANTAKAA HUOMIONNE NAISELLE
V*tuttaa suorastaan kun jokainen mies pelaa sitä lapsellista peliä jossa hypätään jostain lentokoneesta jonnekin hakkaamaan jotain helvetin puita.
Lapset pelaa tuota sontaa ja te aikuiset miehet jotka käytätte vapaa-aikanne tuohon saatte olla aivan yksin. Lopettakaa ja antakaa huomionne naisille!!
Jos vielä yksikin mies pelaa tuota niin annan olla.
Kommentit (99)
Joo olen kunnon mies ja pelaan stardew valley -peliä. Siinä tehdään sentään työtä kaikki päivät ja annan vaimolle joka päivä rubiinin lahjaksi. Kunnon miesten peli.
Vierailija kirjoitti:
Patrik laine pelaa kuulemma 14 tuntia /vrk tuota peliä. Ei ihme ettei peli kulje jäällä. Kumma ettei joukkueen pomot saa kuriin poikaa
Kyseinen ”poika” on tienannut jo nyt enemmän kuin keskiverto palkansaaja Suomessa koko elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
30 vuoteen en ole mitään peliä pelannut.
T. Mies 39v
30 vuotta olet yrittänyt päästä naisten suosioon taistelemalla miehistä kilpailuviettiä vastaan? Kannattiko? Itse pelaan sekä omaksi ilokseni että lasteni kanssa, eikä yhtään kiinnosta, häiritseekö se naisia.
Mä urheilen paljon ja luen kirjoja. En itsekään haluaisi luopua niistä miehen takia.
Exälleni olin ilmaa muuten paitsi jos luin kirjaa. Hän alkoi aina silloin haluamaan sekziä. Teki mieli pamauttaa kirjalla päähän.
Tosimiehet ei pelaa Forniteä vaan World Of Warcraftin Arenaa. Ja tajuavat myös sen sitten illan päätteeksi lopettaa, kun nainen haluaa kunnolla kieltä ja munaa.
-Multi Rank One Undead Fire Mage
Vierailija kirjoitti:
Mikä peli? Terve nuori mies kyllä lopettaa, kun on seksiä tarjolla. Löytyykö vikaa ehkä hieman sinustakin?
Eipä lopeta. Saa heilua pitsialusvaatteissa (hyvä kroppa, muodot on) vaikka koko päivän ja mitään ei tapahdu. Murahdusta kummempaa kommunikointia ei tapahdu, katsekontaktia saa ehkä sekunnin päivässä ja sekin ärsyyntyneenä ("no mitä nyt? tää on täs nyt kesken").
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies 39v
30 vuotta olet yrittänyt päästä naisten suosioon taistelemalla miehistä kilpailuviettiä vastaan? Kannattiko? Itse pelaan sekä omaksi ilokseni että lasteni kanssa, eikä yhtään kiinnosta, häiritseekö se naisia.
Kilpailuviettiä voi toteuttaa tietokonepelien sijaan myös urheilemalla, rakentamalla, tekemällä töitä, perustamalla yrityksen jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslapsia tuollaiset. Kunnon miehet ei vietä aikaansa tuijottaen pelejä.
Siellä joku kateellinen, joka sai lapsena Nintendon sijaan Rubiikin kuution.
Oli Rubiikin kuutio, mutta myös wiit ja playstationit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies 39v
Peliriippuvuutta puolustellaan sillä, että "nokun mulla on miehinen kilpailuvietti"? Kaikkea sitä näkee.
Kyllä noihin voi jäädä koukkuun. itselläkin aikanaan kävi niin World Of Warcraftin kanssa. Koukuttavia ovat
mies50v
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, onko kyseessä fortnite? Eikö se ole 14-vuotiaiden lasten peli? Vähän kuin joku minecraft, ei kai kukaan aikuinen tuollaisia pelaa?
Vanhin pelikaveri joka mulla on, on 34-vuotias. Muuten pelaan 19-30-vuotiaiden kanssa.
N28
Miksihän minä en tunne yhtään pelaavaa, aikuista miestä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Et tunne mitään muutakaan?
Vierailija kirjoitti:
On aika saletti, että ne eivät vain huutele ja mainosta pelaamistaan missään. Mutta satavarmasti pelaavat kun ovat yksin tai kavereiden kanssa neljänseinän sisällä. SATAVARMASTI. Jotain peliä, ei välttämättä forniteä, mutta sitä on jo pelannut billion ihmistä joten on todennäköistä että lähes joka mies on pelannut fortniteä.
Jotain on nykymaailmassa pahasti pielessä, jos peliä, jonka tarkoitus on vastustajien tappaminen, pidetään lapsellisena.
En pelaa mitään pleikkaa mutta hypin oikeasti lentokoneista ja käyn harventamassa metsäpalstaa. Lisäksi tulee kiipeiltyä ja laskettua vuorilla, ajettua fillarilla alamäkeä ja muita juttuja. Onko Ok sulle?
Vierailija kirjoitti:
"mies"
Miehet ei pelaa.
Sano se niille ketkä vetää isoja rahoja pelaamalla
Vierailija kirjoitti:
En pelaa mitään pleikkaa mutta hypin oikeasti lentokoneista ja käyn harventamassa metsäpalstaa. Lisäksi tulee kiipeiltyä ja laskettua vuorilla, ajettua fillarilla alamäkeä ja muita juttuja. Onko Ok sulle?
Tuo on normaalia miehen vapaa-ajan toimintaa. Kamala ajatus, että täältä löytyy naisia jotka kuvittelevat kaikkien miesten olevan kotona niska kyyryssä kykkiviä Impotentti-Iivoja.
Vierailija kirjoitti:
Jotain on nykymaailmassa pahasti pielessä, jos peliä, jonka tarkoitus on vastustajien tappaminen, pidetään lapsellisena.
Hyvä pointti. Tämä tappamis peli on juuri lasten suosiossa, ja kun olen pelannut itse fortniteä niin tiimipelissä on ollut mikki päällä muilla random pelaajilla ja he ovat kuulostaneet 8v ikäisiltä. Kyllä tuntui hassulta, että minä aikuinen mies pelaan lapsosten kanssa.
Olin juuri kaverin lapsen 10-vuotissynttäreillä. Oli varmaan toistakymmentä kaveria hänellä siellä, kaikenmaailman herkkuja, lahjoja ja ulkona kaunis ilma. Synttärisankari vinkui koko ajan, siis ihan koko ajan, että milloin saa mennä pelaamaan Fortnitea. Mikään muu ei kiinnosta. En sano että hän tulee aikuisenakin olemaan peliriippuvainen mutta hurjaa nähdä miten vahva ote sillä voi olla ihmisen mieleen.