Jokainen helvetin mies pelaa tätä lapsellista peliä - LOPETTAKAA PELAAMINEN JA ANTAKAA HUOMIONNE NAISELLE
V*tuttaa suorastaan kun jokainen mies pelaa sitä lapsellista peliä jossa hypätään jostain lentokoneesta jonnekin hakkaamaan jotain helvetin puita.
Lapset pelaa tuota sontaa ja te aikuiset miehet jotka käytätte vapaa-aikanne tuohon saatte olla aivan yksin. Lopettakaa ja antakaa huomionne naisille!!
Jos vielä yksikin mies pelaa tuota niin annan olla.
Kommentit (99)
Ei kyllä tuo mies nyt tuolla rähjää telkkarille ja huutaa "v*ttua, miten ne voi tappaa seinän läpi?!?!?"
Kyseessähän on siis Battlefieldin (124V) pelaaminen. Sitä avohakkuu peliä ei ole pelannut ollenkaan. Mä olen parit tyypit ottanut. ;)
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen päälle parikymppinen mies ja en pelaa mitään pelejä. Sensijaan olen aika koukussa vauva.fi palstaan ja ylikseen. Myös youtubesta katson kaikkea ja luen miljoonaa eri blogia. Sitten kun en ole täällä tai muualla netissä olen urheilemassa tai kavereiden kanssa. Naista en aio ikinä hommata ja jos hommaan niin en sellaista joka on huomiota vailla.
Oikein poika. Tällä palstalla opit naisesta viikossa sen mihin moni sitoutunut mies on käyttänyt vuosikymmeniä.
Kannattaa jatkaa tämän likaviemärin tonkimista, niin huomaat miksi suomalaiset "naiset" kannattaa kiertää ja kaukaa. Sekä myös selviää miksi kannattaa hankkia oikein tukeva ja pitkä keppi, ja miksi sitä on syytä kuljettaa mukanaan hela tiden.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se varmasti tuskallista on naisille, kun tajuavat häviävänsä digiviihteelle. Sorit siitä.
Jos ja kun nainen häviää digiviihteelle, tai ihan tavalliselle viihteellekkin, niin se paljastaa vain kuinka turhia otuksia naiset ovat. Se että naisten Hinta - Laatu - Viihde/suhde on niin luokattoman huono, tulee tuossa myös ilmi.
Anteeksi mutta ehkä tämä sanoma ei mene perille Vauva-palstan kautta..... Kenties voisit ryhtyä Tubettamaan tätä tärkeää infoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se varmasti tuskallista on naisille, kun tajuavat häviävänsä digiviihteelle. Sorit siitä.
Jos ja kun nainen häviää digiviihteelle, tai ihan tavalliselle viihteellekkin, niin se paljastaa vain kuinka turhia otuksia naiset ovat. Se että naisten Hinta - Laatu - Viihde/suhde on niin luokattoman huono, tulee tuossa myös ilmi.
Kuitenkin tykkäät viettää aikaasi täällä mammojen jutusteluiden parissa. Etkö saa kontaktia naisiin tosi elämän puolella?
Naispelaajana mietin aina, että missä helvetissä ne pelaavat miehet ovat. Naimisiinkin menin tuollaisen pelaamattoman tylsimyksen kanssa, joka ei kertakaikkisesti ymmärrä sitä, että minua ei kiinnosta telkkarin tai leffojen katselu yhdessä, vaan pelaan ennemmin. Pikkulapset katsovat passiivisena jotain (lasten)ohjelmia, ei mitään kiinnostavaa tai haastetta sellaisessa.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta ehkä tämä sanoma ei mene perille Vauva-palstan kautta..... Kenties voisit ryhtyä Tubettamaan tätä tärkeää infoa?
Eli pitäisi korvata yksi aikarosvo (pelaaminen) toisella (Youtube)?
Meidän mies ei hyppää lentokoneesta vaan menee autolla mökille hakkaamaan puita.
Tästähän voimme päätellä sen, että tuo peli on ANSAINNUT huomion paremmin kuin naiset.
Naisille on vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää että huomion saaminen kuten myös kunnioitus tulee itse ensin ansaita.
Vierailija kirjoitti:
En mä pelaa fortnitea,enkä mitään muutakaan.Mä juon kaljaa ja piereskelen.
Päällikkö
Vierailija kirjoitti:
Meidän mies ei hyppää lentokoneesta vaan menee autolla mökille hakkaamaan puita.
Anteeksi ohis-heitto mutta pelaako duoa vai squadia, tykkääkö epicpumpusta, käyttääkö airbase-taktiikkaa. Ymmärsin että keskustelette pelistrategioista paljonkin.
Ziibus.
Nainen, joka kinuaa huomiota, on kuin mieslapsi, jonka elämä on tietokonepeleissä. Luultavasti on vieläpä katkera siitä, ettei mies maksa hänelle tarpeeksi seurustelurahaa.
Missä ovat järkevät naiset? Eivät ainakaan täällä.
Kuullostaa mielenkiintoiselta peliltä. Kiitos vinkistä.
Naisvauva kaipaa 24/7 huomiota, muuten tulee itku ja lohtusyöminen.
En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta.
Mies
Miehen homma huomioida nainen?
Herätä itse sen ukon halut jos kykenet. Ansaitse se huomio äläkä vain makaa sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieslapsia tuollaiset. Kunnon miehet ei vietä aikaansa tuijottaen pelejä.
Siellä joku kateellinen, joka sai lapsena Nintendon sijaan Rubiikin kuution.
Oli Rubiikin kuutio, mutta myös wiit ja playstationit.
Et sinäkään sitten ainakaan mies ole, jos olet ollut lapsi vielä 10 vuotta sitten.
(wii ilmestyi 2006)
Muija on duunissa ja iltasin liian väsyny tekee mitää, ite oon ilta opiskelija ja pelaan sit öisin kun muija nukkumas.
Silloinkun osuu vapaapäivät kohdillee niin pidetään leffailtaa.
Se että juuri sinä et tykkää pelaamisesta ei tarkota etteikö muut sitä sais harrastaa ja sitäpaitsi Suomessakin onjo ensimmäisiä miljonäärejä jotka tienanneet vain pelaamisella. Paljon parempi valinta kuin alkihooli!