Kertokaa yksi hyvä syy, miksi ei tulisi äänestää perussuomalaisia?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on osittain persujen vika, jos tietyn ryhmien edustajiin suhtaudutaan lähtökohtaisesti ennakkoluuloisesti. .
Mistäköhän se johtuu, että Perussuomalaisten kannatus on kohtuullisen suurta nimenomaan Itä-Helsingissä, jossa on paljon Afrikasta ja Lä-hi I-däs-tä kotoisin olevia maah an muu ttaj ia? Jos kerta nämä maa hanm uuttajaryhmät ovat huipputyyppejä ja ahkeria työntekijöitä, miksi samalla alueella asuvat suomalaiset sitten äänestävät Perussuomalaisia?
Jos haluaa vallan säilyvän vanhoilla puolueilla eikä muutosta niin sitte ei kannata äänestää persuja.
Mutta kannattaa myös muistaa että persuehdokkaiden joukossa myös sinisiin kallellaan olevia joiden äänestäminen on sama kuin äänestäisi kokoomusta tai Kepua.
Yksi hyvä lista on olemassa suoraselkäisistä persuista. Ne 9 perussuomalaista kansanedustajaa jotka vaativat hallitusta kiirehtimään 80-kohtaisen turvapaikkapoliittisen toimenpideohjelman täytäntöönpanoa yhtä aikaa keskustan maakuntauudistuksen ja kokoomuksen sote-valinnanvapausmallin kanssa ja niiden etenemisen ehtona.
Tästähän Soini ei pitänyt ja lopulta seurauksena sinisen tulevaisuuden synty.
Vaatimuksen allekirjoittivat: Juho Eerola, Teuvo Hakkarainen, Laura Huhtasaari, Olli Immonen, Rami Lehto, Jani Mäkelä, Jari Ronkainen, Sami Savio ja Ville Tavio.
Kyllä se on osittain persujen vika, jos tietyn ryhmien edustajiin suhtaudutaan lähtökohtaisesti ennakkoluuloisesti. Koska persut tarkoituksellisesti edistävät tällaista ajattelua puheillaan. Puhuttaessa tietyistä ihmisistä persuille tulee ensimmäisenä mieleen/puheeksi vain rikokset, koska se hyödyttää heidän politiikkaansa. Vaikka niitä tekee vain pienin osa näistä ihmisistä. Olkoonkin isompi osa kuin kantiksista, mutta silti pienin osa heistä. Negatiivinen yleistäminen on yksilön arvoa alentavaa. Kuvittele itsesi syyttömän saappaisiin, jota lähtökohtaisesti pidetään syyllisenä, ongelmana.
Jos sinä kuulet aiheesta x vain yhtä puolta, vaikka todellisuudessa se puoli koskisi vain pienintä osaa tuosta aiheesta, niin tietysti se vääristää mielikuvaasi aiheesta x.
Persuilla voi olla hyviä ehdotuksia, mutta arvomaailma niiden takana on järkyttävä. Ihmisarvon ja peruskunnioituksen ei pitäisi riippua siitä, mikä on ihonväri tai onko potentiaalinen äänestäjä. Persut mielistelevät "kansaa" pitäen heitä arvokkaampina. Minua tällainen puolueellisuus epäilyttää aina, vaikka yhdessä hetkessä olisinkin itse se, joka on etuoikeutettu. Ihminen joka yhdessä hetkessä mielistelee minua (muiden kustannuksella) saadakseen haluamansa, voikin seuraavassa hetkessä - halutessaan jotain muuta - siirtyä mielistelemään muita ja sillä kertaa minun kustannuksellani, jos se häntä hyödyttää.