Paino alle 70 kg ensimmäistä kertaa sitten vuoden 2016!
Lihoin vaikean elämäntilanteen seurauksena, mutta viime vuonna sain itseäni niskasta kiinni kun BMI kipusi yli 30:n ja alkoi tulla kaikenlaisia uusia vaivoja suonikohjuista alkaen. Nyt olen laihtunut 10 kuukauden aikana 10 kiloa ja tänä aamuna pääsin uudelle kymmenluvulle ensimmäistä kertaa pitkiin aikoihin!
Matkaa on vielä melkein toiset kymmenen kiloa takaisin normaalipainoon, koska olen melko lyhyt, mutta halusin vaan jakaa onnistumisen teidän kanssanne.
Jes!
Kommentit (15)
Onnittelut sinulle, loistava uutinen! Saisinpa itsekin aikaan jotain tuollaista. Mutta ei, pudotettava määrä on niin suuri. että iskee heti epätoivo. Sellaistahan tämä on.
Hieno juttu, itselläni lähtenyt 11 kg 8 kk, ihana fiilis.
JEIJJJJJJ. Mutta tosiasiassa kehopositiivisuus olisi sinullekin parempi.
Pirjo Porvoost 157cm/188 kg
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut sinulle, loistava uutinen! Saisinpa itsekin aikaan jotain tuollaista. Mutta ei, pudotettava määrä on niin suuri. että iskee heti epätoivo. Sellaistahan tämä on.
Otat vaan itseäsi niskasta kiinni, hiljalleen paino putoaa, kyseessä on itsekuriin liittyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Millä konsteilla olet laihtunut?
Alkuun laskin pelkkiä kaloreita, nyt olen ollut ketoosidieetillä, koska sillä on positiivisia vaikutuksia mm. atopiaani. Liikuntaa olen lisäillyt hiljalleen, nyt kevään myötä vielä lisää jotta saisi vähän ryhtiäkin kroppaan. Kalorit on olleet koko laihdutuksen ajan n. 1800 kcal/pvä, välillä olen ollut laskematta mutta aina sinnikkäästi palannut takaisin tiukemmalle ruokavaliolle. AP
Hienosti tehty! Ketodieetti kiinnostaa itseänikin.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti tehty! Ketodieetti kiinnostaa itseänikin.
Suosittelen kokeilemaan, jos vaan yhtään kiinnostaa. Ei sovi kaikille, mutta joillekin tosi hyvin. AP
Laihduit 1800kcal/pvä? Mikä mun kehossa on vikana kun mä en laihdu grammaakaan tolla kalorimäärällä. Oon vieläpä sua reilusti isompi (ja todennäkösesti paljon nuorempi) ja mitat 168/108.
Olen todella lihava joten en ymmärrä miten sinä lievästi ylipainonen pystyit laihduttaa kun söit noin paljon kaloreita? Itse laihdun vaan jos syön alle 1400kcal/pvä + hikiliikunta.
Vierailija kirjoitti:
Laihduit 1800kcal/pvä? Mikä mun kehossa on vikana kun mä en laihdu grammaakaan tolla kalorimäärällä. Oon vieläpä sua reilusti isompi (ja todennäkösesti paljon nuorempi) ja mitat 168/108.
Olen todella lihava joten en ymmärrä miten sinä lievästi ylipainonen pystyit laihduttaa kun söit noin paljon kaloreita? Itse laihdun vaan jos syön alle 1400kcal/pvä + hikiliikunta.
Kyllä 108 kiloa painavan pitäisi laihtua hitaasti mutta varmasti tuolla 1800 kalorilla. Joku kilpirauhaseen ja aineenvaihduntaan liittyvä vaiva? Oletko kikkaillut elämäsi aikana paljon eri dieeteillä ja äärimmäisillä ruokarajoituksilla. Siinä voi kilpirauhanen alkaa oireilemaan ja siten painonpudotus vaikeutuu.
Onnea! Millä konsteilla olet laihtunut?