Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstalla koodarit saavat huippupalkkoja, tosielämässä en tiedä ketään

Vierailija
05.04.2019 |

Miehellä on alalta 30 vuoden kokemus. Hänen palkkansa on n. 4600 ja on headhuntattu useaan kertaan. On vielä ilmeisesti firman kovimmin palkattuja tällä hetkellä. Poika valmistuu alalle ja hänelle tarjotaan alle 3000 euron palkkoja. On kuulemma erittäin lahjakas ja moneen paikkaan pyydetään, mutta mistään ei tarjota tuon enempää vastavalmistuneelle. Mies on ollut siis monessa paikassa ja oikeastaan vain osin myyntiin erikoistuneet ovat päässeet yli 5000 euron palkkoihin. Missä nämä huippupalkkoja tienaavat ovat? Opiskeltiin vielä samassa koulussa, minä olen vain eri alalla ja mulla nyt on suunnittelijan (palkka) mitä ei ikinä edes mainostettu isona, mainostettiin että jos haluatte varman työn ja pienen palkan, ryhtykää suunnittelijaksi. Koska tunnetaan noita opiskelukavereita yhä, niin siksi ihmettelen. Vain yrittäjäksi ryhtyneet tienaavat kovin paljon enemmän, jos tienaavat.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tienaan peruspalkkana +7000€/kk koodarina.

Osaat varmaan jotain harvinaista ohjelmointikieltä hyvin tai olet muuten poikkeuksellisen hyvä koodari.

Ei tuo ole mikään normaali palkkataso alalla. Koodareiden mediaani varmaan jotain 4000e / kk paikkeilla, 4500e/kk korkeintaan.

Varmaan joku yksittäinen henkilö voi tienata vaikka 15000e/kk. Jossain Supercellissä paljon enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla