Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä veikkaatte? Tippuuko paino jos lopettaa tissuttelun? Ylipainoa reilu toistakymmentä kiloa.

Vierailija
05.04.2019 |

.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tipu paino. Ei ainakaan mulla. Pysyy hemmetti siinä samassa kilomäärässä koko ajan vaikka mitä tekisi. 4 kk ilman alkoholia, eikä mitään vaikutusta painoon.

Vierailija
22/41 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ette laihdu?

Mä olen miettinyt että josko se alkoholinkäyttö jotenkin kiihdyttäisi aineenvaihduntaa ja energiankulutusta. Se itse tissuttelu sohvalla röhnöttäessä ei kyllä juuri energiaa kuluta, mutta ehkä se elimistössä oleva alkoholi jotenkin buustaisi kulutusta tai sitten estäisi energiaa imeytymästä. Tai kenties molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et laihdu. Onneksi lopettamisessa on muitakin hyviä puolia. Tai no, ainakin terveyshyötyjä.

Vierailija
24/41 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuu, mutta siihen päälle vielä terveelliset elämäntavat + sopivasti liikuntaa. Kokemusta on.

T 184cm 83kg mies, joka painoi pari vuotta sitten vielä 110 kg

Vierailija
25/41 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itsellä paino tippui, kun vähensin alkoholin juomista reilusti. Krapuloiden loppuminen vähensi myös roskaruoan syömistä. Ehkä 5 kiloa lähti erikseen laihduttamatta.

Kaveri vietti tipattoman vuoden. Paino tippui 10 kiloa.

Vierailija
26/41 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tissuttelin monta vuotta jotain 2-4 pientä olutta päivässä kunnes maksa-arvot kohosi.... nyt oon kohta pari kk yrittänyt vähentää mutta vieläkin menee 1 päivässä. Painoa on lähtenyt melkein kaksi kiloa mutta se lähti aika heti ja sen jälkeen jämähti. Katotaa sitten kun lopetan kokonaan.

Se noin sata kaloria (jotka tuo yksi tölkki tuo) on ihan se ja sama eli sen pois jättäminen ei vaikuta sun painoon mitenkään. Ihminen ei kuluta joka päivä just jetsulleen samaa määrää kaloreita (tänään on kuumempi/kylmempi kuin eilen jolloin hissi olikin rikki) eikä tietysti syökään just samaa määrää vaan kenties yhden voikkarin enemmän/vähemmän ja silti paino pysyy pitkässä juoksussa samana.

Joo näinhän se varmaan onkin mutta silti ajattelen että tuo 1 on ihan turha ja vkossa siitä tulee jo sixpack. En oo vaan vielä päässyt tavasta eroon. Mulla on kyllä ruokahalu kasvanut kun vähensin juomista eli ehkä elimistö "kaipaa" sitä kalorivajeen täydennystä jotenkin, en tiedä. Mut pääasia et sais noi maksa-arvot kuntoon.

Vierailija
27/41 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tissuttelin monta vuotta jotain 2-4 pientä olutta päivässä kunnes maksa-arvot kohosi.... nyt oon kohta pari kk yrittänyt vähentää mutta vieläkin menee 1 päivässä. Painoa on lähtenyt melkein kaksi kiloa mutta se lähti aika heti ja sen jälkeen jämähti. Katotaa sitten kun lopetan kokonaan.

Se noin sata kaloria (jotka tuo yksi tölkki tuo) on ihan se ja sama eli sen pois jättäminen ei vaikuta sun painoon mitenkään. Ihminen ei kuluta joka päivä just jetsulleen samaa määrää kaloreita (tänään on kuumempi/kylmempi kuin eilen jolloin hissi olikin rikki) eikä tietysti syökään just samaa määrää vaan kenties yhden voikkarin enemmän/vähemmän ja silti paino pysyy pitkässä juoksussa samana.

Joo näinhän se varmaan onkin mutta silti ajattelen että tuo 1 on ihan turha ja vkossa siitä tulee jo sixpack. En oo vaan vielä päässyt tavasta eroon. Mulla on kyllä ruokahalu kasvanut kun vähensin juomista eli ehkä elimistö "kaipaa" sitä kalorivajeen täydennystä jotenkin, en tiedä. Mut pääasia et sais noi maksa-arvot kuntoon.

Millaiset maksa-arvot sulla on?

Vierailija
28/41 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset maksa-arvot sulla on?

Ihan hyvät. Syön arvokasta maksaa lähes päivittäin,hanhenmaksaa ja usein ravintolassakin pariloitua maksaa.

Vierailija
29/41 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä. Itse pääsin ylipainosta eroon vasta kun vähensin päivittäistä kalorimäärää reilusti alle tuhanteen. Jos syön enemmän kuin 1000kcal päivässä niin lihon välittömästi.

Toi ei oo missään nimessä normaalia. Ootko käynyt tutkituttamassa itsesi? Sulla voi olla joku sairaus mikä aiheuttaa lihomista. Ei tee elimistölle hyvää jos elää noin vähällä ruoalla.

Turha mennä tutkimuksiin. Täältä saa varmasti tarkempia diagnooseja.

Vierailija
30/41 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei tippunut vaikka samalla jäi limujenkin juonti kokonaan. Juon siis enää vain vettä, vissyä ja kahvia. Ruokavaliosta jäi myös sipsit, pizzat ja hampparit eli kaikki suolainen mässytettävä jota meni sekä tissutellessa että kunnolla kännätessä ja tietenkin seuraavana päivä oloa parantaessa.

En toki ole enää juuri lihonutkaan, mutta nämä +20 juomalla hankittua kiloa istuu kuin p*ska junttilan tuvan seinässä.

Vaikea uskoa tuota.

Rupea liikkumaan. Lihakset kuluttaa enemmän kuin läski.

Vierailija
31/41 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan kilosta muutamaan putoaa ja turvotus lähtee. Alkoholi on aika hyvä nesteenkerääjä (plus jatkuva tissuttelu näkyy naamasta).

Jos olet kuukauden-pari tipattomalla, huomaat varmasti muutoksen. Voi myös olla että yleinen olo kohenee siihen pisteeseen, että jonkinmoinen liikunta alkaa kiinnostaa.

Vierailija
32/41 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tissuttelua menee enemmän kuin yksi purkki.

Jos se olisi kolme purkkia per päivä, niin 34kcal per päivä tekee sadassa päivässä 3400cal .

Kyllä se pitkässä juoksussa alkaa vaikuttaa.

Toki korvikkeeksi ei sitten muuta energiaa.

Voi olla, että tissuttelu loppuminen aktivoisi sinua myös liikkumaan enemmän ja ehkä piristämään ruokavaliotasi?

Vierailija
33/41 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sori ...tuossa siis laskin yhden purkin vähentämisen....

Usein tissuttelua menee enempi kuin purkki illassa,,,ja sen määrän on tapana nousta vähitellen...

Ihan hieno on lopettaa. Tai ainakin tiedostaa, että mitä jos lopettaisi.

Vierailija
34/41 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kerrasta lopettanut syömästä suklaata 200 gramman levyn päivässä. Korvasin hyvin tummalla suklaalla, jota ei pysty syömään kuin palan pari. Välillä herkuttelen suklaapatukalla.

Paino putosi "itsestään" kun jäin vaille tuota viikottaista rasvakiloa.

Vierailija
35/41 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilanne, että en syö juuri mitään. PAKKO laihtua elokuun häihin.

Vierailija
36/41 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Miten tämä vastaa aloittajan kysymykseen?

Vierailija
37/41 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tipu, ellet ala liikkumaan joka päivä hikiliikuntaa aktiivisesti ja vähennä reippaasti syömisiäsi.

Vierailija
38/41 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni putosi, koska join joka päivä ja se myös sai minut ahmimaan.

Vierailija
39/41 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti noudatat jotain ohjelmaa, jotta elimistösi ei asetu säästöliekille ja reagoi niin, että pudotetut kilot palaavat hetkessä, kun annat itsellesi taas luvan syödä normaalisti. Ravintoaineiden saannista ja vatsan toimimisesta on huolehdittava.

Vierailija
40/41 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi