Onko vuodedivaanisohva siis ihan auttamattoman juntti huonekalu?
Kommentit (13)
No ei ole juntti. On vain ruma omasta mielestä. Jos itse tykkäät, niin valitse sellainen. Onko muiden mielipiteillä oikeasti väliä?
Divaanisohvat on ylipäänsä huonoja sohvia jos on vähänkään enemmän porukkaa istumassa.
No, en itse tykkää tai pidä tyylikkäänä, mutta jos sä tykkäät, pidät sitä mukavana ja se sopii olkkariisi, niin silloinhan se on juuri sulle sopiva huonekalu. Haistata pitkät niille, jotka vatvovat toisten huonekaluja.
Vierailija kirjoitti:
Divaanisohvat on ylipäänsä huonoja sohvia jos on vähänkään enemmän porukkaa istumassa.
Nehän nimenomaan on yhtä istu-makaajaa varten josta hallitsee ympäristöään.
Ja lähinnä vanhanaikainen... ehkä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän nimenomaan on yhtä istu-makaajaa varten josta hallitsee ympäristöään.
Ja lähinnä vanhanaikainen... ehkä..
Meillä on divaani siksi, että mies on pitkäkoipinen ja minä taas persjalkainen p*skasaavin tappi. Miehelle sopiva syvyys olisi mulle ihan kökkö ja vice versa.
Tilasin sellaisen, kun lapsi halusi. Itse en kauheasti pidä väliä, millainen on sisustus varsinkaan hänen huoneessaan. Kuitenkin rupesi ahdistaa, että onko se semmoinen hintansa väärtti ja onko se liian iso ruma klohmo. Että olisko pitänyt ostaa kumminkin kahden istuttava vuodesohva, vaikka kyllä tollanenkin sinne mahtuu periaatteessa. Ap
Mutta siis tollanen divaanisohva tulee kolmessa osassa ja mahtuu varmaan loppujen lopuksi paremmin meidän kapeasta eteisestä kuin kahdenistuttava vuodesohva. Kai. Sitäkin pohdin valitessa et mahdollisimman monessa palassa tuleva. Ap
Mitä väliä sillä on, mitä muut ajattelevat? Sinun kotisi se on ja sinä saat sisustaa sen vaikka hevosenpäillä, jos haluat.
Miksi edes välität, mitä joku on av-mammojen mielestä? Sun kotis, sun huonekalus.
Minä valitsen sohvan sillä perusteella, missä on mielestäni mukavin istua. Siksi omistan divaanisohvan. Niitä on paremman ja huonomman näköisiä.
Ei ole kokemusta mutta luulis et siinä kiva lepuutella ja vetää torkutkin.
Mua ahdistaa uskomattomasti asiat, joista on vaikea
päästä eroon. Kuten divaanisohva: jos ei se olekaan hyvä kun se ensin on vaivalla roudattu kotiin, niin sitten sitä saa torissa kaupitella ja venkslata.
Aina sama kammo minkä tahansa isojen ostosten ja päätösten kanssa, av-apua halusin :) ap
Vihaan huonekalujen valitsemista ihan älyttömästi. Ap