Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää kun lapsi kirjoittaa vain neljä ainetta

Vierailija
05.04.2019 |

eikä niissäkään loista. Hävettää!

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan aiheesta. Tuo on riman alitus.

Vierailija
2/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako itse kirjoitit ja millaisin arvosanoin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi kirjoitukset, lapsesi elämä. Miksi sinun pitäisi loistaa tai hävetä lapsesi kustannuksella? Lapsellasi syytä hävetä sinua.

Vierailija
4/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kauhea äiti/isä.

Vierailija
5/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke vaan, se helpottaa.

Vierailija
6/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin aikanaan viisi, ihan vain siksi etten ollut varma pääsisinkö lyhyttä matematiikkaa lainkaan läpi, joten piti kirjoittaa yksi extra-aine, jos olisin siitä saanut tarpeeksi lisäpisteitä. 😂

En enää edes muista yo-kirjoitusten arvoasteikkoa, mutta englanti oli L ja äidinkieli E, ja sitten ne kolme muuta verrattavissa kouluarvosanoihin 5-6.

Vierailija
7/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten lapsista nykyään on tullut tällaista pullamössöä. 4 kirjoitettua ainetta? Mitä? Huoh, ihmekään, että maamme on syöksykierteessä pohjalle.

Vierailija
8/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kirjottanut yhtäkään ainetta, koska kävin amiksen ja nyt olen hakemassa ammattikorkeaan. Kertokaa asteikolla 1-10 kuinka pullamössö olen :D

-M22

Vierailija
9/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse aikanaan kirjoitin eräästä aineesta A:n tuli opettaja kädestä onnittelemaan ja sanoi "en olisi ikinä uskonut" :-)

Vierailija
10/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten lapsista nykyään on tullut tällaista pullamössöä. 4 kirjoitettua ainetta? Mitä? Huoh, ihmekään, että maamme on syöksykierteessä pohjalle.

Miten niin nykyään? Mä kirjoitin äikän, pitkän matikan, ruotsin ja enkun. Vuosi oli 1980.

Vierailija
11/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono lapsi. Voi sentään. Kenen vika?

Vierailija
12/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itke jos se auttaa.

Vierailija
13/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun itse aikanaan kirjoitin eräästä aineesta A:n tuli opettaja kädestä onnittelemaan ja sanoi "en olisi ikinä uskonut" :-)

Se oli kyllä rumasti sanottu! Vaikka tarkoitus oli varmaan iloita ja kannustaa

Vierailija
14/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää otsikossa tai aloituksessa on varma provo. Mutta tämä on erityisen huono

Vierailija
15/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaivautuu edes kirjoittamaan ja pääsee vielä läpi niin ole tyytyväinen äläkä inise tsiisus!

Vierailija
16/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kirjottanut yhtäkään ainetta, koska kävin amiksen ja nyt olen hakemassa ammattikorkeaan. Kertokaa asteikolla 1-10 kuinka pullamössö olen :D

-M22

Fiksulta ainakin vaikutat!

Itse kävin lukion mutta rahkeeni eivät riittäisi _mitenkään_ ammattikorkeaan.

N25

Vierailija
17/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin joku huutaa provoa, tällaisia on todella olemassa. Kirjoitin vuonna -95 neljä ainetta ja äiti suuttui, kun en suostunut matikan kirjoituksiin. Olin matikassa aivan onnettoman huono ja tiesin, että en pääsisi läpi, mutta äidille se ei mennyt jakeluun sitten millään. Ja äiti ei muuten itse ole kirjoittanut ensimmäistäkään ainetta.

Vierailija
18/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se surkeaa, kun ei voi polleana kehuskella sukulaisille ja tutuille, että meidän Jonneyasmin se kirjoitti kerralla kahdeksa ällää ja kaksi ainetta vielä viime syksynä.

Vierailija
19/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja noi ihmiset, ei voi muuta sanoa!

Vierailija
20/82 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se surkeaa, kun ei voi polleana kehuskella sukulaisille ja tutuille, että meidän Jonneyasmin se kirjoitti kerralla kahdeksa ällää ja kaksi ainetta vielä viime syksynä.

No nykypäivänä on kyllä älyttömän noloa kirjoittaa neljä ainetta heikosti. Ennemmin sitten vaikka amikseen. Täysin nollatouhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi