Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin masu kasvaa?

20.05.2006 |

Hei vaan kaikille!

Mietin tässä sellaista asiaa, että koskakohan masu alkaa kasvamaan??? Mulla alkaa maanantaiana viikko 17 ja masu ei ole pullistunut nimeksikään! Milloin muilla alkoi kunnon mahan kasvu? Koska ei omat vaatteet menny enään teille päälle? Odotan nyt siis ekaa, että kaikki vähän outoa vieläkin... =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös odottelin kuin kuuta nousevaa mahan kasvua. Sitten 20 viikon jälkeen maha alkoi ihan kunnolla kasvaa. Nyt on jo ihan valtava pallo. =)

Tytteli-83 rv 36+3

Vierailija
2/5 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotin kamalasti että koska se maha oikein alkaa näkyä (näin jälkeenpäin ajatellen, mitä myöhemmin, sen parempi.. :))

Mulla alkoikin maha selvästi erottua joskus vasta viikolla 22. Nyt loppuvaiheessa on ottanut oikein kunnon spurtin (viikkoja nyt 38+5) ja välillä todella toivoisin että se olis edes vähän pienempi :)

No, kohtahan siitä päästään, huolestuttaa vaan noi jäljelle jäävät ylimääräiset nahat miten niistä pääsee eroon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi jo vkolla 10 näkyä, nyt vkolla 18 jo äitiysvaatteet käytössä. Yhdelläkään mun kaverilla ei ole edes huomannut koko raskautta vielä tässä vaiheessa, joten kovin on yksilöllistä :) Riippuu varmaan paljon ruuminrakenteesta.

Vierailija
4/5 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa hankin ekan keskiraskauden housut viikolla 14 matkustusmukavuutta ajatellen, omat menivät silloin vielä kevyesti päälle. Nyt tulossa toinen ja taisin käyttää joskus 13 viikon tuntumassa mammahousuja ekaa kertaa. Menossa 16. raskausviikko, eikä mahaa voi sekoittaa keskivartalolihavuuteen... Muuten olen pienikokoinen.

Vierailija
5/5 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi ihan päin vastoin, olin todella yllättynyt kun esikoisesta masu alkoi pullistua jo rv 9+ (siis niin että itse+mies huomattiin se) ja rv 11+ kaikki muutkin huomasi. Mammahousuihin jouduin vaihtamaan rv 12+, omia housuja (verkkareita lukuun ottamatta) ei vain enää saanut kiinni.

Nyt kakkosesta kaikki kävi vieläkin nopeampaa, eli alavatsalle tuli turvotus jo rv 5+ lähtien (ja se ei tokikaan ollut mitään vauvamahaa, en nyt niin tyhmä ole ;)), mutta siis kuitenkin raskaudesta johtuvaa. Turvotus kasvoi koko ajan ja rv 8 oli pakko vaihtaa farkut mammamalliin. Ei vain enää saanut nappeja kiinni ja housut puolitangossa ei ole kiva olla töissä ;) Rv 9+ masun huomasi muutkin ja aloin saada vauvaonniteluja spontaanisti.

Eli tällainen mahakas täällä... Normaalitilassa olen hoikka ja kohtu on eteenpäin kallistunut. Esikoisesta maha oli todella, todella iso. Minun luultiin olevan ihan viimeisilläni 3kk ennen laskettua aikaa... Ja näköjään sama tyyli siis jatkuu nyt.

Marrastoive rv 17 tasan ja maha ISO.