Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalla asujat. Onko teillä ovet lukossa yöllä?

Vierailija
04.04.2019 |

Meillä on nykyään kun koirasta aika jätti.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mätu aikana ovet avoinna? Hullua!

Päinvastoin. Turvalukot, hälyttimet, suuri vahtikoira.

Nämä ovat nykyisin lähes poikkeuksetta pakollisia.

Jotain kättä pidempää jolla puolustautua myös on hyvä olla.

Koti on pyhä ja se on turvattava. Kyllä se näin on, ikävä kyllä tuo puolustautuminen on rikollista täällä ihanassa Suomessa (kuinka naurettavaa, että kun joku hakkaa sinua ja lyöt takaisin niin olet itse linnassa).

Suomen turvallisuus on laskenut tiukasti 2015 eteenpäin (minkäköhän takia...), joten tätä ohjelistaa toivottavasti jokainen noudattaa.

Vierailija
82/85 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rämettä, johon voi loppusijoittaa murtovarkaat, mutta auton hävittäminen on visaisempi juttu.

Suohon vaan, kyllä se sinne hissukseen uppoaa ja syöpyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ja kamerat valvoo taloa ja piha-aluetta.

Millä tavalla kamerat estää varkauden sun muut?

Mulla hälyttää puhelimeen jos kamerat näkee liikettä pihatiellä. Voin soittaa naapuriin että menee käymään ja tarkistamaan millä asialla ovat, naapurin mies on sairauseläkkeellä ja kotona päivät pitkät. Asuu meistä kilometrin päässä.

Vierailija
84/85 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä uudet kamerat antavat hälytyksen ja kuvaa kännykkään olitpa kotona tai et ja sitten voi soittaa hätäkeskukseen. Kameroiden kautta voi myös kysyä mitä asiaa, tosin toimii pienellä viiveellä tuo puhetoiminto. Toissatalvena ilmoitin hätäkeskukseen puolalaisen pakettiauton, josta löytyi murtosaaliita matkalla laivalle. Kameran kuvasta saa todisteet ja rekkarin, vaikka kääntyivätkin meidän pihastamme pois ehkä koiran haukunnan takia. 

Vierailija
85/85 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla hälyttää puhelimeen jos kamerat näkee liikettä pihatiellä. Voin soittaa naapuriin että menee käymään ja tarkistamaan millä asialla ovat, naapurin mies on sairauseläkkeellä ja kotona päivät pitkät. Asuu meistä kilometrin päässä.

Mikset soita hätäkeskukseen? En ainakaan itse lähtis naapuriin katsomaan murtomiehiä, kun ei yhtään tiedä mitä ne on.