Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalla asujat. Onko teillä ovet lukossa yöllä?

Vierailija
04.04.2019 |

Meillä on nykyään kun koirasta aika jätti.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään .muumitalossa ei lukita ovia.

Vierailija
2/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7. Täällä liikkuu silloin tällöin Baltian poikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin. Ei tiedä mitä hiippareita liikkuu ja muutenkin...joskus on vahingossa jäänyt avain oveen..

Vierailija
4/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos olen yksin niin mulla saattaa olla hälytyslaitteet päällä päivälläkin. Öisin ne on aina.

Vierailija
5/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietysti. En halua edes tuttuja tosta vaan pölähtämään.

Joskus aikoinaan kyllä avomies jätti oven auki ja kaverinsa herätti mut alusvaatteisillani :) Taisivat oppia molemmat vähän asioita.

Vierailija
6/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa laittaa lukkoon. Asuin maalla, lähin naapuri 1km eräs mies kävi koputtelemassa öisin ikkunaan yms.

Vierailija
7/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä on, päivisin ei, vaikka en olisi kotonakaan, vaan töissä tms. Mulla on liikkuva osa-aikatyö, niin ei siinä ihan helposti tiedä, milloin olen tulossa takaisin.

Vierailija
8/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään .muumitalossa ei lukita ovia.

Ei lukita ovia. Ei yöksi. Hei muuuumiii.

Vierailija
9/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Joskus kasarilla ei vielä ollut.

Vierailija
10/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovet aina lukossa päivin öin. En halua tulla yllätetyksi.

Vierailija
11/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä aina oo lukossa... pitäis opetella laittamaan. Autossakin saattaa olla avaimet virtalukossa😁

Vierailija
12/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on. 10 vuotta sitten oli aina ovet lukitsematta. Niin autojen, kuin talonkin ovet. Sitten alkoi tontilla pyöriä öisin tirkistelijä ja jotain tihutyön tekijöitäkin. Päivälläkin on nykyään ovet lukossa.

Vierailija
13/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöllä on, päivisin ei, vaikka en olisi kotonakaan, vaan töissä tms. Mulla on liikkuva osa-aikatyö, niin ei siinä ihan helposti tiedä, milloin olen tulossa takaisin.

Vakuutuksesta turha odottaa mitään jos joku käy kämpän tyhjäämässä.

Vierailija
14/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja kamerat valvoo taloa ja piha-aluetta.

Vierailija
15/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina ovet lukossa, paitsi jos ollaan itse pihalla tai kävelyllä tässä oman tien varrella. Hälyt päällä aina kotoa pois ollessa ja öisin. Tänään toin kotiin kameravalvontalaitteet, joilla valvotaan pihaa ja sisätiloja. Täällä metsän keskellä on vähän sillä tavalla, että jos joku kutsumaton tulee, niin ihan rauhassa saa puuhastella kenenkään kuulematta tai näkemättä yhtään mitään.

Vierailija
16/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin naapuri 1km.

Pakko pitää päivälläkin lukossa. Jos joku on jo eteisessä, mä en kuule mitään tänne keittiön puolelle.

Vierailija
17/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakuutuksesta turha odottaa mitään jos joku käy kämpän tyhjäämässä.

No mitäköhän sekin täältä mukaansa haluaisi viedä? Ei ole telkkaria, ainoa nettilaite mulla on aina mukanani. Korut arvottomia, jos veisi taulun, tunnearvo todellista arvoa isompi jokatapauksessa. Tuskin veisi arvokkainta omaisuuttani, joka on osittaisesti 24 hengen osin 12 hengen ruoka-ja kahviastiasto 40-luvulta, arvo lienee kyllä muutamia tonneja. Ja no sähköpiano on, mutta senkin lastailu voisi herättää kyllä hiukan naapureiden tai ohikulkijoiden huomiota. Ei ole käytännössä mitään vietävää. Passikin on aina mukanani.

Vierailija
18/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti asuta maalla, vaan isomman kaupungin keskustasta 5 km. Meidän pihaan johtaa pihatie jonka päässä talo on. Tontin ympärillä metsää ja peltoa. Käytännössä kukaan kutsumaton ei sinne uskalla tulla, koska sieltä ei pääse nopeasti karkuun, ja lisäksi talo sijaitsee kadulla jolla ei ole kuin muutama talo, joten ei kauheen hedelmällistä ovilla kiertelijöille.

Asun yksin kahden lapsen kanssa. Meillä on pihassa Jopot ja maastopyörät lukitsematta, varaston ovi auki (sieltä vaan ottamaan tonneilla työkaluja tai vaikka vanhan isäni sähkömopo!), auton ovet usein auki, mutta talossamme on vimpan päälle kattava hälytysjärjestelmä 🤣🤣🤣🤣🤣 Se tuo sellaista hiljaista turvaa, voi nukkua rauhassa kun ei mielikuvitus laukkaa 😊

Vierailija
19/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lukossa. Koulutetut 4 dobermania vastassa jos kutsumaton tulee ja heillä on täysi vapaus häätää ja lopettavat, kun käsken lopettaa ja tuskin annan käskyjä ensimmäisen minuutin aikana. Tunkeilija saa maistaa kunnon kipua.

Vierailija
20/85 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvontakamerat on, kuvaa sekä pihatien, ulko-ovet että talon sisältä, pihaan tullessa varoitetaan kameroista. Ovet on lukossa kun ollaan pois kotoa.