Silloin, kun kristinuskon final battle alkaa niin liitytkö Jeesuksen vai paholaisen joukkoihin?
Itse Jeesuksen joukkoihin, sillä eikös hänen voittonsa ole jo ennustettu. En ole varma.
Kommentit (73)
Koska kristinuskon lopun ajan taistelu on yhtä lailla fiktiota kuin Game of Thronesin viimeiset taistelut, en ota kysymystäsi vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
En voi jehovana osallistua taisteluihin.
REPS
Lentävän spagettihirviön joukkoihin, Nuudelinen Herramme johtaa meidät makeaan voittoon!
Katson taivaallisen soppakattilan äärestä teitä hulluja.
Ei tarvitse onneksi enää sitä ajatella, kun olen siihen mennessä jo mitä todennäköisimmin kuollut...
Riippuu ihan siitä, että miten hyödyn silloin eniten. Jos paholainen allekirjoittaa sopimuksen, jossa lupaa minulle rikkauksia ilman, että luovutan sieluani niin tietenkin olen hänen puolellaan. Toki Jumala varmaan voi myös tarjota melko hyvän diilin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, että miten hyödyn silloin eniten. Jos paholainen allekirjoittaa sopimuksen, jossa lupaa minulle rikkauksia ilman, että luovutan sieluani niin tietenkin olen hänen puolellaan. Toki Jumala varmaan voi myös tarjota melko hyvän diilin.
Pahiksen sopparin pienet präntit kannattaa sitten lukea aika huolella.
Siinä taas pari herraa lisää jotka odottaa että ihmiset vaan taistelee heidän sotansa.
Mitäs jos teenkin niin että en osallistu ja katselen kun herrat hoitaa itse alakouluun sopivan mun isi on isompi -kiistansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan heidän tuhota toisensa ja sitten teen yllätyshyökkäyksen ottaen kaikki valtakunnat haltuuni muhahahahaa
Luuletko, että ne jumalat siihen loppuu?
Uskon, että Jumalallista alkuperää olevilla on mahdollisuus tuhota toisensa. Paholainenkin oli ensin enkeli.
Rakas Jumala varjele minua että aina pysyn Jeesuksen joukossa.
'Pikku Ironisti' kirjoitti:
Ei tarvitse onneksi enää sitä ajatella, kun olen siihen mennessä jo mitä todennäköisimmin kuollut...
Eikö se muka ollut niin ennustuksen mukaan, että kuolleet nousee haudoistaan :D. En siis itsekään ole mikään uskovainen rakkaat ihmiset vaan pohdin tätä vain huvin vuoksi. Ap
Ihan sama oikeastaan. Kunhan vain päivärahat rullaa!
Voikohan koko battlesta kieltäytyä, jos ei ole kristitty...
kannattaa olla tolkun ihminen eikä sekaantua ääripäihin, kummassakin on vikaa tässä sodassa. Martti Ahtisaari lopuksi sopii rauhan.
Voittajan puolella on helppo hymyillä.
Pirun, tietysti! Helvetissä on parhaat bändit.
Luet suunnilleen samaa Raamattua mutta et tunnusta Kristusta Messiaaksi. Mitenköhän sinun käy.