Silloin, kun kristinuskon final battle alkaa niin liitytkö Jeesuksen vai paholaisen joukkoihin?
Itse Jeesuksen joukkoihin, sillä eikös hänen voittonsa ole jo ennustettu. En ole varma.
Kommentit (73)
Liityn Lordi Voldemortin joukkoihin
Istun taistelukentän laidalla kaljan kanssa katsoen hyvää showta
Olen jo valinnut puoleni. Herrani tuli jakaamaan tuomiota enkeli legioonansa kanssa!
Annan heidän tuhota toisensa ja sitten teen yllätyshyökkäyksen ottaen kaikki valtakunnat haltuuni muhahahahaa
Vierailija kirjoitti:
Ei se ala, joten ei voi sanoa. Ei ole olemassa mitään kristinuskon mukaan meneviä tapahtumia eikä kristinuskon jumalaa.
Muuten vaan kaikki lopunajan ennustukset joita raamatussa ovat käyneet ja käymässä toteen.. :)
en ainakaan Kelan ja sossun puolella, Kela ei sovittanut syntejäni.
Uskontojen final battle on jo käynnissä... ja tulee päättymään järjen ja tieteen voittoon! Death to all religion!
Vierailija kirjoitti:
Uskontojen final battle on jo käynnissä... ja tulee päättymään järjen ja tieteen voittoon! Death to all religion!
tiede ei tosin sano noin
Vierailija kirjoitti:
Järki ja tiede näyttää olevan tässä taistossa kaikkein heikommalla koska puhtaasti ateistisesta järkeilijästä näyttää säännönmukaisesti kehittyvän yltiöliberaali itsetuhoinen suvaaaakki joka ei lisäänny ja vaatii rajoja auki väelle joka lisääntyy paljon rivakammin ja jonka kulttuurissa ateismista saa kuolemantuomion.
Riippuu siitä mitä on tarjolla - ja onko mulla siinä kohtaa vara valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ala, joten ei voi sanoa. Ei ole olemassa mitään kristinuskon mukaan meneviä tapahtumia eikä kristinuskon jumalaa.
Muuten vaan kaikki lopunajan ennustukset joita raamatussa ovat käyneet ja käymässä toteen.. :)
Raamattu on nyt vaan satukirja ja niin epämääräisesti ja ristiriitaisesti kirjoitettu että täytyy olla täysi sekopää jos sille antaa muuta kuin viihde arvoa... :)
Pyyhin perseeni jumalillasi.
Tottakai olen Charles Mansonin joukoissa.
Minä liitys pakanoiden joukkoihin, joita suomalaiset on tuhansia vuosia olleet.
Vierailija kirjoitti:
Annan heidän tuhota toisensa ja sitten teen yllätyshyökkäyksen ottaen kaikki valtakunnat haltuuni muhahahahaa
Luuletko, että ne jumalat siihen loppuu?
Loottaan viskiä ja suklaata ja asetun katsomoon.
En voi jehovana osallistua taisteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän te ootee jo kohta pari tuhatta vuotta olettaneet. Siitä käteviä noi ennusteet, että niissä voi nähdä ihan mitä haluaa.
Sinänsä ihan sama mulle, oman elämännehän te tuossa vaan turaatte, kenties lapsiennekin.