Silloin, kun kristinuskon final battle alkaa niin liitytkö Jeesuksen vai paholaisen joukkoihin?
Itse Jeesuksen joukkoihin, sillä eikös hänen voittonsa ole jo ennustettu. En ole varma.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ala, joten ei voi sanoa. Ei ole olemassa mitään kristinuskon mukaan meneviä tapahtumia eikä kristinuskon jumalaa.
Muuten vaan kaikki lopunajan ennustukset joita raamatussa ovat käyneet ja käymässä toteen.. :)
Annatko muutaman esimerkin?
Vierailija kirjoitti:
Rakas Jumala varjele minua että aina pysyn Jeesuksen joukossa.
Aamen. Rukoilen, ettei mikään saa tulla Jeesuksen ja minun väliin.
Silloin kun kukaan alkaa julistaa kristinuskon viimeisen taistelun alkaneen, poistun rauhallisesti paikalta. Mikäli tilanne vaikuttaa kovin huolestuttavalta, ilmoitan viranomaisille.
Itse en missään tapauksessa osallistu kyseiseen mellakkaan millään tavalla, ja kieltäydyn kysyttäessä valitsemaan puolta. Korkeintaan vastaan, että se on Jumalan ja minun välinen asia, enkä puhu siitä kenenkään ihmisen kanssa.
Jos taas Jeesus tai Jumala tulee vaatimaan minulta kannanottoa, silloin toivoakseni minulla on riittävästi tajua päässäni, että ymmärrän ensin kysyä psykiatrin näkemystä tilastani. Tai joku läheiseni ymmärtää lähettää minut tarkkailtavaksi.
Paholaisen, tietysti. Paholainen antoi ihmisille kyvyn kyseenalaistaa, tutkia ja ajatella itse.
Mielestäni Saatana tulisi nimittää kaikkien akateemisten, tutkijoiden ja tiedeyhteisöjen suojelupyhimykseksi.
Kumpikohan huolii? Jos olenkin liian syntinen tai liian puhtoinen kummallekin?
Eli maanalaiseen armeijaan pällistelemään tapakristittynä ja toivomaan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Pirun, tietysti! Helvetissä on parhaat bändit.
Grillimaisterikilpailutkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ala, joten ei voi sanoa. Ei ole olemassa mitään kristinuskon mukaan meneviä tapahtumia eikä kristinuskon jumalaa.
Muuten vaan kaikki lopunajan ennustukset joita raamatussa ovat käyneet ja käymässä toteen.. :)
Jepjep.
Tässä listattuna maailmanlopulle ennustettuja päivämääriä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailmanlopun_p%C3%A4iv%C3%A4m%C…
Lopunajan enteet ovat olleet näkysissä jo ainakin vuodestä 2800 ekr, johon aikaan assyrialaiset arvelivat, että rappio, lahjonta ja korruptio on edennyt niin pitkälle, että maailmanloppu tässä on edessä.
Sen jälkeen niitä maailmanlopun päivämääriä onkin riittänyt, sekä ennustajien päivitettyjä arvioita edellisen päivämäärän mentyä ohi.
Omalta kohdaltani voin sanoa, että maailmani loppuu varsin varmasti seuraavien viidenkymmenen vuoden kuluessa, luultavasti aikaisemminkin. En usko sillä kuitenkaan olevan kovin suurta merkitystä kuin mahdollisesti joillekin lähipiiriini kuuluville.
Maapallon loppu tulee noin 5 miljardin vuoden kuluttua.
Miksi yrittää leikkiä hienompaa jollain final battle - sano suoraan että loppu. Jeesus kun tulee takaisin loppu tulee niille ihmisille jotka eivät usko häneen.
Final battle on jo menossa ja suurin osa on paholaisen joukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä isokin väli? Että vois perusteella hieman uhkia raakata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä isokin väli? Että vois koon perusteella hieman uhkia raakata.
Luterilaisena uskon vahvasti siihen, että maailmanloppu tulee ennen vuotta 1600 jkr. Tässä käsityksessä oli Martti Luther.
Paholaisen joukkoihin ja karjun täysin keuhkoin Állahu Ákbaria toivoen säilyttäväni pääni.
En tiedä mikä on final battle, ei ainakaan suomea, joten ei koske minua. Ei koskisi ateistina muutenkaan. Etkö osaa suomen kieltä?
Vanhan vihtahousun joukoissa seistään! Last day in heaven!
Vierailija kirjoitti:
Istun taistelukentän laidalla kaljan kanssa katsoen hyvää showta
Samoin, mullahan on jo popparit hollilla ja kaltsut kylmässä. Olen myös teettänyt molempien osapuolien kannatusliput ja viirit, joita heilutan aina sen mukaan kumpi on voitolla. Myös retkituoli on puunattu, huollettu ja kiilloitettu, mun puolesta : Let the Show Begin !
Ostan liput tapahtumaan, toivottavasti hyvät paikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on nyt vaan satukirja ja niin epämääräisesti ja ristiriitaisesti kirjoitettu että täytyy olla täysi sekopää jos sille antaa muuta kuin viihde arvoa... :)
Pyyhin perseeni jumalillasi.
Raamattu ja jumalat?
Taidan pysyä ulkopuolella. En kaipaa mitään kuolemanjälkeisiä jutskiakaan. Kasvattelen ruohoa ja syötän matoja, kaikessa rauhassa.