Silloin, kun kristinuskon final battle alkaa niin liitytkö Jeesuksen vai paholaisen joukkoihin?
Itse Jeesuksen joukkoihin, sillä eikös hänen voittonsa ole jo ennustettu. En ole varma.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Uskontojen final battle on jo käynnissä... ja tulee päättymään järjen ja tieteen voittoon! Death to all religion!
Tiede ja uskonto kulkee käsikädessä. Tiede korjaa kokoajan itseään, mutta edelleen uskonto pysyy. T: uskova maisteri
Tapan molemmat ja hallitsen yksinvaltiaana maailmankaikkeutta.
Uskon Jumalaan tietenkin, Hän on jo nyt kaikessa ja kaikki. Ihan lapsellista kuvitella jotain showta tai taistelua, se on kai paras mihin ihmisen ajattelu sitten kykenee. Se, miten lopunaika ilmenee, jää nähtäväksi. Olen aika varma, että prosessi on jo käynnissä. Eihän ihmisillä mitään hätää ole, kun luottaa meidän Herramme suojelukseen. Aika uskomatonta, kuinka moni täälläkin heittää vitsiksi ja vannoo pahan nimeen. Ei kyllä kannattaisi, ne voimat on oikeasti olemassa. Lopulta hyvä voittaa kuitenkin ja hädän tullen olen aika varma, että vitsailijatkin anelee armoa. Ihmisluonto on sikäli kummallinen. Kun kaikki on tavallisesti, sitä paukutellaan henkseleitä kuinka ollaan pahan puolella. En lakkaa ihmettelemästä sitä yksinkertaisuutta.
Kutsun giga-bahamutin, ja tuhoan molemmat pääpomot kerralla.
9999
Vierailija kirjoitti:
Uskon Jumalaan tietenkin, Hän on jo nyt kaikessa ja kaikki. Ihan lapsellista kuvitella jotain showta tai taistelua, se on kai paras mihin ihmisen ajattelu sitten kykenee. Se, miten lopunaika ilmenee, jää nähtäväksi. Olen aika varma, että prosessi on jo käynnissä. Eihän ihmisillä mitään hätää ole, kun luottaa meidän Herramme suojelukseen. Aika uskomatonta, kuinka moni täälläkin heittää vitsiksi ja vannoo pahan nimeen. Ei kyllä kannattaisi, ne voimat on oikeasti olemassa. Lopulta hyvä voittaa kuitenkin ja hädän tullen olen aika varma, että vitsailijatkin anelee armoa. Ihmisluonto on sikäli kummallinen. Kun kaikki on tavallisesti, sitä paukutellaan henkseleitä kuinka ollaan pahan puolella. En lakkaa ihmettelemästä sitä yksinkertaisuutta.
Uskominen pari tuhatta vuotta sitten kirjoitettuihin jansan manipuloinnin välineisiin se vasta lapsellista onkin....
Final battle tulee olemaan kristinuskon ja islamin välillä, itse ateistina katselen vierestä ja syön poppareita. Toivon että kristinusko voittaa, muuten voi koittaa ateistillekin tiukat ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas Jumala varjele minua että aina pysyn Jeesuksen joukossa.
Aamen. Rukoilen, ettei mikään saa tulla Jeesuksen ja minun väliin.
Mitähän Rivo-Riitta tästä tuumisi?
Peukuista päätellen täällä on ihan vtusti uskovaisia. Ei ihme että palsta on niin sekaisin.
No meillä on aluksi vaikka miljardi i-uskoista ja miljardi kristittyä.
Todennäköisyys, että molemmat ovat oikeassa: 0 %
Todennäköisyys, että toinen ryhmä on oikeassa: 50 %
Todennäköisyys, että molemmat ovat väärässä: 100 %.
Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Näillä mennään.
Ei täsmää. Mihin tahansa elämänkatsomuksesi perustatkaan, niin et ainakaan prosenttilaskun osaamiseen...
Vierailija kirjoitti:
Näillä mennään.
Kuuletko napsahtelun. Tuhansien matikanopettajien verisuonet paukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä mennään.
Kuuletko napsahtelun. Tuhansien matikanopettajien verisuonet paukkuu.
Hyvin napsuu. Kyllä maailmaan napsahtelua mahtuu.
Final battle? Ekö tähän olisi jotakin neuvotteluratkaisua olemassa? Jollei kaikkivaltias jumala osaa itse, kilauttakoon vaikka Ahtisaarelle. Kyllä onnistuu, kunhan hinnasta sovitaan.