Paljonko varaisit rahaa kaupunkilomalle Etelä-Eurooppaan? Kesä olisi ajankohta
Yhdelle hengelle siis. Hostelli riittää. Noin viikon reissu.
Kommentit (11)
En yhtään.
Käyttäisin sen mitä kuluu, miksi sitä pitäisi erikseen "varailla".
En mä mitään varaa. Mulla on koko ajan tilillä se muutama tonni ja Visa-luotolla toinen mokoma. Niillä pärjää, onhan pankkiautomaatti tuttu näky jo kaikkialla Euroopassa.
Passi, hammasharja ja Visa. Käteistä käytin viimeksi 2022, kun siirryttiin euroon.
Etelä-Eurooppa on aika laaja käsite. Puhutaanko Nizzasta vai Albaniasta
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään varaa. Mulla on koko ajan tilillä se muutama tonni ja Visa-luotolla toinen mokoma. Niillä pärjää, onhan pankkiautomaatti tuttu näky jo kaikkialla Euroopassa.
Passi, hammasharja ja Visa. Käteistä käytin viimeksi 2022, kun siirryttiin euroon.
En tiedä missä siirryttiin euroon vuonna 2022. Kyllä monissa maissa edelleen tarvitsee käteistä. Suomessa pärjää kortilla.
Se menee mikä menee, pistän joka kuukausi reissukassaan 450€ joka tapauksessa
1000 euroa , por si a caso .Ei jospa vaikka löytäisi jotain joka on vaan pakko ostaa.
Tarvitseeko muuten välttämättä luottokorttia, kun varaa hostellin? Minulla ei nimittäin ole. Ainakin Suomessa riitti varmentava S-etukortti.
100€/päivä, jos tarkoitus on syödä joka päivä jossain ravintoloissa ja erillinen budjetti sille, jos menet johonkin retkille tai maksullisia nähtävyyksiä katsomaan. 100€ sisältää syömiset ja muut shoppailut.
Käteistä nostan euromaihinkin muutaman satasen melko pieninä seteleinä. Kaikissa paikoissa ei kortti käy ja yhteydet voi pätkiä. Loput maksan kortilla, menee mikä menee. Nähtävyydet kannattaa ostaa paikkojen omilta nettisivuilta ennakkoon. Ei tule yllätyksiä ja varmistat sisäänpääsyn. Ruokaan nyt ei älyttömiä mene jos et mitään fine diningia harrasta.
Itse menossa kanssa viikoksi Kreikkaan syksymmällä. Olen varannut noin 1000 euroa.
Vähän riippuu, mitä meinaat tehdä lomallasi?
Itse olen varautunut rantalomaan. Ruokaan tuskin menee kovin paljoa.