Rakastuitko tai ihastuitko nykyiseen kumppaniisi heti
Kommentit (25)
Tapasin hänet alle vuoden vanhana, joten uskoakseni en.
Heti. Tai no, meni siinä ehkä vartti. Sama juttu hänellä, asia oli kerrasta selvä.
Reilu kolme vuotta siinä meni kummalakin tajuta asia. Yksi pieni halaus muutti kaiken.
"Tutustuimme" jollakin tavoin jo vuotta aiemmin, mutta en muista yhtään mitä alussa ajattelin hänestä. Suhtauduin varmaan neutraalisti. Sitten kun tutustuimme vähän paremmin, rakastuin heti, tai tarkemmin sanoen muutamassa viikossa.
Heti kyllä ihastuin ja myöhemmin rakastuin. Oli aika outoa että annoin heti ekoilla treffeillä. No eipä sillä niin väliä. Ollaan jatkettu yhteiselämää pikkasen vajaa 20 vuotta.
En, mutta kyllä heti pidin häntä miellyttävänä ja jonkinlaista vetovoimaa oli välillämme. Kai se oli intuitiota. Siitä on nyt yli 30 vuotta ja voin sanoa että intuitiota kannatti seurata.
Ihastuin hiukan jo ennen kuin tapasimme. Yhteinen tuttumme kertoi minulle, kuinka kamala tyyppi hän on, mutta minä ymmärsin hänen huumoriaan paremmin. Kun tapasimme, tunne vain vahvistui.
Kiinnostus heräsi heti, mutta en ihastunut tai rakastunut heti. Tapailimme muutaman kuukauden ja siinä se ihastus alkoi kehittymään. Aloimme seurustella ja ehkä noin vuoden päästä tuosta pystyin sanomaan että rakastan, en aiemmin oikein tiennyt/ollut varma tunteistani. Nyt 8 vuoden jälkeen rakastan aivan valtavasti <3
En välttämättä ihan niin sanoisi, mutta kiinnostuin kyllä ja tunsin voimakasta kiinnostusta sekä vetoa häntä kohtaan heti ensi tapaamisella. Kuitenkin kun olimme viettäneet sen ensimmäisen illan yhdessä, tunsin sitä selittämätöntä kutinaa vatsanpohjassa koko seuraavan viikon kunnes tapasimme taas. Silloin varmasti jo ihastuin, jollen aikaisemmin jopa.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin hänet alle vuoden vanhana, joten uskoakseni en.
Minäkin tapasin alle vuoden vanhana ja "rakastuin" - mutta vain siksi, että vanhempani kehuivat häntä. Kun näin hänet 27 vuotta myöhemmin (en tunnistanut samaksi!) tiesin heti, että hänessä on jotain erityistä minulle. Älykkäistä silmistä, luulisin.
Näin mieheni ekan kerran saunassa. Huomasin ne silmät heti, ja sen äänen <3 Huomasi nmyös komeat kädet, ja olisin kyllä sutaissut ellen itse, ja hän myös olisi ollut jonkun sortin tapailusuhteessa. Veikkaan että hänkin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin hiukan jo ennen kuin tapasimme. Yhteinen tuttumme kertoi minulle, kuinka kamala tyyppi hän on, mutta minä ymmärsin hänen huumoriaan paremmin. Kun tapasimme, tunne vain vahvistui.
Mikä sai sinut päättämään, että olisit kiinnostunut, jo ennen kuin tapasitte?
Heti, kun katsoin häntä! Hän kertoi rakastuneensa viiden minuutin päästä, kun olimme jutelleet vähän. Nyt ollaan oltu yhdessä 43 vuotta. Oikeasti on ihmeellistä, että voi rakastua noin. Naimisiin menimme puolen vuoden päästä ensikohtaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Näin mieheni ekan kerran saunassa. Huomasin ne silmät heti, ja sen äänen <3 Huomasi nmyös komeat kädet, ja olisin kyllä sutaissut ellen itse, ja hän myös olisi ollut jonkun sortin tapailusuhteessa. Veikkaan että hänkin olisi.
Miehen ääni on muuten sellainen tekijä, jolla on hyvin suuri merkitys... Äänestä voi oppia pitämään. Muuten, yleisesti ottaen sellainen maskuliininen... ei kuitenkaan vaurioitunut käheä.
Se on kumma, miten sydän tietää heti! Aivot on vain hitaammat tajuamaan sen, mikä jo on. Ehkä pääaivot onki sydämen kärjessä :)
Ihastuin heti mutta kyllä tunteet ovat myös lämmenneet pikkuhiljaa.
En ole ihan varma. Miehen piti olla yhden yön baaripano, mutta kun hän kohteliaisuudesta jäi aamukahville, se venyi lounaaksi, viikonlopuksi... nyt oltu toistakymmentä vuotta yhdessä.
Ensisilmäyksellä. Suhde alkoi vasta vajaan parin vuoden päästä tästä, koska olimme siihen asti epäsoveliaassa ammatillisessa asetelmassa, minä opettaja ja hän oppilas (aikuiskoulutuksessa).
Olimme työkavereita vuosia. Sitten aloin ihastua. Kaukoihastusta oli kaksi vuotta. Nyt yhdessä oltu kaksi vuotta.